V2 SLI

Vše co se týká Voodoo 2, to jest problémy s nimi, identifikace, SLI , atd..

Moderátoři: ps47, no-X

Uživatelský avatar
BOSS
Zlobidlo
Příspěvky: 621
Registrován: sob zář 03, 2005 6:05 pm
Bydliště: Bardejov
Kontaktovat uživatele:

V2 SLI

Příspěvek od BOSS »

zohnal som si niejaku 12mb voodoo, ktora sa najviac podoba na

Kód: Vybrat vše

http://3dfx.cz/voodoo2/cmc_orbit_3d_voodoo2.jpg
, ale tie obvody ELITE MT, ci co to je tam nemam..je tam napisane, ze 9829F 100mhz
v53c16258hk25...a tak sa dostavam k podstate veci..pojde mi v sli s A-TREND OEM VD203P..??..dik :twisted: :twisted: :twisted:
Uživatelský avatar
ps47
Moderátor
Příspěvky: 8170
Registrován: čtv dub 29, 2004 7:48 pm
Bydliště: SK,BA
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od ps47 »

ci ti mismatched SLI pojede nebudes vediet kym to nevyskusas.ale zrejme ano,nahod koolsmokyho,pridaj do nastaveni v registroch string na aktivaciu mismatched podpory (presne to je popisane v V2 FAQ) a vyskusaj nieco v 1024*768..najlepsie unreal tournament.

este by nebole zle najst nejake cisla na pcb (karte) aby sme vedeli co je ta v2 zac.tie z pameti moc nepomozu..

a nezabudni ze budes potrebovat funkcny SLI kablik.
3Dfx Help Page / 3Dfx Game Guide
ObrázekObrázek
Pain is temporary...Support is forever.
Uživatelský avatar
BOSS
Zlobidlo
Příspěvky: 621
Registrován: sob zář 03, 2005 6:05 pm
Bydliště: Bardejov
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od BOSS »

Heh..sli kablikov mam zopar a sli bezi v pohode aj bez nastaveni v registroch..otestoval som to na nfs3,5..konecne 1024x768 s plnymi detailami a najma plynule :) ..ale napr. taky recoil mi vacsie rozlisenie, ako 800x600 nepusti..hmm..?? :roll:
Uživatelský avatar
ps47
Moderátor
Příspěvky: 8170
Registrován: čtv dub 29, 2004 7:48 pm
Bydliště: SK,BA
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od ps47 »

nie kazda hra ma oficialnu podporu 1024*768.skus sa mrknut ci nenajdes nejaky cfg alebo ini subor kde by sa to dalo prepisat..
3Dfx Help Page / 3Dfx Game Guide
ObrázekObrázek
Pain is temporary...Support is forever.
Uživatelský avatar
BOSS
Zlobidlo
Příspěvky: 621
Registrován: sob zář 03, 2005 6:05 pm
Bydliště: Bardejov
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od BOSS »

ale myslim, ze toto by mohlo mat ..je to rip verzia a ziadne cfg ani ini tam niejeObrázek
Uživatelský avatar
ps47
Moderátor
Příspěvky: 8170
Registrován: čtv dub 29, 2004 7:48 pm
Bydliště: SK,BA
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od ps47 »

mozno ti tam zostalo nejake stare nastavenie z cias ked si mal single voodoo2.odinstaluj celu hru,znova nainstaluj (alebo rozpakuj :lol: ) a vyskusaj..ale fungovat to nemusi,ako som povedal,niektore starsie hry nevedia detekovat a pouzit voodoo2 SLI,urobia hardware check,zdetekuju voodoo2 a automaticky povolia max rozlisenie 800*600.hlupy pristup,ale zopar hier ho pouzivalo..vecsinou sa to potom riesilo patchmi.ale myslim ze takychto hier privela nebolo (jedine co ma teraz napada je dungeon keeper2,tam ti 1024*768 pribudne az ked to patchnes)..
3Dfx Help Page / 3Dfx Game Guide
ObrázekObrázek
Pain is temporary...Support is forever.
Uživatelský avatar
BOSS
Zlobidlo
Příspěvky: 621
Registrován: sob zář 03, 2005 6:05 pm
Bydliště: Bardejov
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od BOSS »

Neide to..kaslem nato..recoila si zahram aj s 800x600..este jedna otazka..voodoo2 a antialiasing..??..dalo by sa ..?? :lol:
Uživatelský avatar
no-X
Administrátor
Příspěvky: 6912
Registrován: stř dub 28, 2004 9:02 am
Bydliště: Č. Budějovice
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od no-X »

Ano. Pokud máš Mercury, nebo alespoň Obsidian 200SBi + funkční prototyp AArdvark512 :lol:
If you're doing rotated grid SSAA (call it sparse grid if you wish but most often your samples will be in the "rotated" position) : then this AA is better than sex. ---Blazkowicz
Uživatelský avatar
BOSS
Zlobidlo
Příspěvky: 621
Registrován: sob zář 03, 2005 6:05 pm
Bydliště: Bardejov
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od BOSS »

tak to nemam :lol: .., ale mal som namysli nieco, ako softwarovy antialiasing :D
Uživatelský avatar
ps47
Moderátor
Příspěvky: 8170
Registrován: čtv dub 29, 2004 7:48 pm
Bydliště: SK,BA
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od ps47 »

zabudni :wink:
3Dfx Help Page / 3Dfx Game Guide
ObrázekObrázek
Pain is temporary...Support is forever.
Uživatelský avatar
no-X
Administrátor
Příspěvky: 6912
Registrován: stř dub 28, 2004 9:02 am
Bydliště: Č. Budějovice
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od no-X »

Sub-sample AA není možné provozovat formou postfiltru.

Btw. - lehce OT - koukal jsem dneska jak blázen, jak efektivně je možné rozložit MSAA vzorky takovým způsobem, že při průměrně 1,25 vzorku na pixel lze dosáhnout výsledku kvalitativně srovnatelného s Quincunxem (ten používá 2 vzorky na pixel) a další režim, který používá dva vzorky na pixel jako Quincunx, ale jehož výsledná kvalita je oproti Quincunxu dvojnásobná :shock:
If you're doing rotated grid SSAA (call it sparse grid if you wish but most often your samples will be in the "rotated" position) : then this AA is better than sex. ---Blazkowicz
Uživatelský avatar
BOSS
Zlobidlo
Příspěvky: 621
Registrován: sob zář 03, 2005 6:05 pm
Bydliště: Bardejov
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od BOSS »

ok.., ale ked ja som nasiel v tomto ovladaci Voodoo2-2kXP-1.02.01b.zip (presnejsie v tools) adresar antialiasing a v nom dva registre :
voodoo2 aa on
voodoo2 aa off
tak teraz neviem :roll:
Uživatelský avatar
ps47
Moderátor
Příspěvky: 8170
Registrován: čtv dub 29, 2004 7:48 pm
Bydliště: SK,BA
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od ps47 »

to je edge antialiasing.teoreticku stranku ti povie no-X,a ja ti poviem prakticku: nikdy to nefunguje.presne ako anizo na voodoo3 :wink:
3Dfx Help Page / 3Dfx Game Guide
ObrázekObrázek
Pain is temporary...Support is forever.
Uživatelský avatar
BOSS
Zlobidlo
Příspěvky: 621
Registrován: sob zář 03, 2005 6:05 pm
Bydliště: Bardejov
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od BOSS »

ps47 píše:to je edge antialiasing.teoreticku stranku ti povie no-X,a ja ti poviem prakticku: nikdy to nefunguje.presne ako anizo na voodoo3 :wink:
:evil: :evil: :evil: ani raz.??
Uživatelský avatar
ps47
Moderátor
Příspěvky: 8170
Registrován: čtv dub 29, 2004 7:48 pm
Bydliště: SK,BA
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od ps47 »

nie.pokial sa dobre pametam tak to musi mat softwarovu podporu v prislusnej hre,ale robilo to nakoniec privela problemov (drasticky prepad FPS,atd) takze sa na to nakoniec vykaslali.zostala z toho len papierova technologia..podobne ako HSR na voodoo5 (z hladiska chybajucej sw podpory) :wink:
3Dfx Help Page / 3Dfx Game Guide
ObrázekObrázek
Pain is temporary...Support is forever.
Uživatelský avatar
no-X
Administrátor
Příspěvky: 6912
Registrován: stř dub 28, 2004 9:02 am
Bydliště: Č. Budějovice
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od no-X »

Fungovalo to myslím v některé verzi 3DWinbench a je to v podstatě trik s průhledností hran. Kvalita je hodně diskutabilní, protože to vyhlazuje vlastně pouze siluety, nikoli protínající se polygony. Ve výsledku to vypadá tak, že některý hrany vyhlazený jsou, některý ne, takže výsledek nicmoc (jaggies jsou rušivý právě tím, že působí nepřirozeně a jakoby na sebe "přitahují" pozornost. A když vyhladíš 50% hran, tak si vlastně nijak nepomůžeš, protože těch hladkých si oči sice všímat nebudou, ale zbylé zubaté stále budou strhávat pozornost.

Doufám, že jsem to vysvětlil aspoň trochu pochopitelně :-)
If you're doing rotated grid SSAA (call it sparse grid if you wish but most often your samples will be in the "rotated" position) : then this AA is better than sex. ---Blazkowicz
Uživatelský avatar
BOSS
Zlobidlo
Příspěvky: 621
Registrován: sob zář 03, 2005 6:05 pm
Bydliště: Bardejov
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od BOSS »

no-X píše:Fungovalo to myslím v některé verzi 3DWinbench a je to v podstatě trik s průhledností hran. Kvalita je hodně diskutabilní, protože to vyhlazuje vlastně pouze siluety, nikoli protínající se polygony. Ve výsledku to vypadá tak, že některý hrany vyhlazený jsou, některý ne, takže výsledek nicmoc (jaggies jsou rušivý právě tím, že působí nepřirozeně a jakoby na sebe "přitahují" pozornost. A když vyhladíš 50% hran, tak si vlastně nijak nepomůžeš, protože těch hladkých si oči sice všímat nebudou, ale zbylé zubaté stále budou strhávat pozornost.

Doufám, že jsem to vysvětlil aspoň trochu pochopitelně :-)
ako sa pise nepoxopene ano..?? :lol:
Uživatelský avatar
BOSS
Zlobidlo
Příspěvky: 621
Registrován: sob zář 03, 2005 6:05 pm
Bydliště: Bardejov
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od BOSS »

preco mi na niektoryx tratiax v nfs5 a v unreal tournamente pri rozliseni 1024x768 obodkuje niektore objekty s cervenou farbou..?? :lol: :evil:
Uživatelský avatar
no-X
Administrátor
Příspěvky: 6912
Registrován: stř dub 28, 2004 9:02 am
Bydliště: Č. Budějovice
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od no-X »

Screenshoty nejsou?
If you're doing rotated grid SSAA (call it sparse grid if you wish but most often your samples will be in the "rotated" position) : then this AA is better than sex. ---Blazkowicz
Uživatelský avatar
BOSS
Zlobidlo
Příspěvky: 621
Registrován: sob zář 03, 2005 6:05 pm
Bydliště: Bardejov
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od BOSS »

no-X píše:Screenshoty nejsou?
no a teraz sa pytam..ako spravim screenshot cez glide..??..to sa mi nikdy nepodarilo :roll:
Odpovědět