Stránka 1 z 1

Unreal Tournament 1024*768 @ Banshee PCI -56k warning-

Napsal: stř říj 27, 2004 1:37 pm
od no-X
Athlon XP 2600+, nForce2, Banshee 16MB PCI + WinXP

Je to sice pěkně barevný, ale narozdíl od V2 SLI není framerate v 1024*768 příliš ideální :-( (25-30FPS)

Detaily a všechno ostatní jsou na MAX.


Obrázek

Obrázek

Obrázek

Obrázek

Obrázek

Obrázek

Obrázek

Obrázek

Obrázek

Obrázek

Obrázek

Obrázek

Obrázek

Obrázek

Obrázek

Obrázek

Re: Unreal Tournament 1024*768 @ Banshee PCI -56k warning-

Napsal: stř říj 27, 2004 6:29 pm
od ghost
no konečne nejaká kultovka, na V3 to šlo jedna báseň

Napsal: stř říj 27, 2004 7:00 pm
od no-X
Jj, klasika :D . já UT hrál prvně právě na téhle Banshee + K6-200@233Mhz. Ale při nižším rozlišení a detailech - a jak to běhalo!

Napsal: stř říj 27, 2004 7:51 pm
od ghost
ja som to hral na P200@250Mhz, V3 2000, 64MB RAM :arrow: 1024x768 max. detaily /WickedGL engine/

Unreal Tournament navždy.

Napsal: ned říj 31, 2004 10:24 pm
od DOC_ZENITH/XAN
Banshee je slabší než Voodoo2 v single, takže v dual se to nedá srovnávat. Má ale zase lepší kvalitu obrazu, ale na V3 nemaj ani obě dohromady. Zkoušel jsem to na: V1-512x384 asi 42FPS,obraz dobrej. V rush- to samý. V2- ta má nejmenší nároky na procesor, takže v SLI 1024x760 pořád 60fps. V3@180- 1024x768 asi 98fps(celeron na 912mhz) . A taková menší zajímavost k té Banshee: hratelné to bylo MAX v 800x600 tahle karta má největší nároky na CPU ze všech 3DFX, takže 800x600-45fps. Narazil jsem ale na zajímavost s deskami. Absolutně nejlepší pro PCI grafiky je VIA KT133 chipset. Měl jsem tam Athlona XP2000 a to co tam ta banshee předváděla jsem ještě nikdy nevyděl. 60fps na 1024x768. Pak jsem to ješťe skusil na XP3000 s Via KT400 a ejhle zpátky na 38.

Napsal: pon lis 01, 2004 2:48 am
od no-X
Máš celkem pravdu, ale v jednom nesouhlasím:

Banshee je snad nejméně závislá na výkonu procesoru ze všech 3Dfx karet. Když měl někdo 150MHz CPU, tak s RivouTNT nerozběhl prakticky nic, kdežto Banshee stačila a běhalo vše. Na 350MHz ale podávala TNT nesrovnatelně vyšší výkon; Banshee ale stále podobný, jako na 150 procesoru.

Zajímavý informace. Ještě doplním, že dobře UT vypadá na V5-5500, protože s FSAA2x běhá na max detaily při 1024*768 kolem 45FPS s v-sync při 85Hz :-) Ale tak barevnej, jako na Banshee, defaultně není :D

Napsal: úte lis 09, 2004 12:30 am
od Taskr
Já můžu s radostí říct, že na Celeron 900 Mhz s Voodoo 2 SLI mi UT šlape úplně v pohodě na 1024x768 max. detail. Jelikož teď nemám CPU v PC kde sýdlí Voodoo 5 5500 tak hraju na tomto stroji po netu a naprostá spokojenost :lol:

Napsal: čtv úno 24, 2005 11:05 pm
od RADEONX800
to voodoo ma fakt pjeknej obraz myslite ze lepsi nez KYRO 2??????????

Napsal: čtv úno 24, 2005 11:16 pm
od no-X
Unreal Tournament byl napsaný pro glide, proto na non-3Dfx hardwaru příliš neoslňoval. Kyro II přednosti má, ale zrovna UT jsme na něm nezkoušel, takže nemůžu srovnávat.

Obecně UT v D3D moc dobře nevypadá a ze všech karet, na kterých jsem ho zkoušel se mi (pod D3D, vč. X800/6800) nejlíp jevil na DX8.1 Radeonech.

Napsal: pát úno 25, 2005 2:14 pm
od RADEONX800
na kyru vypada solidne rozdil mezi kyro HERCULES prophet 4500 a MX440 (CLUB) je dost propastny NVIDIA=SHIT ja a skus si ho na kyru jede fakt LUXUSNE na 1024*768 jo a 3Dfx glide byl fakt dobrej

Napsal: ned úno 27, 2005 3:43 am
od DOC_ZENITH/XAN
Mám takovou prosbičku. Nainstaloval jsem si z CD2 textury ve formátu S3TC a upgradoval opengl driver v UT, změňil konfiguraci v ini a tyhle textury jsou fakt hustý. Někdy lepší, než UT2004. :shock: Mám ale problém: Na GF4Ti a FX5900 vše OK a grafika super. Ale na 6800LE@Ultra je to hrůza. Problém je v tom, že je použit 16bit z-buffer a nemohu to nikde změnit, ani rivatuner nepomohl, když přikážu 32bit, furt stejný. Driverama to neni, je to vina NV40, nevíte, co s tím. A dále:
S žádnou z Voodoo S3TC nefunguje, nesejde na tom, jakej opengl wraper použiju. štve mě to, protože kdejaká GF2MX má teď hezčí obraz, než Voodoo4. Neznáte něakej opengl driver/wraper, kterej by dokázal konvertovat S3TC na FXTC, nebo DXTC?.

A pokud jde o kvalitu obrazu, nezapomínejte na S3 Savage4. UT má jako snad jedíný engine nativní porporu pro api S3METAL a nejeví se to vůbec špatně. Zajímavý ale je, že S3METAL neumí S3TC, které bylo právě kvůli němu původně do UT implentováno(nemáte někdo něakej dobrej opengl driver pro SAVAGE4??,hlavně výkonný). V UT ale i ATI maj o dost vyžší výkon i kvalitu v openGL, než v D3D. UT není optimalizovanej pro D3D, takže prosím nesrovnávat kvalitu GLIDE a S3METAL s Nvidií a ATI pod D3D, hoďte tam nejnovější verzi openGL, a 32bit barvy, pak srovnávejte. :evil: :evil: Štve mě, že se D3D tak rozšířilo, protože ve srovnání s OpenGL, GLIDE, S3METAL má: Nejhorší obraz, nejnižší výkon, nejvyžší nároky na CPU a to ve všech hrách. :evil: :evil:

Jen tak mimochodem, neprodal by tu někdo KYRO2???

Napsal: ned úno 27, 2005 11:50 am
od Taskr
Musíš si nahrát soubory Glide2x, a Glide3x od koolsmokiho, a UT ti půjde na kartách Voodoo4 a 5 i s kompresovanými texturami. :wink:

Napsal: ned úno 27, 2005 12:36 pm
od no-X
Taskr píše:Musíš si nahrát soubory Glide2x, a Glide3x od koolsmokiho, a UT ti půjde na kartách Voodoo4 a 5 i s kompresovanými texturami. :wink:
Naprosto přesně :)

XAN: Srovnávat NV/ATi D3D a 3Dfx Glide je naprosto korektní; podpora OpenGL je neoficiální. Vypadá to sice líp, ale mám zkušenosti s výrazně nižší stabilitou, než v D3D :?

Napsal: ned úno 27, 2005 4:09 pm
od DOC_ZENITH/XAN
Nestabilní? To snad ne, já to testoval na GF2MX, GF2Ti, GF4Ti, FX5950U, 6800, Rad7500, V2, V3, Banshee, V4 a vždy vše ok. Vím akorát, že u ségry to bylo trochu nestabilní s GF2MX400 64mb 64bit(fuj). Kombinace GF2 a staršího( z dob GF4 a starší) driveru tam taky někdy způsobovala, že selhala filtrace textur, ale jen těch S3TC, ostatní byly OK. Zlepšil to až nový driver, myslím něakej 53.XX. S dobovými drivery GF2 bych to radši nezpouštěl. Problémy někdy byly se starými drivery v UT2004 pod openGL, když se zaplo stínování postav, použijte BLOB, nebo vypnout, ale s novými drivery je vše OK a na novějších kartách je to zase rychlejší, než v D3D a to je UT2004 optimalizovanej pro D3D.

Že je openGL neoficiální je sice hezký, ale na stránkách UT mu dělaj oficiální upgrady a píšou tam: "This is the updated openGL driver that goes in the ut's \system\folder. The updated openGL renderer looks much smoother than Direct3D. Update the driver and change the settings in unrealtournament.ini to match the text file included in the zip.".
A z toho mi vyplívá, že přiznávaj, že je lepší a podporujou ho.

A ten koolsmoki, můžu ho použít se všemi drivery, nebo musim mít něakej specifickej. A funguje dobře ve WIN XP i 98? Díky za odpověď.

Napsal: ned úno 27, 2005 6:31 pm
od Taskr
Můžeš mít jakejkoliv. Ve Win 9X to funguje určitě, to mám odzkoušený, v XP to půjde určitě taky.

Napsal: pon úno 28, 2005 4:46 pm
od RADEONX800
a kolik bys dal za KYRO2 (Hercules Prophet 4500Tv/out) :roll:
jo a jak rozbehnu ty unrealy s S3TC a jede to i pod D3D????? nebo jen OPENGL jo a kde najdu tu aktualiyovanou knihovnu OpenGlDrv.dll????????????

Napsal: pon úno 28, 2005 5:07 pm
od no-X
1) Není to pro všechny Unrealy, jen pro Unreal Tournament.
2) pouze OpenGL
3) tohle by měla být poslední verze ogl driveru:

http://www.3dfx.cz/download/unreal-tour ... 3tc-v9.zip

Napsal: pon úno 28, 2005 8:09 pm
od soooc
mam doma S3 Svage 4 16mb a unreal je na tom absolutni hukot ;) Nejenze po aktivovani volby S3Metal naroste vykon o asi 50% ale ta kvalita obrazu to sem fakt cumel ;)
A jeset - na i810 se mi nepovedlo UT spustit v D3D ale jenom software nebo OPENGL ! ale v 40 to na C366 behalo good a obraz taky nebyl marny ;)

Napsal: úte bře 01, 2005 7:58 am
od Taskr
A jak asi bude běhat UT na kartě S3 Savage 2000 +? To by nemuselo být vůbec špatný.

Napsal: úte bře 01, 2005 10:01 am
od no-X
Teoreticky by zas tak velký rozdíl být neměl. 2k má oproti Sav.4 (krom bump-mappingu) navíc dvě TMU/pipeline, což ale UT moc nevyužije. Frekvence moc rozdílná není a kompresi textur podporují oba.