Stránka 1 z 1
Oblivion + Radeon 9800 Pro
Napsal: pon kvě 01, 2006 1:38 am
od Taskr
Tak jsem si nainstaloval tuhle hru, a musím říci že můj Radeon 9800 Pro celkem dost nestíhá. Na rozlišení 1280x1024 a detaily na medium + krátká vykreslená vzdálenost + žádné stíny je to celkem hratelný bez postav a v interiérech. Jakmile jsem ale venku, a je tam ještě pár postav vtak FPS jdou tak na 10. To mě celkem mrzí, kamarádovy na X1600 Pro AGP to běhá rapidně líp, a k tomu má zaplý i HDR. Myslel jsem, že mi to poběží minimálně stejně jak jemu, akorát že bez HDR, a ejhle, jede mu to o dost líp.A to mám 2 X víc pipeline a 256 bit sběrnici.
X1600 Pro je výkonější než Radeon 9800 Pro co?
Napsal: pon kvě 01, 2006 3:53 am
od Oblak
taskr - oblivion je hra relativně ovlivnitelná nastavením. dobrý je mod na zkrácení trávy...taky se budu muset poohlédnout.
ad hrubý výkon. už jsme to s no-xem probírali kdesi kdysi, 9800(ale mám pocit XT) má vyšší hrubý výkon než 6600GT a ta má zase o chlup vyšší výkon než x1600Pro.....
jinak nevím. osobně půjdu X1900 až bude za rozumnou cenu (nechci nějakého osekánka - osekávat karty bych zakázal, pak se spousta lidí diví že si koupí novou kartu a výkon má stejný) protože co se týče výkonu X1600 na mne dojem moc neudělal.
Napsal: pon kvě 01, 2006 4:14 am
od DOC_ZENITH/XAN
Ono tohle máte tak že tuhle hru nezvládaj slušně karty jako 7800GT tak co by jste nechtěli po starym 9800pro. V náročnejch shader operacích kde neni prakticky žádnej limit fill rate by mohl bejt výkon těch shaderů tipnu si klidně o 50% lepší, taky aby ne. 9800 pro má 8, X1600 má 12 a lepší takty a i je má možná efektivnější. Tak jako X1800 vs X850 na stejný takty když je dáte tak X1800 taky vyhraje. Já bejt tebou Taskr tak spíš než stahovat ty detaily různě bych jako první věc udělal přechod asi až na 800x600, protože 1280x1024 to si r9800pro nedá plynule ani takový HALO, takže o Oblivionu v romhle rozlišení vůbec nepřemejšlej. A hlavně bych se zkusil kouknout po tom patchi na Shader model 1.1 a použít ho, vizuálně by se to nemuselo tak ukrutně lišit a výkonu to přidá určitě habaděl a když si to na těch GF3 rozjížděj, tak ještě abys ty to nehrál plynule na 9800pro. Jinak ty exteriéry jak je hodně tý trávy tak teoreticky by tam mohl hrát něco i CPU.
Napsal: pon kvě 01, 2006 7:19 am
od ps47
shader 1.1 patch by som tam asi nedaval,je este dost beta a r9800 ma shader 2.0 zvladnuty dobre
.treba sa pohrat s detailami (na nete sa vali spusta tweak guides),pripadne pouzit ten mod na travicku,a viac ako 1024*768 by som tam tiez nedaval.muj team captain to hra na amd64 3200/r9800p a po troche nastavovania mu to bezi fakt slusne..a ludia sice na x1600 nadavaju,ale zda sa ze oblivion tej karte sedi,na to ze nieje prilis vykonna to na nej beha fakt slusne
inak ja si tiez pockam na nejaku peknu x1900,nejaku levnejsi verzi,ale so vsetkymi quadmi (nizsie takty a pomalsie pamete mi nevadia),snad sa taka do pol roka objavi (myslim ze x1900 XL v plane je
),potom chvilku pockam kym cena prvy krat spadne a idem na vec.
Napsal: pon kvě 01, 2006 9:44 am
od Taskr
Tak jsem se ještě jednou koukal a ty detaily jsou na High, bez veškerých stínů a co hodně pomáhá je stáhnout co nejvíce vykreslení vzdálenosti. Já jsem začal na 1024x768, ale už i toto rozlišení na tom 21´ monitoru vypadá dost kostrbatě. Tak jsem tam švihl 1600x1200, s dojmem že to poběží v klidu (plno starších her jde i na 2048x1536) a i třebas takovej Half-Life2 běhá uplně v klidu na 1600x1200. No co vám vám říkat, neběhalo to plynule
Napsal: pon kvě 01, 2006 9:50 am
od ps47
nj,21" na starsej karte+nove hry,to vecsinou je problem
.ja si veselo ficim na 17",takze znizovanie rozlisenia mi problemy nerobi (aj ked 800*600 uz nieje ono)..
Napsal: pon kvě 01, 2006 10:16 am
od wizzy
Jste moc namlsaní, doom 1/2 jsme pařili v 320x200 a jak nás to bavilo...
Napsal: pon kvě 01, 2006 11:30 am
od ps47
ani ne,ja na 95% pouzivam 1024*768,co ma dnes od hi-res dost daleko..
Napsal: pon kvě 01, 2006 7:16 pm
od swarm
Ja nevim no, ale na celkem pekny detaily (nekde tak vsechno uprostred v tech nastavenich) jsem to videl jet o vikendu na notebooku s Pentium-M 1.73Ghz, Mobility Radeon X700.
Napsal: pon kvě 01, 2006 8:37 pm
od ps47
..to je ten problem,pod
vyzera to celkom pekne a
bezi to celkom dobre si kazdy predstavuje nieco ine
Napsal: pon kvě 01, 2006 9:04 pm
od no-X
jj, třeba RH pro plynulou hratelnost stačí 15FPS, ale jen když je zapnuté HDR. Pokud je zapnuté HDR včetně FSAA, pak je i 35FPS málo. No a úplně bez HDR není Oblivion hratelný ani na 60FPS
Napsal: pát kvě 05, 2006 8:00 pm
od ps47
..tak som to vyskusal aj ja,interiery 9800vke prilis nesvedcia,vonku je to pohoda.az som bol prekvapeny..da sa to bez problemov hrat,rozhodne nic take ako 10FPS.
Napsal: sob kvě 13, 2006 4:28 pm
od ps47
..este dodam: zda sa v Oblivione sa obyvatelstvo deli na tri skupiny-ti ktori maju problemy s obezitou,ti ktori maju downov syndrom,a ti ktori maju oboje.problem tychto hier je v tom ze vzdy inklinujem k thief-like charakteru,co v konecnom dusledku spusobi ze vypnem prislusnu hru a zapnem thiefa
cas otestovat ten
novy texturepack