Cod a Voodoo 2 SLI + OglX

Sem postujte otázky ke hrám, screeny atd

Moderátoři: ps47, Doom

Doom
Moderátor
Příspěvky: 105
Registrován: úte zář 14, 2004 8:56 pm
Kontaktovat uživatele:

Cod a Voodoo 2 SLI + OglX

Příspěvek od Doom »

tak po dluhe dobe sem sprovoznil svuj "voodoo" projekt OglX
a test v Cod probehl celkem uspesne
:shock: :shock: :shock:

OglX verze 0.1
Obrázek
Athlon 650; 128MB RAM; 8gb SCSI HDD; Voodoo 5 5500 AGP
Vykupitel
Administrátor
Příspěvky: 644
Registrován: úte dub 27, 2004 2:59 pm
Bydliště: Liberec :-)

OglX ?!?

Příspěvek od Vykupitel »

Coze? Co to je? Chci rozhodne vic info Doome! Neco jako OGLtoDX ci tak neco?
AGP2PCI,Voodoo4 4200 AGP(Daytona VSA-101)
Obrázek Jindra Semenec
Uživatelský avatar
ps47
Moderátor
Příspěvky: 8176
Registrován: čtv dub 29, 2004 7:48 pm
Bydliště: SK,BA
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od ps47 »

hehhe,Doom sa chysta zlomit dalsiu hranicu typu "tato hra na voodoo nikdy nepojede" :twisted:
vela statia s tymi (ne)komprimovanymi texturami..
3Dfx Help Page / 3Dfx Game Guide
ObrázekObrázek
Pain is temporary...Support is forever.
Doom
Moderátor
Příspěvky: 105
Registrován: úte zář 14, 2004 8:56 pm
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Doom »

je to vlastne OpenGl wrapper ; neco jako 3DA
verze 0.1 toho zatim moc neumi
- nacitani extensionu ze souboru
- trochu ocheatovane HW detekce (vis COD)
- logovani OGL volani

bohuzel tedkom neni zrovna moc casu (hodne prace) ,ale snad se dokopu pridat tam par dalsich funkci

btw mam totis uz celkem dlouho COD rozehrany zbejva mi par misi ;; tak to chci dokoncit :D

Obrázek
Athlon 650; 128MB RAM; 8gb SCSI HDD; Voodoo 5 5500 AGP
Doom
Moderátor
Příspěvky: 105
Registrován: úte zář 14, 2004 8:56 pm
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Doom »

Obrázek
Athlon 650; 128MB RAM; 8gb SCSI HDD; Voodoo 5 5500 AGP
Uživatelský avatar
ps47
Moderátor
Příspěvky: 8176
Registrován: čtv dub 29, 2004 7:48 pm
Bydliště: SK,BA
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od ps47 »

..no tak to uz zacina vyzerat slusne.co robis s texturami nad 256*256,rescaling?
3Dfx Help Page / 3Dfx Game Guide
ObrázekObrázek
Pain is temporary...Support is forever.
Doom
Moderátor
Příspěvky: 105
Registrován: úte zář 14, 2004 8:56 pm
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Doom »

po par neuspesnych pokusech sem rescaling nechal ma Mese ( aspon zatim)

tehle textur sem dosahnul tak ze sem je rucne preved na .jpg ;; coz je ale dost lame ; lepsi bude nakej SW DXT dekomprimator :shock: ,ale nejsem si uplne jistej jak moc to ma cenu delat; sou este nake hry gde je problem s DXT texturama ?? , ponevadz sice je to lame prevadet textury rucne ,ale zase ucel to splni taky( jenze jenom pro CoD a ne pro ostatni hry( precienom ne fsude je mozne jen tak prevadet textury))

btw: ale co me opravdu prekvapilo je FPS i v bojovich scenach se drzi kolem 60ti :shock:
Athlon 650; 128MB RAM; 8gb SCSI HDD; Voodoo 5 5500 AGP
Uživatelský avatar
ps47
Moderátor
Příspěvky: 8176
Registrován: čtv dub 29, 2004 7:48 pm
Bydliště: SK,BA
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od ps47 »

no myslim si ze opengl her kt. nejdu na v2/3 vdaka komprimovanym texturam je len par,ja poznam len COD a Gorky Zero (za viac ako rok co som na 3dfx scene som toho viac nezaznamenal),takze pokial spravis oglx COD only,vubec nic sa nestane..z tych fps tiez dost cumim :)
3Dfx Help Page / 3Dfx Game Guide
ObrázekObrázek
Pain is temporary...Support is forever.
Doom
Moderátor
Příspěvky: 105
Registrován: úte zář 14, 2004 8:56 pm
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Doom »

hm tak bohuzel tedkom sem zjistil ze ty fps nejsou az tak skveli
mel sem tam chybku a pocital je 2x;; :( :( ( tagze /2)
Athlon 650; 128MB RAM; 8gb SCSI HDD; Voodoo 5 5500 AGP
Uživatelský avatar
ps47
Moderátor
Příspěvky: 8176
Registrován: čtv dub 29, 2004 7:48 pm
Bydliště: SK,BA
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od ps47 »

..aj tak je to stale super 8)
3Dfx Help Page / 3Dfx Game Guide
ObrázekObrázek
Pain is temporary...Support is forever.
Doom
Moderátor
Příspěvky: 105
Registrován: úte zář 14, 2004 8:56 pm
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Doom »

OglX 0.2

Obrázek
Obrázek
Athlon 650; 128MB RAM; 8gb SCSI HDD; Voodoo 5 5500 AGP
Uživatelský avatar
ps47
Moderátor
Příspěvky: 8176
Registrován: čtv dub 29, 2004 7:48 pm
Bydliště: SK,BA
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od ps47 »

..no tak pokial dobre vidim este fixnut tie 2d textury a COD je plne hratelny na voodoo2/3.tie FPS su uz spravne?
3Dfx Help Page / 3Dfx Game Guide
ObrázekObrázek
Pain is temporary...Support is forever.
Doom
Moderátor
Příspěvky: 105
Registrován: úte zář 14, 2004 8:56 pm
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Doom »

jo FPS sou uz spravny
3D je uz skoro uplne fpohode ; bugy sou jenom minimalni
ale problem bude dostat tam text :?
Athlon 650; 128MB RAM; 8gb SCSI HDD; Voodoo 5 5500 AGP
Uživatelský avatar
ps47
Moderátor
Příspěvky: 8176
Registrován: čtv dub 29, 2004 7:48 pm
Bydliště: SK,BA
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od ps47 »

..nejak tu je uz dlho ticho,nic novyho Doome?
3Dfx Help Page / 3Dfx Game Guide
ObrázekObrázek
Pain is temporary...Support is forever.
Doom
Moderátor
Příspěvky: 105
Registrován: úte zář 14, 2004 8:56 pm
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Doom »

no byl sem tedkom trochu mimo :( , zatu dobu se mi to tu trosku nakupilo ,ale delam natom;; este to chce vyresit par hlavnich problemu (ala text)
,dodelat patch(na prevod tech dds)
a melo by to frcet
Athlon 650; 128MB RAM; 8gb SCSI HDD; Voodoo 5 5500 AGP
Uživatelský avatar
ps47
Moderátor
Příspěvky: 8176
Registrován: čtv dub 29, 2004 7:48 pm
Bydliště: SK,BA
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od ps47 »

..dobre vediet ze si back on track :wink:
3Dfx Help Page / 3Dfx Game Guide
ObrázekObrázek
Pain is temporary...Support is forever.
Doom
Moderátor
Příspěvky: 105
Registrován: úte zář 14, 2004 8:56 pm
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Doom »

800x600
win98SE
Obrázek
Athlon 650; 128MB RAM; 8gb SCSI HDD; Voodoo 5 5500 AGP
Uživatelský avatar
ps47
Moderátor
Příspěvky: 8176
Registrován: čtv dub 29, 2004 7:48 pm
Bydliště: SK,BA
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od ps47 »

pekne.100% to sice este nieje,ale plne hratelne to uz je.parada 8)
3Dfx Help Page / 3Dfx Game Guide
ObrázekObrázek
Pain is temporary...Support is forever.
Uživatelský avatar
Oblak
Bc.
Příspěvky: 1349
Registrován: úte dub 27, 2004 8:53 pm
Bydliště: Nový Jičín

Příspěvek od Oblak »

Doome, klobouk dolů, good work !
edit:
1155, i5-2500k, ASUS, 8GB ram. na dalších 10 let klid :)
Doom
Moderátor
Příspěvky: 105
Registrován: úte zář 14, 2004 8:56 pm
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Doom »

:) este kusim fixnout ten text ;;
ale jinak je to uz skoro finalni verze

bohuzel sem se nedokazal dokopat k realtime konverzi DXT textur
takze je nato zase potreba patch kterej ty textury prevede :(

a este to ma jeden problem
oglx pouziva dost spatnej reskalovaci algoritmus takze vysledna kvalita textur (vetsich jak 256x256) je mizerna a v dusledku toho nejsou moc k precteni briefingy pred misema :cry:
Athlon 650; 128MB RAM; 8gb SCSI HDD; Voodoo 5 5500 AGP
Odpovědět