Stránka 3 z 3

Napsal: pát dub 15, 2005 9:45 am
od Taskr
Když už jsme u této problematiky, využívá VSA-100 své možnosti nanášet textury ne jenom čtvercové, ale i obdelníkové?
Vím, že to v jednom časáku z roku 2000 (PC chip) dávali jako velké plus, oproti konkurenci. Díky za vysvětlení.

Napsal: sob dub 16, 2005 2:07 pm
od Doom
V jakym formatu sou u toho HL2 ulozene textury?
treba by je slo reskalovat externe
???

Napsal: sob dub 16, 2005 3:46 pm
od ps47
mozne to asi je,ale neporadim,toto je mimo moje znalosti.som si ale takmer isty ze by to islo spravnym console commandom,problem je v tom,ze (ako vzdy) ho nikto nepozna,a komplet list sa neda zohnat.xichti z steampowered fora vedia iba poslat cloveka do teplych krajin ak ma problemy s cd-key,ale spytaj sa ich nieco co je trocha viac technicky zamerane a nikto sa ani neozve (nanajvys hluposti stylu "a na co to chces") :roll: .hmm..ked do HL2 konzoly vlozis lubovolne pismeno,vypise to vsetky commandy kt sa nim zacinaju,takto by sa asi dalo prebrat vsetkymi commandmi.mrknem sa na to.

edit: tu je ten list,je sice velky,ale rozhodne nie kompletny.zatial nic zaujimave..

edit2: tak ak ma niekto technicke otazky ohladne HL2,tak sa treba pozret sem.zaujimave je tiez toto..

edit3: takze potvrdene,HL2 pri "LOW" pouziva textury 256*256,takze zdroj toho bordelu sa musi hladat inde..

edit4: nieje to ani 16-bit,na radeone to v 16-bit bezi bez problemov..

edit5: tipujem to na texture compression.asi je z nejakych zahadnych duvodov aktivovana (teraz ma napada,hitman3 vyzeral podobne po zapnuti dxtc na voodoo3-cierny sajrajt),takze mat_compressedtextures 0 by to malo riesit.uvidime..

Napsal: ned dub 17, 2005 12:46 am
od Doom
no celem bych veril ze to je jenom spatnym nastavenim tech textur(nebo mipmapovani)
tenhle problem sem mel trebas u Gorky Zero a vpadalo to celkem dost podobne, jenze nato by to chtelo urobit naky DX wraper a vyzkusat to

Napsal: ned dub 17, 2005 1:23 am
od ps47
no myslim ze pohrat sa s commandmi na zaciatok postaci.hovoriac o wrapperoch,ako na tom je oglx? :D

Napsal: ned dub 17, 2005 2:15 am
od Doom
no oglx je natom dost spatne
bohuzel sem nepoucitelnej a nezalohuju
prvne mi kleknul disk; prisel sem o cast zdrojaku ale este se to dalo;
sehnal sem si novej 160gb pretahnul to co zbylo, ale bohuzel po 5 dnech kleknul taky a to natvrdo

takze mi zbola akorat CDzaloha COD patche kterej obsahuje myslim verzi OGLX 0.4

v nejblizsi dobe se to pokusim testnout a kdyz to bude OK tak to dam ke stazeni;;
COD je s OGLX 0.4 snad plne hratelny akorat je tam problem s podkladem pod pisma( neni pruhledny) to by se sice dalo fixnout ale bohuzel nemam tedka moc casu(prisel sem o dost kodu k ostatnim projektum tak se to snazim dohnat)

Napsal: ned dub 17, 2005 2:52 pm
od ps47
no fajn.rozmyslal som ci ta nepoziadat aby si mi poslat poslednu betu na par testov (vtedy ked si nahodil ten posledny COD screenshot),mal som to spravit,teraz by som ti to mohol poslat.zivot je proste obcas svine :(

Napsal: úte dub 19, 2005 12:10 pm
od ps47
skusal som este HL2 na voodoo3,napadlo ma pozriet sa do konzoly,a vyzera to tak ze voodoo3 nepodporuje spravny format textur (ShaderAPIDX8::CreateD3DTexture: Invalid color format!),takze pokial sa neda zmenit,voodoo3 je mimo hru..

Napsal: úte dub 19, 2005 7:25 pm
od Doom
hmm chtelo by to ten DX wraper ; to by se pak dalo rozjet vela her
nechcete se dotoho nekdo pustit ?

Napsal: úte dub 19, 2005 7:26 pm
od ps47
no,chut by aj bola,ale vedomosti ziadne :roll:

Napsal: úte dub 19, 2005 8:02 pm
od Doom
prave ja DX taky ee

Napsal: pát kvě 20, 2005 6:35 pm
od ps47
na zaver este jeden link s par velmi pekne vyzerajucimi varmi pre HL2.ked konecne stabilne rozbehnem v4pci,urcite ich par vyskusam..

Napsal: úte čer 07, 2005 7:46 pm
od ps47
tak v4 PCI mi uz bezi,hral som chvilu HL2 demo.ten prvy level (trainstation) bol uplne v pohode,pod 20FPS to islo asi tak dvakrat,ale ten druhy (ravenholm) to bolo strasne,vecsinou tak 5FPS,vnutri tak 15..
a este jeden zaujimavy poznatok: HL2 bude robit problemy (spusti sa len v okne),pokial mate refresh nastaveny cez Reforce.a Halo sa ani nespusti..

Napsal: pon čer 20, 2005 1:26 pm
od ps47
..vyskusal som voodoo4PCI v athlone64 3000 (SFFT A29),na moje prekvapenie je to voci klasickej xp 3000-ke dost velky rozdiel-miestami az dvojnasobny framerate.este musim vyskusat ci to nieje ovladacom (na xp 3000 som mal myslim len alpha28)..

Napsal: úte črc 05, 2005 8:11 pm
od RADEONX800
ja sem halfa hral na KYRU 2 nic moc frame rate ale kdyz se v ovladacich zapne emulace T&L tak zacnou blbnout nejaky textury ale FRAME RATE DE HODE NA HORU JE TO PEKNE POZNAT schvalne kdo mate kyro 2 tak to zkuste :wink:

Napsal: pát lis 04, 2005 2:48 am
od ps47
..zlepil som dokopy taky malicky mod (z velkej casti som to obslehol z Real Weapons 4.0 modu,ja som len upravil par veci,odstranil zbytocnosti a pridal readme kt umozni mod pouzit aj vlastnikovi,ehm,lidove verze HL2 :roll: ).

co to vlastne robi? realne zbrane maju spravnu velkost zasobnika a spravny nazov,hrac moze niest podstatne viac municie (co umozni,na rozdiel od puvodniho stavu,realne pouzitie niektorych zbrani,napr pulse rifle).proste odstranil som par veci kt ma na HL2 pekne stvali :D

enjoy :wink:

Obrázek

Napsal: pát lis 04, 2005 7:40 pm
od ps47
..upravena sila zbrani tak aby to bolo v sulade s HL1,tj kombajn vojak ide na dve rany brokovkou (resp jednu ked to ide pekne do hlavy),magnum zabija na jednu ranu ale treba dat headshot atp..celkovo si myslim ze sa mi podarilo dosiahnut "HL1 feeling" :wink: ..

Napsal: pát lis 04, 2005 7:55 pm
od wizzy
OK, jdu to vyzkoušet...

Napsal: sob lis 05, 2005 12:45 am
od ps47
..este dve male upravy (samopal a rpg power up) :wink:

komplet upravy:

-pistolka: pridany spravny nazov,max municia je 18/180
-magnum: pridany spravny nazov,max municia je 6/36,znizeny damage na uroven HL1
-samopal: pridany spravny nazov,max municia je 40/360,znizeny damage na uroven HL1,max 10 nabojov do grenade launchera (namiesto troch)
-brokovka: pridany spravny nazov,max municia je 8/105,v zasobniku je 8 nabojov namiesto 6,znizeny damage na uroven HL1
-pulse rifle: max municia je 50/200,v zasobniku je 50 nabojov namiesto 30,max 5 unstable cores (predtym 3)
-RPG: zvyseny damage,max 5 nabojov (predtym 3)
-granaty: max 10,predtym 5

Obrázek