Voodoo 2
|
Diamond Monster 3D II |
Základní info: |
vydána: |
3.11.1997 |
jádro: |
90 MHz |
0,35 µm |
4 MTranzistors |
paměti: |
90 MHz |
<25 ns |
192bit (3*64bit) |
trianglerate |
3 MT / s |
fillrate |
90 MPxl / s |
180 MTxl / s |
Voodoo2 byla vydána jako "výplň", protože čip Rampage, na kterém 3Dfx pracovala,
ještě nebyl dokončen
(nejde o chybu, původní Rampage měla být nástupcem Voodoo1). Karta vycházela z Voodoo1. Obsahovala ale dvě texelové
jednotky, což jí umožňovalo nanášet dvě textury na jeden pixel naráz (single-pass multitexturing). Vylepšený byl
i systém propojení s grafickou kartou. Někteří uživatelé si totiž stěžovali, že s Voodoo1 mají v obraze viditelné
rušení. Tento nedostatek byl na Voodoo2 eliminován a propojení nijak nesnižuje kvalitu obrazu.
Triangle Setup
Na rozdíl od Voodoo1
měla Voodoo2 implementovaný i Triangle Setup, což ulehčuje práci CPU.
SLI
Největším přínosem byl
systém SLI (Scan Line Interleave) v podobě "user-friendly interface". Dvě karty si mohl každý uživatel sám jednoduše
propojit. Přínosem byl dvojnásobný teoretický fillrate a rendering až do 1024*768.
Duel Voodoo SLI nebyl dlouhou dobu výkonnostně překonán.
Trumfnout ho dokázala až nVidia Riva TNT2 a od 3Dfx Voodoo 3. Záleží ale na konkrétním softwaru.
Výhoda SLI v podobě dvou PCI karet je patrná dodnes (pozn.: já používám pro 3D Radeon 9000, ale starší hry,
které D3D nepodporují, jedu na Voodoo2 SLI). Kvůli příchodu AGP portu (který byl na deskách samozřejmě jen jeden)
bylo od 2-board SLI upuštěno. Nebudu ale předbíhat. Většina společností vyráběla Voodoo2 podle referenčního návrhu
3Dfx, ale např. Quantum 3D (a někteří další) vytvářeli i vlastní zajímavé "módy". Nejznámější z této série
byl Q3D Obsidian2 - X24, což bylo 24MB Voodoo 2 SLI na jedné kartě (najdete ho mezi obrázky).
Občas bývá problém, jak správně propojit dvě Voodoo2 v SLI s grafickou kartou a monitorem.
S grafickou kartou i s monitorem se spojuje vždy primární Voodoo 2, to je ta ve vyšším slotu. Sekundární Voodoo
je pak připojena jen SLI kabelem k té primární. Pro názornost jsem připravil
obrázek (5kB, 800*600). Pokud máte Voodoo od různých výrobců, tak jako
primární použijte tu lepší (Diamond, Hercules, Quantum 3D...), protože ta se stará o převod digitálních dat na
analogový signál. Budete tak mít kvalitnější obraz.
Voodoo 2 AGP a profi-kvalita karet Obsidian
Málokdo ale ví, že Quantum 3D
nabízela i Voodoo 2 do AGP (Obsidian 2 AGP)! Tato karta obsahovala celkem dvě malá PCB umístěná nad sebou. Výsledná karta byla
malá, ale zabírala AGP slot a vyžadovala, aby nad pozicí AGP slotu byl dostatek místa (dnes to není problém, ale tehdy
dělaly problém přecpané systémy se slotovým Pentiem, které bránilo kartě v instalaci) a dalším požadavkem byl otvor v case
nad pozicí AGP (pro bracket horního PCB). Tato karta neběžela na standardní frekvenci, ale na synchronních 95MHz.
(Obrázek Obsidian 2 AGP níže // ). Pozn.: všechny karty (a ovladače) společnosti Quantum 3D založené
na čipsetu Voodoo 2 byly optimalizovány pro vysoká rozlišení (800*600 pro single a 1024*768 pro SLI) a vysokou kvalitu obrazu.
Ve výsledku tedy v porovnání s konkurencí (Diamond, Creative...) ve výkonu Obsidiany při 640*480 zaostávaly, ale pro 1024*768
v SLI byla jejich X24 tím nejrychlejším. Stejně tak Obsidian2 AGP, který díky AGP tvrdě konkuroval v 800*600
referenčnímu PCI designu. Trochu problém byl v API Direct 3D. To bylo tehdy na velice mizerné úrovni (nepřesné výpočty).
Quantum 3D proto používalo ovladače, které na úkor výkonu pozvednou kvalitu obrazu D3D na přijatelnou úroveň.
TV-out
Někteří výrobci přidávali na boardy Voodoo 2 karet i konektory SVHS a cinch pro připojení jiného
zobrazovacího zařízení (televize, projektor...). Protože Voodoo musela mít jeden konektor pro připojení primární VGA
a druhý pro připojení monitoru, řešili výrobci umístění konektorů různým způsobem. Např. Canopus Pure 3D nebo Quantum 3D
Obsidian 2 měla místo
vstupního D-SUB konektoru vstupní konektor SVHS a ke kartě byl dodáván redukční kabel, jehož jeden konec se připojil
k VGA a druhý (zakončený SVHS) do Voodoo. Lépe si vedla Quantum 3D Obsidian 2X - 24,
která na modely s TV out montovala jeden
speciální konektor (podobný D-Sub), do něhož se zapojoval kabel (rozdvojka), jehož jeden konec vedl do VGA a k druhému se
připojil monitor (obr. dole).
Chlazení
Mnozí uživatelé zmiňují, že je jejich Voodoo 2 za chodu velice horká. Jiní mají zkušenost
se sotva vlažnou kartou. Nepodařilo se mi dopátrat, v čem je ten rozdíl, ale osobně bych typoval, že novější
karty s vychytaným výrobním procesem méně topí (pokud máte jiný názor, můžete mi ho
poslat. Referenční návrh žádné chlazení neobsahuje, přesto se objevilo
několik chladících koncepcí. Někteří výrobci (Hercules, Procomp...) umístili na PixelFX2 pasivní chladič. Jiní (Inno, ...)
umístili pasivy na TexelFX2. Tato situace je přinejmenším úsměvná. Canopus
šel jinou cestou a nad PixelFX2 umístil malý větráček, který zajišťuje cirkulaci vzduchu. Nejbrutálnější
řešení pocházelo od společnosti Tenn Max a šlo o chladič pro všechny 3 chipy.
Ten je ale možný použít pouze pro karty, které neobsahují součástky vyšší, než je samotný chipset (stačí, aby
karta odpovídala ref. návrhu). Obrázky.
Profesionální řešení
Voodoo 2 čipset byl díky své škálovatelnosti a široké použitelnosti velice oblíben jak
v domácích systémech, tak v profesionální grafice a grafických adaptérech pro simulátory.
Zvláště známé jsou multiprocesorové systémy Quantum 3D, jako
Mercury postavený na 16 procesorech Voodoo2 společně
s 96 MB paměti.
Voodoo s T&L? Půl roku před GeForce!
Společnost RealVision začala svojí činnost v roce 1996. Mj. úzce spolupracovala se SEGOU na konzoli
Dreamcast. V roce 1997 představila vlastní T&L procesor GA330 a v létě 1999 (skoro půl roku před GeForce)
začala prodávat jeho novější verzi GA400, kterou také použila k doplnění čipsetu Voodoo 2, čímž vytvořila
grafický akcelerátor VREngine VD-1. T&L procesor používá vlastní
paměťové čipy, ke kterým je připojen 64-bitovou sběrnicí. RealVision nabídla i VREngine VD-2, která disponuje
Voodoo 2 SLI čipsetem (GA400 je použit jeden). Na rozdíl od běžného V2 SLI ale VREngine VD-2 trianglerate násobí.
|
VREngine VD-1 |
VREngine VD-2 |
3Dfx chipset |
1x Voodoo 2 |
2x Voodoo 2 |
T&L čipset |
1x GA400 T&L |
2x GA400 T&L |
V2 trianglerate |
3 MTri/s |
6 MTri/s |
GA400 T&L |
12 MTri/s (2lights) |
12 MTri/s (2lights) |
GA400 lights |
16 lights |
16 lights |
fillrate |
90 MPxl/s |
180 MPxl/s |
fillrate (multitext.) |
180 MTxl/s |
360 MTxl/s |
Referenční PCB
Některé společnosti se při výrobě karet striktně držely referenčního návrhu 3Dfx. Poměrně časté ale
byly drobné úpravy a některé společnosti (Canopus, Q3D...) jsou známé velice specifickými PCB, která už s původním
nemají téměř nic společného. Pro propojení dvou karet do SLI je vhodné použít takové, které vycházejí z téhož návrhu,
či nejlépe odpovídají referenční kartě od 3Dfx. Jak ale takovou kartu poznat... Pro rychlé určení stačí, aby karta splňovala
níže uvedené podmínky (pro lepší srovnání jsem přidal schéma):
1. sběrnice PCI
2. přesně a jen dva externí konektory (2x D-SUB, tj. konektory pro monitorové kabely)
3. 3 čipy s logem 3Dfx, všechny tři stejně orientovány (schéma)
4. karta je z jednoho PCB, PCB má z každé strany stejný počet paměťových modulů
5. 4 paměťové moduly umístěné vpravo dole jsou uspořádány "2x2" (ne 4x1)
6. v oblasti pomyslného trojúhelníku, jehož vrcholy jsou čipy 3Dfx není žádný komponent, který by tyto čipy převyšoval
7. vpravo od RAMDACu (zde "Gendac") je přesně jeden obdélníkový čip (nikoli dva)
8. součástka umístěná u (výstupního) konektoru D-SUB má nožičky orientované směrem k nejbližšímu 3Dfx čipu
9. SLI konektor je orientován tak, že se do něj kabel zapojuje ze strany (nikoli kolmo k PCB
jako port na Banshee)
|
Technologie:
Single-Pass Bilinear / Trilinear texture filtering
Single-Pass & Single Cycle MultiTexturing
Single-Pass & Single Cycle Bump Mapping (Embossed Bump Mapping)
Alpha Blending
Line / Edge AntiAliasing
Flat / Gouraud Shading
LOD MipMapping
Z-Buffering
Double Buffering
Triangle Setup Engine
Možnosti / parametry:
PCI 2.1
8 / 12 MB EDO RAM (4MB Frame Buffer a 4-8MB pro textury)
SLI kompatibilní
API, rendering:
MS Direct 3D
3Dfx Glide
SGI OpenGL (miniport)
max. 800*600; v režimu SLI až 1024*768
|
Modely |
výrobce |
karta |
kód |
RAM |
modul (°) |
TV |
PCB (*) |
3Dfx |
Voodoo 2 - 1000 |
|
12 MB |
|
|
- |
ref. |
Aopen |
|
PA 2000 |
12 MB |
|
|
|
ref. |
APAC |
Voodoo 2 |
|
12 MB |
|
|
- |
2.0 |
B00R20 |
12 MB |
100MHz |
25 ns |
- |
2.0 |
Apollo |
Voodoo 2 |
3DFXV2 |
12 MB |
100MHz |
25 ns |
- |
ref. |
A-Trend |
Helios 3D 2 |
ATC 2455 |
12 MB |
|
|
- |
ref. |
ATC 2455C |
110MHz |
22 ns |
|
ATC 2455P |
100MHz |
25 ns |
2.0 |
Voodoo 2 (OEM) |
VD200P |
8 MB |
|
|
- |
ref. |
12 MB |
|
|
- |
ref. |
VD203P |
12 MB |
|
|
- |
~ ref. |
Bestdata |
Arcade FX II |
|
12 MB |
|
|
- |
ref. |
Bo-Chan, STC |
|
G111 |
|
|
|
|
|
California Graphics |
Wizard 3D |
|
12 MB |
|
|
opt. |
|
|
8 MB |
|
|
+ |
|
Canopus |
Pure 3D II |
|
12 MB |
100MHz |
25 ns |
+ |
spec. |
Pure 3D II LX |
|
12 MB |
|
|
|
|
CMC |
Orbit 3D Voodoo2 |
FQI 3DFXV2 |
12 MB |
100 MHz |
25 ns |
- |
ref. |
Creative |
3D Blaster (2) |
CT6670 |
8 MB |
100MHz |
25 ns |
- |
ref. |
12 MB |
|
|
- |
ref. |
CT6671 |
|
|
|
- |
~ ref. |
DCS |
Magic 3D II (ref.) |
|
|
|
|
|
|
Deltron |
Flash 3D 2 (???) |
|
|
|
|
|
|
Diamond |
Monster 3D 2 |
|
8 MB |
100MHz |
25 ns |
- |
ref. |
|
12 MB |
|
~ref. |
Gainward |
Dragon 3000 |
|
8 MB |
|
|
- |
ref. |
|
12 MB |
|
|
Gericom |
??? |
|
|
|
|
|
|
Guillemot |
MAXi Gamer 3D2 PCI |
|
12 MB |
|
|
- |
ref. |
Hercules |
Stingray 2 |
S6212 |
12 MB |
|
|
- |
ref. |
S6224 (+) |
24 MB |
|
|
- |
ref. |
HIS |
Arcade 3Dfx V2 |
|
12 MB |
|
|
- |
ref. |
InnoVision (Inno 3D) |
Mighty 3D II |
3D II V3 |
12 MB |
110MHz |
22 ns |
- |
2.0 |
I-O Data |
|
GA-VDII12/PCI |
12 MB |
|
|
+ |
spec. |
|
GA-VDII8/PCI |
8 MB |
|
|
+ |
spec. |
Kam-Tronic |
Mega Star |
KT-2200M |
12 MB |
|
|
- |
ref. |
Manli |
Voodoo 2 |
|
|
|
|
|
|
Metabyte |
Wicked 3D Voodoo 2 |
|
|
100MHz |
25 ns |
- |
2.0 |
Micro Conversions |
Game Wizard |
|
|
|
|
|
|
Miro |
Hiscore D2 |
|
12 MB |
100MHz |
25 ns |
+ |
spec. |
Orchid |
Righteous 3D 2 |
|
12 MB |
100MHz |
25 ns |
- |
ref. |
PowerColor |
Evil King (2?) |
C3DFX2 |
12 MB |
|
|
|
|
Procomp |
|
G111 |
12 MB |
110MHz |
22 ns |
- |
ref. |
100MHz |
25 ns |
ProVideo |
|
PV820 |
8 MB |
|
|
|
|
|
PV830 |
12 MB |
|
|
- |
ref. |
Quantum 3D |
Obsidian 2S - PCI |
|
12 MB |
|
|
+ |
spec. |
Obsidian 2S - AGP |
|
12 MB |
|
|
+ |
spec. |
Obsidian 2X - 24 |
|
24 MB |
100MHz |
25 ns |
+ |
spec. |
Sanberg |
Magic 3D II |
|
12 MB |
110MHz |
22 ns |
- |
2.0 |
Skywell |
Magic 3D II |
|
12 MB |
110MHz |
22 ns |
- |
ref. |
|
12 MB |
|
ns |
- |
2.0 |
STB |
Blackmagic 3D |
|
12 MB |
100MHz |
25 ns |
|
~ ref. |
Techworks |
Power 3D II |
|
|
|
|
|
|
Teppro |
Hulk 2 |
|
|
|
|
|
|
Viewtop (Britek) |
3D Vulcan 2 |
|
12 MB |
110MHz |
22 ns |
|
|
Village Tronics |
3D Overdrive (2) |
|
|
|
|
|
|
Volcano |
Voodoo 2 |
3DX2000 |
12 MB |
100MHz |
25ns |
- |
2.0 |
Yakumo |
Voodoo 2 |
|
8 MB |
|
|
|
|
|
12 MB |
|
|
|
|
(°) parametry použitých paměťových modulů (nikoli reálná frekvence)
(+) karty v SLI
(*) |
ref. |
Referenční PCB, stejné, na jakém je postavena 3Dfx Voodoo 2 |
~ ref. |
PCB blízké referenčnímu, obvykle je rozdíl v čipech u RAMDACu |
spec. |
Specifické nezaměnitelné PCB typické pro jednoho výrobce |
2.0 |
Pozdější verze PCB, čipy u RAMDACu! 3 pozice pro čipy, jen 2 osazeny!!! |
Profi |
Quantum 3D |
Mercury |
96 MB |
2x8 jader |
RealVision |
VREngine VD1 |
12 MB |
T&L |
VREngine VD2 |
12 MB |
T&L |
Obrázky: |
Prototypy, beta-boardy... |
|
Voodoo 2, 12MB
Obrázek této karty se objevil v několika recenzích Voodoo 2 (obvykle rec. Skywell Voodoo 2),
ale prakticky se tato karta neprodávala. (459*232, 25kB) |
home Voodoo 2 |
|
Voodoo 2 original (3Dfx)
detail
jiný obrázek
box
(400*260, 64kB) |
|
2the MAX - Voodoo 2 - box
(400*237, 20kB) |
|
A-MAX - ColorMAX VP 510
(120*120, 5kB) |
|
A-Trend - Helios 3D 2 (ATC 2455), 12MB (640*480, 135kB)
box
|
|
A-Trend - Helios 3D 2 (ATC 2455P), 12MB (800*393, 91kB)
RAM
box |
|
A-Trend - OEM Voodoo 2 (VD200P)
(400*300, 23kB) |
|
A-Trend - OEM Voodoo 2 (VD203P); (512*384, 38kB)
back
detail
RAM
|
|
AOpen - Voodoo 2 (PA2000), 12MB (248*146, 14kB)
referenční design
retail (500*252, 31kB)
|
|
APAC - Voodoo 2, 12MB (435*275, 30kB)
detail (215*55, 3kB)
RAM (154*85, 7kB)
|
|
Apollo - Voodoo 2, 12MB
RAM
referenční design (420*240, 22kB) |
|
Bestdata - Arcade FX2 (177*150, 6kB)
box
|
|
Canopus Pure 3D 2, 12MB
Tato karta nebyla postavena na referenčním PCB. Standardní frekvence 93 MHz.
TV-out je plus, ale propojovací kabel z VGA redukovaný do konektoru SVHS je mínus. Zajímavostí
je aktivní chladič zajišťující cirkulaci vzduchu kolem karty. Nejkratší PCI Voodoo 2 (cca 180mm)
box
(396*239, 23kB) |
|
Canopus Pure 3D 2 LX, 12MB - box
(160*120, 8kB) |
|
CMC - Orbit 3D Voodoo 2, 12MB; (800*600, 121kB)
equipment (640*480, 39kB)
|
|
Creative - 3D Blaster 2, 12MB (400*230, 22kB)
referenční design
back (400*230, 22kB)
|
|
DCS - Voodoo 2, 12MB - box (320*240, 18kB) |
|
Diamond- Monster 3D 2 V ovladačích Diamondu je zahrnuta
i OC utilitka. Všimněte si maximální frekvence :-) referenční design (400*211, 23kB) |
|
Diamond - Monster 3D 2
detail
(460*299, 27kB) |
|
Diamond - Monster 3D 2 retail box (379*332, 25kB) |
|
Gainward - Dragon 3000, 12MB (264*175, 11kB)
box (160*120, 7kB)
|
|
Guillemot - MAXi Gamer 3D 2, 12MB; (320*240, 16kB)
box (200*114, 7kB)
retail (520*360, 36kB)
|
|
Hercules - Stingray 2, 12MB;(400*208, 21kB) pasivní chladič pixelové jednotky
box (400*300, 22kB)
|
|
HIS - Arcade Voodoo 2, 12MB; (400*300, 26kB)
box (330*330, 33kB)
|
|
InnoVision (Inno 3D) - Voodoo 2, 12MB (580*390, 27kB)
|
|
I-O Data - GA-VII8/PCI & GA-VII12/PCI (PCB obou je identické) (770*400, 70kB)
boxy (160*120, 8kB),
GA-VII8/PCI - back (385*205, 21kB),
GA-VII12/PCI - back (385*205, 19kB),
|
|
KamTronic - MegaStar KT-2200M, 12MB; (300*185, 7kB)
jiný snímek (444*333, 45kB)
retail (389*401, 45kB)
|
|
Metabyte Wicked3D Voodoo2, 12MB
ram modul,
retail box (250*157, 18kB) |
|
Miro Hiscore 2, 12MB, TV-out (400*206, 20kB) |
|
Orchid Righteous 3D 2, 12MB referenční design, model 03,
RAM (441*254, 25kB) |
|
Orchid Righteous 3D 2, 12MB referenční design, model 04 (517*262, 66kB) |
|
PowerColor - Evil King - box (512*352, 11kB) |
|
PowerColor - C3DFX2/EvilKing 2 - box (160*120, 8kB)
jiná verze (640*480, 44kB)
|
|
PowerColor - C3DFX2/EvilKing 2 ver.2.0 - 12MB
Paměťové moduly jen na jedné straně... (800*460, 86kB)
back
manual (400*300, 21kB)
|
|
PowerColor - C3DFX2/EvilKing 2 ver.2.1 - 12MB
PixelFX s novým logem (640*480, 64kB)
|
|
PowerColor - C3DFX2/EvilKing 2 ver.2.1 - 12MB
TexelFX s novým logem (800*470, 103kB)
back, sticker, TexelFX
|
|
ProVideo - PV830, 12MB(320*270, 27kB)
box (300*320, 24kB)
|
|
Sandberg - Magic 3D 2, 12MB
(400*300, 30kB) |
|
Skywell - Magic 3D 2, 12MB
(400*300, 36kB) |
|
STB - Black Magic, 12MB (400*210, 23kB)
back(400*200, 23kB)
RAM(193*93, 8kB)
box(205*132, 9kB)
|
|
Techworks - Power 3D II, 12MB (1024*619, 120kB)
back (1024*615, 124kB)
box (409*281, 24kB) |
|
Volcano - Voodoo 2 (3DX2000), 12MB (744*396, 43kB)
retail (385*257, 26kB) |
Quantum 3D |
|
Quantum 3D Obsidian 2S - 12 PCI. 12 MB, TV-out. (400*212, 25kB) |
|
Quantum 3D Obsidian 2S - 12 AGP. 12 MB.
Jediná Voodoo AGP, nejkratší Voodoo 2 vůbec (cca 150mm), jedna z nejvýkonnějších single Voodoo 2.
(389*233, 16kB)
zdola, (640*480, 60kB)
shora, (640*480, 73kB)
retail box, (640*480, 95kB)
|
|
Quantum 3D Obsidian 2X - 24. Voodoo2 SLI 24MB na jedné kartě; (512*384, 48kB)
box, (384*288, 29kB)
|
|
Quantum 3D Obsidian 2X - 24. Jiný obrázek. (800*533, 111kB) |
|
Quantum 3D Obsidian 2X - 24. Dvě karty prodané v dražbě cca 30 karet ("2550$") (320*240, 19kB) |
|
Quantum 3D Obsidian 2X - 24 včetně speciálního propojovacího kabelu. (274*137, 10kB) |
|
Quantum 3D Obsidian 2X - 24 s Voodoo 5 5500 AGP
a Voodoo 3 3000 AGP. (X24 je nejdelší) (500*351, 73kB) |
profi |
|
Quantum 3D Obsidian 200SB. Obsah balení. (400*300, 23kB) |
|
Quantum 3D Mercury system. 24 procesorů Voodoo 2 čipsetu (8*PixelFX, 16*TexelFX) s 96MB paměti. (495*710, 65kB) |
|
Quantum 3D Mercury v praxi... (619*450, 40kB) |
|
Quantum 3D Mercury po třetí (350*265, 15kB) |
|
Quantum 3D Mercury 3x (791*596, 245kB) |
|
Quantum 3D Mercury s příručkou (400*300, 25kB) |
|
RealVision VREngine VD-1. Voodoo 2 12MB + T&L procesor (GA 400). (340*115, 44kB) |
chlazení |
|
TennMax cooler pro Voodoo 2 je určený pro chlazení
celého 3Dfx čipsetu. Může být použit na
všechny Voodoo 2 karty odpovídající referenčnímu modelu.
Je kompatibilní i s většinou ostatních modelů, pokud neobsahují
komponenty vyšší, než je V2 chipset. (360*270, 33kB) |
Další materiály |
|
Seznam her podporovaných kartami Voodoo 1 a Voodoo 2. Jde o starý seznam
z doby Voodoo 2, takže položky jako max. rozlišení atp. už samozřejmě nemusejí souhlasit. (12kB) |
|
Schéma SLI kabelu. (308*370, 10kB) |
|
Jiné schéma SLI kabelu. (220*211, 2kB) |
|
SLI kabel. (400*300, 17kB) |
|
Nákres propojení Voodoo 2 SLI s primární grafickou kartou. (800*600, 5kB) |
|
Analogový propojovací kabel (primární 2D + Voodoo). (270*220, 17kB) |
|
Schéma zapojení analogového kabelu. (446*368, 8kB) |
|
Orchid - Righteous 3D II - manuál (archived PDF, 220kB) |
|
Reklamní materiál na Metabyte Wicked Voodoo 2 (320*240, 21kB) |
|
Reklamní materiál na Creative 3D Blaster 2 (840*640, 133kB) |
Software |
|
Ovladače pro A-Open - PA2000 Voodoo 2 |
|
Glide drivery pro Voodoo 2 - Windows XP/2000 |
|
Tweaker (OC, refresh...) pro Voodoo 2 |
© no-X 2004
akt. 08-08-2004
hlavní stránka
diskusní fórum
|
|
|