Stránka 1 z 1
SLI mode geforce6800
Napsal: pon čer 28, 2004 7:55 am
od Oblak
Nevim jestli to tu patří, ale přesto to tady dám...tak mne prosím neukamenujte
Tak nvidia si vzpoměla na SLI...
http://www.hardwareanalysis.com/content/article/1728/
Napsal: pon čer 28, 2004 11:40 am
od no-X
No, jen jsem zvědavej, jak dlouho bude ještě nVidia těžit z výzkumů a technologií 3Dfx...
4 roky po 3Dfx začne používat rotated grid antialiasing
7 let po 3DFX se vrhne do SLI
čeho se dočkáme dál
RE
Napsal: pon čer 28, 2004 11:45 am
od Vykupitel
No ted uz zbyva jen odelit rasterizer od vertex jednotky
a udelat 2-way SLI board(protoze pouze na 2-way SLI maj prava)
Napsal: pon čer 28, 2004 12:10 pm
od no-X
He. Můžou to hnát do extrému. Třeba dvě dvojice s SLI a ty vzájemně propojit tim zvěrstvem od Alienware.
Každopádně jsem zvědav, jak zareaguje ATi
RE
Napsal: pon čer 28, 2004 12:43 pm
od Vykupitel
No ale stejne jsem to pochopil jako,ze to neni uplne stary dobry digital SLI a analog SLI uz vubec ne. Je to nejaka nova implementace.
Napsal: úte čer 29, 2004 11:21 am
od ps47
hmm,takze na toto sluzi ten divny konektor..