Stránka 1 z 3

V2 SLI

Napsal: úte říj 25, 2005 10:34 pm
od BOSS
zohnal som si niejaku 12mb voodoo, ktora sa najviac podoba na

Kód: Vybrat vše

http://3dfx.cz/voodoo2/cmc_orbit_3d_voodoo2.jpg
, ale tie obvody ELITE MT, ci co to je tam nemam..je tam napisane, ze 9829F 100mhz
v53c16258hk25...a tak sa dostavam k podstate veci..pojde mi v sli s A-TREND OEM VD203P..??..dik :twisted: :twisted: :twisted:

Napsal: úte říj 25, 2005 10:48 pm
od ps47
ci ti mismatched SLI pojede nebudes vediet kym to nevyskusas.ale zrejme ano,nahod koolsmokyho,pridaj do nastaveni v registroch string na aktivaciu mismatched podpory (presne to je popisane v V2 FAQ) a vyskusaj nieco v 1024*768..najlepsie unreal tournament.

este by nebole zle najst nejake cisla na pcb (karte) aby sme vedeli co je ta v2 zac.tie z pameti moc nepomozu..

a nezabudni ze budes potrebovat funkcny SLI kablik.

Napsal: stř říj 26, 2005 6:49 pm
od BOSS
Heh..sli kablikov mam zopar a sli bezi v pohode aj bez nastaveni v registroch..otestoval som to na nfs3,5..konecne 1024x768 s plnymi detailami a najma plynule :) ..ale napr. taky recoil mi vacsie rozlisenie, ako 800x600 nepusti..hmm..?? :roll:

Napsal: stř říj 26, 2005 6:59 pm
od ps47
nie kazda hra ma oficialnu podporu 1024*768.skus sa mrknut ci nenajdes nejaky cfg alebo ini subor kde by sa to dalo prepisat..

Napsal: stř říj 26, 2005 7:06 pm
od BOSS
ale myslim, ze toto by mohlo mat ..je to rip verzia a ziadne cfg ani ini tam niejeObrázek

Napsal: stř říj 26, 2005 7:27 pm
od ps47
mozno ti tam zostalo nejake stare nastavenie z cias ked si mal single voodoo2.odinstaluj celu hru,znova nainstaluj (alebo rozpakuj :lol: ) a vyskusaj..ale fungovat to nemusi,ako som povedal,niektore starsie hry nevedia detekovat a pouzit voodoo2 SLI,urobia hardware check,zdetekuju voodoo2 a automaticky povolia max rozlisenie 800*600.hlupy pristup,ale zopar hier ho pouzivalo..vecsinou sa to potom riesilo patchmi.ale myslim ze takychto hier privela nebolo (jedine co ma teraz napada je dungeon keeper2,tam ti 1024*768 pribudne az ked to patchnes)..

Napsal: stř říj 26, 2005 10:40 pm
od BOSS
Neide to..kaslem nato..recoila si zahram aj s 800x600..este jedna otazka..voodoo2 a antialiasing..??..dalo by sa ..?? :lol:

Napsal: stř říj 26, 2005 10:43 pm
od no-X
Ano. Pokud máš Mercury, nebo alespoň Obsidian 200SBi + funkční prototyp AArdvark512 :lol:

Napsal: stř říj 26, 2005 10:47 pm
od BOSS
tak to nemam :lol: .., ale mal som namysli nieco, ako softwarovy antialiasing :D

Napsal: stř říj 26, 2005 10:51 pm
od ps47
zabudni :wink:

Napsal: stř říj 26, 2005 10:58 pm
od no-X
Sub-sample AA není možné provozovat formou postfiltru.

Btw. - lehce OT - koukal jsem dneska jak blázen, jak efektivně je možné rozložit MSAA vzorky takovým způsobem, že při průměrně 1,25 vzorku na pixel lze dosáhnout výsledku kvalitativně srovnatelného s Quincunxem (ten používá 2 vzorky na pixel) a další režim, který používá dva vzorky na pixel jako Quincunx, ale jehož výsledná kvalita je oproti Quincunxu dvojnásobná :shock:

Napsal: stř říj 26, 2005 10:58 pm
od BOSS
ok.., ale ked ja som nasiel v tomto ovladaci Voodoo2-2kXP-1.02.01b.zip (presnejsie v tools) adresar antialiasing a v nom dva registre :
voodoo2 aa on
voodoo2 aa off
tak teraz neviem :roll:

Napsal: stř říj 26, 2005 11:01 pm
od ps47
to je edge antialiasing.teoreticku stranku ti povie no-X,a ja ti poviem prakticku: nikdy to nefunguje.presne ako anizo na voodoo3 :wink:

Napsal: stř říj 26, 2005 11:05 pm
od BOSS
ps47 píše:to je edge antialiasing.teoreticku stranku ti povie no-X,a ja ti poviem prakticku: nikdy to nefunguje.presne ako anizo na voodoo3 :wink:
:evil: :evil: :evil: ani raz.??

Napsal: stř říj 26, 2005 11:17 pm
od ps47
nie.pokial sa dobre pametam tak to musi mat softwarovu podporu v prislusnej hre,ale robilo to nakoniec privela problemov (drasticky prepad FPS,atd) takze sa na to nakoniec vykaslali.zostala z toho len papierova technologia..podobne ako HSR na voodoo5 (z hladiska chybajucej sw podpory) :wink:

Napsal: stř říj 26, 2005 11:30 pm
od no-X
Fungovalo to myslím v některé verzi 3DWinbench a je to v podstatě trik s průhledností hran. Kvalita je hodně diskutabilní, protože to vyhlazuje vlastně pouze siluety, nikoli protínající se polygony. Ve výsledku to vypadá tak, že některý hrany vyhlazený jsou, některý ne, takže výsledek nicmoc (jaggies jsou rušivý právě tím, že působí nepřirozeně a jakoby na sebe "přitahují" pozornost. A když vyhladíš 50% hran, tak si vlastně nijak nepomůžeš, protože těch hladkých si oči sice všímat nebudou, ale zbylé zubaté stále budou strhávat pozornost.

Doufám, že jsem to vysvětlil aspoň trochu pochopitelně :-)

Napsal: stř říj 26, 2005 11:38 pm
od BOSS
no-X píše:Fungovalo to myslím v některé verzi 3DWinbench a je to v podstatě trik s průhledností hran. Kvalita je hodně diskutabilní, protože to vyhlazuje vlastně pouze siluety, nikoli protínající se polygony. Ve výsledku to vypadá tak, že některý hrany vyhlazený jsou, některý ne, takže výsledek nicmoc (jaggies jsou rušivý právě tím, že působí nepřirozeně a jakoby na sebe "přitahují" pozornost. A když vyhladíš 50% hran, tak si vlastně nijak nepomůžeš, protože těch hladkých si oči sice všímat nebudou, ale zbylé zubaté stále budou strhávat pozornost.

Doufám, že jsem to vysvětlil aspoň trochu pochopitelně :-)
ako sa pise nepoxopene ano..?? :lol:

Napsal: čtv říj 27, 2005 6:05 pm
od BOSS
preco mi na niektoryx tratiax v nfs5 a v unreal tournamente pri rozliseni 1024x768 obodkuje niektore objekty s cervenou farbou..?? :lol: :evil:

Napsal: čtv říj 27, 2005 6:23 pm
od no-X
Screenshoty nejsou?

Napsal: čtv říj 27, 2005 6:24 pm
od BOSS
no-X píše:Screenshoty nejsou?
no a teraz sa pytam..ako spravim screenshot cez glide..??..to sa mi nikdy nepodarilo :roll: