Stránka 1 z 3
nVidia Quad SLI
Napsal: pát bře 03, 2006 12:48 am
od no-X
http://download.nvidia.com/downloads/sl ... 2k6_gt.wmv
(47MB)
Myslíte, že takovýhle stav lze navodit i bez použití halucinogenů, nebo imbicillinu?
/edit: akt. link
Re: nVidia Quad SLI
Napsal: pát bře 03, 2006 1:19 am
od ghost
no tárajú tam statočne, skôr ma zaujala tá ženská

Napsal: pát bře 03, 2006 8:20 am
od ps47
deadlink.
Napsal: pát bře 03, 2006 10:13 am
od ghost
Napsal: pát bře 03, 2006 10:30 am
od ps47
jo,uz jede.
Napsal: pát bře 03, 2006 9:17 pm
od Ren
Ja bych si QuadSLI libit nechal.....Kdyby si CELY bralo tak 100W a bezelo na 50C s pasivem pri full-loadu..Uz takhle me vytaci jedna karta se 100W spotrebou a 70C v klidu..
Re: nVidia Quad SLI
Napsal: sob bře 04, 2006 8:45 am
od ps47
no-X píše:Myslíte, že takovýhle stav lze navodit i bez použití halucinogenů, nebo imbicillinu?
to snad nieje mozne ake kraviny tam placali,nieco tak dementne odprezentovane som nevidel uz hoodne davno.chlapci ani nevedeli slusne odpovedat na otazky..
yooo,our quad sli rulz.iz faast,playz vidz in h-d.playz in hi-rez.everyting hi- rez,duuuude.it rulz. *loop*

Re: nVidia Quad SLI
Napsal: sob bře 04, 2006 2:26 pm
od Bob van Sikorski
ps47 píše:no-X píše:Myslíte, že takovýhle stav lze navodit i bez použití halucinogenů, nebo imbicillinu?
to snad nieje mozne ake kraviny tam placali,nieco tak dementne odprezentovane som nevidel uz hoodne davno.chlapci ani nevedeli slusne odpovedat na otazky..
yooo,our quad sli rulz.iz faast,playz vidz in h-d.playz in hi-rez.everyting hi- rez,duuuude.it rulz. *loop*

no vyjimecne se musim pridat (moc casto tu nepostuju), tohle bylo fakt strasnej shitozni vyplach mozku pro blbce. prvni clovek, kterej se podiva do release notes na forceware k problemum se sli a 1920x1200 (a vyssim), tak pochopi

ale i tak ... udelalo se mi znacne nevolno
Napsal: ned bře 05, 2006 5:18 pm
od Ren
Pomalu s tou flintou..Chces rict, ze ATi je bezproblemova? Asi nemas nic z poslednich rad.
Napsal: ned bře 05, 2006 5:23 pm
od Bob van Sikorski
Ren píše:Pomalu s tou flintou..Chces rict, ze ATi je bezproblemova? Asi nemas nic z poslednich rad.
ne ja netvrdim, ze je ati zcela v pohode. jen jsem z toho videa ziskal dojem, ze sli je "cool" "skvely" atp, coz teda imho neni (stejne jako cf)
Napsal: ned bře 05, 2006 5:25 pm
od Ren
OK..Takhle to beru..

Napsal: ned bře 05, 2006 11:55 pm
od Petrik9
Moc jsem z toho nevydedukoval,videljsem ze mlely jak kafomlejnek a kloudne benchmarky neukazovali(radsi

).Jeden urcite lepsi nez ten druhej.Par snimku ze strategie neni moc.A jedna klasicka 3D hra to taky moc nevytrhne.Bylo to celkove takove jakesi chude a divne....
Napsal: ned bře 12, 2006 2:21 pm
od Honny
http://www.vr-zone.com/?i=3314
no... imho docela prasárna...
Napsal: ned bře 12, 2006 2:40 pm
od no-X
4-way AFR skutečně ano. A produkovat FSAA 32x s fixní mřížkou, to je na

Napsal: ned bře 12, 2006 5:19 pm
od T613
takze staci 2x PCI-E
no kdyz si koupim desku (myslim od GB) se 4x PCI-E tak mam eight quatro SLI

Napsal: ned bře 12, 2006 6:52 pm
od ghost
to sú prdy, to sú prdy, kolik to tak může jet?

Napsal: ned bře 12, 2006 11:08 pm
od Honny
já osobně nenávidim energetickou náročnost pc... nevím proč, proud neplatim, ale prostě mi to vadí...
a tedy mě zarazila věta:
...reliable power supply of 800w to 1000w is required for a Quad SLI configuration.
bleeeeeeee

Napsal: ned bře 12, 2006 11:24 pm
od no-X
1000W bere naše stará remoska

V tý se ale dají aspoň upéct nějaký ty dobroty. Q-SLI je tak maximálně na machrování... pochybuju, že to v SFR bude rychlejší, než normální SLI v AFR. A v AFR to kvůli lagu bude zas nepoužitelný na hry... Ale komu jde dneska o hry?

Napsal: pon bře 13, 2006 4:28 pm
od 3dfx.fun
no-X píše:1000W bere naše stará remoska

V tý se ale dají aspoň upéct nějaký ty dobroty. Q-SLI je tak maximálně na machrování... pochybuju, že to v SFR bude rychlejší, než normální SLI v AFR. A v AFR to kvůli lagu bude zas nepoužitelný na hry... Ale komu jde dneska o hry?

No.. pokrok je pokrok. Jen aby ATi s nečím podobným nevylezla taky

Napsal: pon bře 13, 2006 6:22 pm
od no-X
U ATi bych viděl využitelnost alespoň při FSAA (má programovatelný pozice vzorků podobně jako mělo 3Dfx), ale jinak si stejně myslím, že podobný úlety nemají valný význam. Ten by měly tehdy, pokud by čipy pohly mít alespoň sdílenou paměť na textury a do jisté míry by se pak zvyšovalo i efektivní množství grafické paměti (pro Z/Frame-buffer, kde je prioritou propustnost sběrnice , by každý čip měl vlastní paměť a prot extury, kde je prioritou kapacita, by byla sdílená. Pokud s takovýmhle konceptem v použitelné podobě někdo přijde, pak názor změním
