Stránka 1 z 2

ATi R600

Napsal: sob lis 25, 2006 12:23 am
od no-X
Obrázek

Obrázek

Obrázek

Obrázek

Obrázek

Obrázek

Obrázek

Obrázek

Obrázek

Obrázek

Re: ATi R600

Napsal: sob lis 25, 2006 4:40 pm
od ghost
ci boha jaky kus kremika (8x) to natocenie vypada na 512-bit zbernicu uh :shock:

Re: ATi R600

Napsal: sob lis 25, 2006 9:11 pm
od no-X
ghost píše:ci boha jaky kus kremika (8x)
Je cca o 1mm menší, než G80 :-)
ghost píše:to natocenie vypada na 512-bit zbernicu uh :shock:
Natočená byla i 128bit GeForce FX :wink: Ale 512bit sběrnice není nereálná, alespoň podle počtu pinů ne:

R520/R580 (256bit): cca 1180 pinů
G80 (384bit): cca 1550 pinů
R600 (???bit): cca 2250 pinů

//edit: tak po přesném přepočítání to je 2140 pro R600

Napsal: ned lis 26, 2006 2:57 pm
od Honny
docela brutální... oO

Napsal: ned lis 26, 2006 4:32 pm
od Opty
dneska se mi zdalo, ze chteli udelat i verzi do agp :|p: ... :lol:

Napsal: ned lis 26, 2006 4:45 pm
od no-X
Mi pověz, kam nacpali Rialto :D

Napsal: ned lis 26, 2006 6:57 pm
od ps47
..secondary pcb :twisted:

Napsal: pon lis 27, 2006 1:03 am
od Taskr
dneska se mi zdalo, ze chteli udelat i verzi do agp Squint ... Laughing
HEHEHEH a co do VL-BUS?

Re: ATi R600

Napsal: sob pro 02, 2006 10:51 pm
od no-X
no-X píše:R520/R580 (256bit): cca 1180 pinů
G80 (384bit): cca 1550 pinů
R600 (???bit): cca 2250 pinů

//edit: tak po přesném přepočítání to je 2140 pro R600
Takže pro G80 to vypadá na 1449...

Napsal: pon úno 12, 2007 8:31 pm
od no-X
Ať to tu není úplně mrtvý...

finální verze OEM R600:

Obrázek

finální verze retail R600 (jen kousek :-) ):

Obrázek

Napsal: pon bře 19, 2007 11:46 am
od no-X

Napsal: pon bře 19, 2007 1:04 pm
od Kayman
wow. wtf??
skoda ze je uz koniec, lebo uz len zo zvedavosti by som ju mozno zobral :D

Napsal: pon bře 19, 2007 1:11 pm
od no-X
Možná... já bych jí vzal určitě - i kdyby měla být nefunkční, je to sběratelský unikát - předprodukční 80nm OEM R600 :)

Kurnikšopa

Napsal: úte bře 20, 2007 10:08 am
od Normik
Za ty prachy bych bral 2. :twisted:
N. :P

Napsal: stř kvě 23, 2007 12:47 am
od DOC_ZENITH/XAN
Ups ňák mi to tu uniklo. Ale tu neni flame.......


..... a je to kráva nenažraná a horká a hlučná a ...........

Napsal: stř kvě 23, 2007 2:09 am
od ps47
..a tiez je na tom technologicky 10x lepsie nez hocico od nv a az vyjde prva dx10 hra,bazary budu zrazu zavalene 8800vkami.. :twisted:

Napsal: stř kvě 23, 2007 5:11 am
od Ren
ps47 píše:..a tiez je na tom technologicky 10x lepsie nez hocico od nv a az vyjde prva dx10 hra,bazary budu zrazu zavalene 8800vkami.. :twisted:

:lol: , jdou na me krece, jenom dalsi cerveny odpad, ale diky za nej, aspon zase o trochu zlevni nV, tak snad si ho koupi dost lidi. Ohledne te slavne technicke pokrocilosti, oslavovane u ATi. Tohle je krasna ukazka, X1800 ma nejakou chybu v implementaci stinu pri SM3 path. Nechtejte videt tu hruzu na vlastni oci. Slavne kvalitni zobrazovani v podani ATi. Takze to jak je ATi diky sve pokrokovosti vyhodnejsi investice do budoucna muzu jen prejit s usmevem.

Napsal: stř kvě 23, 2007 9:43 am
od ps47
..to bolo samozrejme schvalne premrstene,momentalne by som si tu kartu rozhodne nekupil (myslim ze momentalne kupovat akukolvek grafiku so zamerom pouzivat ju v buducnosti na dx10 je blbost),ak by som mal v blizkej buducnosti zaujem o novu grafiku (ale to by mi bioshock musel na x1950xtx slapat ozaj spatne),bral by som az ten 65nm respin,ten vyzera podstatne zaujimavejsie.

inak nam ale idu klapacky uuuplne zbytocne,ako budu posledne karty od nv/ati slapat pod skutocnym dx10 netusi ani diva svina,takze what the hell,berte x1950pro (dx9c done the right way) za par supu a z blaznov ktori vyhadzuju desattisice za polofunkcne podivnosti sa len smejte..

jednu vec ale treba povedat-ta karta tu fakt mala byt o polrok skorej.ani nie preto ze by to bolo potrebne z technologickeho hladiska (dx10 je staale daleko),ale aby to nevyzeralo spatne popri nv..ten 65nm respin mal vyjst niekedy teraz.

Napsal: stř kvě 23, 2007 5:53 pm
od no-X
třetí čtvrtina roku, tzn. přelom října/listopadu 8|

Napsal: stř kvě 23, 2007 10:15 pm
od DOC_ZENITH/XAN
no-X píše:třetí čtvrtina roku, tzn. přelom října/listopadu 8|
To je moc pozdě tak tohle má překonat GTX? O rok později? Dost nic moc.
A hlavně v tu chvíli se bude už hodně šeptat o G90.

Co se týče výkonu DX10, tak i současná R600 má HW potenciál porazit ultru. Ale já to nevidim tak hvězdně. Je hodně moc pravděpodobné, že mnoho těch nadcházejících her bude jak šitých pro G80. Tprojekt "Nvidia, the way its meant to be played" je aktivní jak nikdy jindy. A věřim tomu, že v žádný hře co to ponese Nvidia nepropadne. Jen se nechci dostat do situace, aby ATI dělala ovladače tak, aby se ňák vypořádaly s těmi pro NV optymalizovanými enginy. To by byla cesta do záhuby. Kde je "ATI get in the game"? Teď by mělo hrábnout, protože R600 umí tesselaci(jestli jsem to napsal správně) a má to bejt podmínka DX10.1, což by se dalo v marketingu použít, aleNvidia se to určitě vynasnaží zlikvidovat, podobně jak vytlačila HDR na R3xx a R4xx a protlačila to svý na NV40, ačkoliv ta umí jen víc formátů a výslednej efekt by mohly předvýst všechny karty téměř srovnatelný, ale ATI asi rychlej, tak se to stalo hrozbou. Myslim si, že NV přitlačí na MS v tom směru, ab do DX10.1 dal něco co umí jen G90 a tudiž R600 nebude DX10.1 kompaktibilní.

Taky se říká že G80 nefungujou efektivně geometry shadery. No ono to nebude tak horký, jednak dokud nebudou mít skoro všichni DX10 nemá jejich nasazení význam a jednak G80 stejně furt pracuje jako fixní pipeline, má pevnej počet jednotek a ono je dost možný, že je tam pro geometry shader prostě nepoužije, ale na R600 tohle už funguje tak jak má. NV se vždy snaží drtit v současnejch hrách a tam je unifikace zatim poměrně k ničemu. A nebo i kdyby fakt nefungovaly, tak se Nvidia postará o jejich nenasazení do vydání čipu na který jí fungovat budou, a pak se na G80 vysere, jak bejvá jejim dobrym zvykem.

A co se týče hluku R600 - jednoznačná chyba ATI. Co se týče spotřeby, tak to mě nikdy moc neštvalo, na svym Fortronu bych jí asi rozjel a co se týče teploty no, pokud to bude stabilní tak to překousnu. Takže celkově vzato to ujde, jen tu měla být před půl rokem, myslim že nemá smysl se vymlouvat na výrobní proces a problémy TSMC, tam jsou skoro vždy s tim se už počítá a NV navrhla kartu co ho nepotřebovala a je rychlejší (zatim). Ale vůbec se mi nelíbí to co začíná ATI dělat s ovladači. Nvidii se vytýká, že vše řeší pomocí bugfixu a ne komplet novejch překopanejch verzí. Ale tohle teď přesně vidim na ATI, rychle to ňák sbastlit.....