Stránka 1 z 1
Voodoo3 + Anisotropic Filtering
Napsal: stř črc 13, 2005 10:49 pm
od DiMaggio
Da sa nejako zapnut Anisotropic Filtering na Voodoo3? Ak ano tak ake popripade ako ovladace na to potrebujem...
Napsal: stř črc 13, 2005 10:50 pm
od ps47
ziadna sanca.voodoo3 podporuje bilinear,finito.niektore ovladace to ponukali,ale je to 100% fake..
Napsal: stř črc 13, 2005 10:59 pm
od no-X
ps47: ještě taky trilinear
DiMaggio: jinak má ps47 pravdu. Sice v tý době leckerý výrobce ve specifikacích uváděl podporu aniza, ale stejně to nakonec v ovladačích nebylo. Takže anizo je obvykle v rozumné podobě k dispozici až na DX7 kartách.
Hope
Napsal: stř črc 13, 2005 11:04 pm
od DiMaggio
Ale predsa aaspon mi poslite link na tie ovladaca nech je sranda...
A co trilinear ako ho mam v ovladacoch zapnut? Lebo v "
viewtopic.php?t=688" No-X spomina za by to mohol byt problem aspon tak som to pochopil...
Napsal: stř črc 13, 2005 11:06 pm
od ps47
no-X: urcite? v ziadnej hre mi to nejelo..
co sa tyka toho ovladaca,ak rad preinstalovavas windows tak ti v dalsom poste dam link.
Napsal: stř črc 13, 2005 11:13 pm
od no-X
Určitě, je to i ve specs. Možná ta hra nesmí zároveň používat multitexturing, detail textures ani projected textrues, aby ty dvě TMU mohly jet na trilinear a nic jinýho je nevytěžovalo, ale trilineární filtraci umí každá karta, co má dvě TMU (tedy i Voodoo2). Pokud zvládá multitexturing, musí zvládat i trilinear, z určitého hlediska je to totéž
Zkus si projet 3DMark99, tak jsou na to testy. Měl by být vidět rozdíl. Až budu V3 testovat, mrknu na to.
Napsal: stř črc 13, 2005 11:44 pm
od ps47
aha.a hier kt ponukaju trilinear a zaroven nevyzaduju multitexturing asi nieje privela,vsakze?
nemyslim ze by niektory driver umoznoval zapnutie trilinear v 3dfx tools,musi to podporovat prislusna hra.
edit: bleskovy test q3 arena na vodooo2 SLI potvrdil nefunkcnost trilinear filteringu.hmmm..skusim ten 3dmark..(mimochodom,mipmap dithering vubec nevypada spatne
)