Stránka 1 z 1

Halo

Napsal: stř čer 08, 2005 12:09 am
od ps47
voodoo4 pci,800*600,medium detail,SFFT A29,athlon xp 3000 :wink: .obcas trhne,ale vecsinou ide plynule.voda vyzera nanic,ale vsetko ostatne je pohoda..

[img]http://www.inc_exe.szm.sk/halo1.jpg[/img]

[img]http://www.inc_exe.szm.sk/halo2.jpg[/img]

[img]http://www.inc_exe.szm.sk/halo3.jpg[/img]

[img]http://www.inc_exe.szm.sk/halo4.jpg[/img]

Napsal: stř čer 08, 2005 12:18 am
od no-X
Já osobně bych to vzal na V5 s FSAA 2x ;-)

(při pohledu na pláž si člověk řekne, že 3Dfx stejně mělo pravdu, když tvrdilo, že větší textury než 256x256 se nevyužijou a je to jen framerate killer Obrázek).


Jinak jsou ty screenshoty moc pěkný, až se divím, že to vůbec běhalo :shock:

Napsal: stř čer 08, 2005 12:55 pm
od ps47
no Halo vyzeralo uz davnejsie slusne pod win9x-az na jeden problem ze to casto mrzlo.pod xp to zasa malo vela grafickych chyb (svetla,lens flares boli len take cudne kocky,chybali textury atp),ale SFFT zapracoval a okrem par drobnosti je teraz vsetko ok.SFFT zacina mat nad Evolution prevahu-este par mesiacov dozadu sa oplatilo mat win9x len preto ze clovek mohol pouzit evolution,teraz sa uz jednoznacne oplati mat xp..

Napsal: úte črc 05, 2005 7:51 pm
od RADEONX800
fuj podle toho jak to vypada tak to musi letet na VOODOO1 jako prt :P

Napsal: úte črc 05, 2005 9:39 pm
od DOC_ZENITH/XAN
No, na jakékoliv kartě bez pixel shaderu to vypadá takhle. Ale když to jede na Voodoo5 5500 v 1024x768 high detail tak je to dobrý. Se mi líbí, že je to modernější hra, a přesto jede docela slušně. Když jsem to s V5 testoval, tak jsem se u toho zasek a projel jsem pár misí, pak jsem si vzpoměl, že jsem chtěl jen testovat. A to by se u mě nestalo, kdyby tam nebylo dobré fps a únosná kvalita. Ony ty pláže vypadaj úděsně, ale vevnitř je to lepší.