Stránka 1 z 2
Cod a Voodoo 2 SLI + OglX
Napsal: čtv pro 30, 2004 2:23 am
od Doom
tak po dluhe dobe sem sprovoznil svuj "voodoo" projekt OglX
a test v Cod probehl celkem uspesne
OglX verze 0.1

OglX ?!?
Napsal: čtv pro 30, 2004 4:27 pm
od Vykupitel
Coze? Co to je? Chci rozhodne vic info Doome! Neco jako OGLtoDX ci tak neco?
Napsal: čtv pro 30, 2004 9:27 pm
od ps47
hehhe,Doom sa chysta zlomit dalsiu hranicu typu "tato hra na voodoo nikdy nepojede"
vela statia s tymi (ne)komprimovanymi texturami..
Napsal: sob led 01, 2005 3:08 am
od Doom
je to vlastne OpenGl wrapper ; neco jako 3DA
verze 0.1 toho zatim moc neumi
- nacitani extensionu ze souboru
- trochu ocheatovane HW detekce (vis COD)
- logovani OGL volani
bohuzel tedkom neni zrovna moc casu (hodne prace) ,ale snad se dokopu pridat tam par dalsich funkci
btw mam totis uz celkem dlouho COD rozehrany zbejva mi par misi ;; tak to chci dokoncit

Napsal: ned led 09, 2005 12:27 am
od Doom
Napsal: ned led 09, 2005 12:37 am
od ps47
..no tak to uz zacina vyzerat slusne.co robis s texturami nad 256*256,rescaling?
Napsal: ned led 09, 2005 1:00 am
od Doom
po par neuspesnych pokusech sem rescaling nechal ma Mese ( aspon zatim)
tehle textur sem dosahnul tak ze sem je rucne preved na .jpg ;; coz je ale dost lame ; lepsi bude nakej SW DXT dekomprimator

,ale nejsem si uplne jistej jak moc to ma cenu delat; sou este nake hry gde je problem s DXT texturama ?? , ponevadz sice je to lame prevadet textury rucne ,ale zase ucel to splni taky( jenze jenom pro CoD a ne pro ostatni hry( precienom ne fsude je mozne jen tak prevadet textury))
btw: ale co me opravdu prekvapilo je FPS i v bojovich scenach se drzi kolem 60ti

Napsal: ned led 09, 2005 5:09 am
od ps47
no myslim si ze opengl her kt. nejdu na v2/3 vdaka komprimovanym texturam je len par,ja poznam len COD a Gorky Zero (za viac ako rok co som na 3dfx scene som toho viac nezaznamenal),takze pokial spravis oglx COD only,vubec nic sa nestane..z tych fps tiez dost cumim

Napsal: ned led 09, 2005 2:15 pm
od Doom
hm tak bohuzel tedkom sem zjistil ze ty fps nejsou az tak skveli
mel sem tam chybku a pocital je 2x;;

( tagze /2)
Napsal: ned led 09, 2005 3:17 pm
od ps47
..aj tak je to stale super 8)
Napsal: pát led 14, 2005 12:49 am
od Doom
OglX 0.2

Napsal: pát led 14, 2005 3:42 pm
od ps47
..no tak pokial dobre vidim este fixnut tie 2d textury a COD je plne hratelny na voodoo2/3.tie FPS su uz spravne?
Napsal: pát led 14, 2005 7:37 pm
od Doom
jo FPS sou uz spravny
3D je uz skoro uplne fpohode ; bugy sou jenom minimalni
ale problem bude dostat tam text

Napsal: ned úno 06, 2005 3:36 pm
od ps47
..nejak tu je uz dlho ticho,nic novyho Doome?
Napsal: úte bře 01, 2005 8:28 pm
od Doom
no byl sem tedkom trochu mimo

, zatu dobu se mi to tu trosku nakupilo ,ale delam natom;; este to chce vyresit par hlavnich problemu (ala text)
,dodelat patch(na prevod tech dds)
a melo by to frcet
Napsal: úte bře 08, 2005 10:03 pm
od ps47
..dobre vediet ze si back on track

Napsal: úte bře 15, 2005 8:28 pm
od Doom
800x600
win98SE

Napsal: úte bře 15, 2005 8:30 pm
od ps47
pekne.100% to sice este nieje,ale plne hratelne to uz je.parada 8)
Napsal: stř bře 16, 2005 1:23 am
od Oblak
Doome, klobouk dolů, good work !
Napsal: čtv bře 17, 2005 7:44 pm
od Doom

este kusim fixnout ten text ;;
ale jinak je to uz skoro finalni verze
bohuzel sem se nedokazal dokopat k realtime konverzi DXT textur
takze je nato zase potreba patch kterej ty textury prevede
a este to ma jeden problem
oglx pouziva dost spatnej reskalovaci algoritmus takze vysledna kvalita textur (vetsich jak 256x256) je mizerna a v dusledku toho nejsou moc k precteni briefingy pred misema
