Stránka 9 z 14

Napsal: čtv zář 01, 2005 11:23 am
od no-X
Ten co jsi měl doma :-) Možná jeho AGP verze. Btw. už ji nemáš?

Napsal: čtv zář 01, 2005 11:35 am
od wolf00
hmm uz nemam bylo to nekdy v roce 1998 nebo tak nejak tesne jak vysel half_life tak jsem ji mel v kompu ... bylo to pci verze ...

Napsal: čtv zář 01, 2005 12:27 pm
od swarm
wolf00 píše:jaky byl nejlepsi model ze serie s3 virge? ja mel doma s3virge gx2 4mb pci
Jj, tu jsem měl v AGP od Diamonda. Jako z těch tehdejších her se na tom dalo hrát i docela plynule (640x480, 512x384....tenkrát to byly ještě docela slušný rozlišení na těch monitorech kdysi :-)), což mi moc lidí nechtělo věřit, že se na Virge dá hrát něco plynule. Jako oproti verzi DX, co jsem měl předtim byl rozdíl dost znatelný. Vim, že třeba Star Wars : Rogue Squadron běžel na GX2 úplně parádně, ale na DX to bylo skoro nehratelné (bylo to teda znát ten rozdíl v hodně hrách, ale tady si to pamatuju, že to bylo fakt výrazný, protože s tou DX to prostě hrát moc nešlo).
Tuhle kartu jsem potom vyměnil (!) za Diamond Viper V330 (AGP Riva128 4MB) a to byl teprv hukot ty hry v té době :-) (akorát jsem teda tehdy přišel o ten parádní trillineární filtering, co tehdy v těch hrách S3 zapínaly automaticky, protože u nich běžel v jednom průchodu). Škoda, že do Windows2000 už nVidia nedodala ovladače s podporou D3D a u OGL her se o hodně zhoršil obraz :(.

Napsal: čtv zář 01, 2005 4:22 pm
od -HoNY-
swarm píše:
-HoNY- píše:treba takovy ManLi ji delal na 100MHz :lol: se 7ns pamětna
Coze??? Ja myslel, ze oficialne ma mit 200MHz (400 ef.) 64bit DDR...
MX420 znamena 64b SDR :roll: :lol:

Napsal: čtv zář 01, 2005 4:26 pm
od no-X
Polde oficiálních specifikací má mít MX420 128bit SDR na 166MHz (jádro na 250MHz).

Napsal: čtv zář 01, 2005 4:33 pm
od Honny
Ja mam MX 420 od Inna a ma 64b DDRky...

Napsal: čtv zář 01, 2005 4:39 pm
od swarm
Aha, tak to jsem nevěděl, že je to horší než od toho odvozená mobilní verze (co mám v notesu) GF4 Go420, ktera ma prave 64bit DDR 200(400)MHz, ale jádro teda taky jenom 200MHz (ale zase to na sobě nemá v podstatě skoro chladič a i tak se to moc nehřeje - takže to jde o hodně přetočit).

Napsal: úte zář 13, 2005 10:27 am
od wolf00
hmm skoda ze jsem se tehdy zbavil svoji prvni zvukarny co jsem mel byla to adlib vzadu to melo kolecko jakozto regulator hlasitosti a jeden vystup,jinak rad vzpominam na isa zvukovku opti 82c931 ta byla velice dobra[mozna to nekomu tady neco rekne ten nazev]

Napsal: úte zář 13, 2005 10:38 am
od ps47
..ja ju stale mam.vesele si skripoce v mojej starej 486DX-50.momentalne som ju komplet pozical susedovi aby si mohol zahrat aces of the deep.(na novsich masinkach totiz nehrozi,a dosbox je straaaasne pomaly..)

Napsal: úte zář 13, 2005 10:52 am
od wolf00
hehe ja mam doma aces colectors edition od sierry dynamix je tam na tom cd red baron,aces over europe a aces over pacific

Napsal: pon zář 19, 2005 6:33 am
od scot666
2 no-X: Dík za další pěkný článek. BTW musel jsi se hodně přemáhat aby jsi jim ty nvidie nepohanil? :)

Napsal: pon zář 19, 2005 10:39 am
od no-X
scot666 píše:2 no-X: Dík za další pěkný článek. BTW musel jsi se hodně přemáhat aby jsi jim ty nvidie nepohanil? :)
Můžu vám to vynahradit tady :twisted:

Napsal: pon zář 19, 2005 12:39 pm
od ps47
..feel the pain.nvidiaaaa :P

stavme sa ze tento clanok bude mat najmensiu premiu.

Napsal: pon zář 19, 2005 12:42 pm
od scot666
Ja jsem dal, clanek se mi libil.

Napsal: pon zář 19, 2005 12:46 pm
od ps47
ja tiez.len tipujem :wink:

edit: a hulan tam zasa jede :roll:

Napsal: stř zář 21, 2005 12:54 am
od no-X

RE

Napsal: stř zář 21, 2005 8:55 am
od Vykupitel
Za ne zrovna ideální považuje rozložení vzorků na GF6/7 při použití SLI i společnost Quantum 3D, která na zmíněných čipech staví svým zákazníkům profesionální simulátory - ze zmíněných důvodů používá raději vlastní AA-kompozitor.
no-Xi to je preci blbost! Oni FSAA od nV nepouzivali NIKDY a ne proto ze by bylo jejich FSAA spatny,ale protoze v kompozitoru muzou udelat daleko vetsi FSAA + dalsi featury naprosto dle sebe.Vzdyt nepouzivaji ani ANIZO :wink:

Re: RE

Napsal: stř zář 21, 2005 9:25 am
od ghost
Obrázek
mám to chápať tak, že nV nie je použiteľná pre 10 a 14bit LCD monitory napr. od EIZA :shock:

Re: RE

Napsal: stř zář 21, 2005 10:40 am
od no-X
Vykupitel píše:
Za ne zrovna ideální považuje rozložení vzorků na GF6/7 při použití SLI i společnost Quantum 3D, která na zmíněných čipech staví svým zákazníkům profesionální simulátory - ze zmíněných důvodů používá raději vlastní AA-kompozitor.
no-Xi to je preci blbost! Oni FSAA od nV nepouzivali NIKDY a ne proto ze by bylo jejich FSAA spatny,ale protoze v kompozitoru muzou udelat daleko vetsi FSAA + dalsi featury naprosto dle sebe.Vzdyt nepouzivaji ani ANIZO :wink:
Vždyť já jsem přeci netvrdil, že někdy NV AA nebo AF používali :-) Ale zdá se mi poměrně logický, že kdyby jim AA nVidie vyhovovalo ve všech směrech, nepotřebovali by vyvíjet vlastní řešení, ne?

ghost: to je 10bit a 16bit :-)

RE

Napsal: stř zář 21, 2005 10:50 am
od Vykupitel
Ale no tak,sam vis ze byli zvykli pouzivat FSAA 16x a to jim nV neumoznovala po prestupu od 3dfx,tudiz hlavne vyvyjeli svuj vlastni kompositor.Skalovatelny FSAA umelo v te dobe jen 3dfx,takze to je duvod proc pouzivaji dodneska svuj vlastni jittered RGSSAA az 64x bez dopadu na vykon.Pises neco o idealnim rozlozeni vzorku,cimz akorat podtrhujes sve predesle tvrzeni,ale svuj vlastni AA-kompozitor pouzivaji z naprosto jineho duvodu.Proste cely tento odstavecek je dle me navic.Ale muzes to zkonzultovat s osobou nejpovolanejsi,ze :wink:

P.S. Aby jsme tu nakonec nemeli admin war :twisted: :twisted: :twisted: