AmigaMerlin 3.1R10 - zrusen, vyšlo R11
- -HoNY-
- Certifikovaný nVidiot
- Příspěvky: 2115
- Registrován: úte bře 01, 2005 5:34 pm
- Bydliště: Brno
- Kontaktovat uživatele:
AmigaMerlin 3.1R10 - zrusen, vyšlo R11
Zatím sem se kromě mainpage nadozvedel nic na tomhle fóru
Takže zde něco přidávám já:
AM3.1 R10:
IT "Amigamerlin 3.1 R10 coming soon"
IT Installazione amiga 3.1 r11
IT Amigamerlin 3.1 R11 - Guida all'installazione
//update nedokoncen z nedostakucasu
Takže zde něco přidávám já:
AM3.1 R10:
IT "Amigamerlin 3.1 R10 coming soon"
IT Installazione amiga 3.1 r11
IT Amigamerlin 3.1 R11 - Guida all'installazione
//update nedokoncen z nedostakucasu
Naposledy upravil(a) -HoNY- dne čtv čer 16, 2005 10:34 am, celkem upraveno 2 x.
Hlupáci kradou peníze, nVidioti myšlenky.
- ps47
- Moderátor
- Příspěvky: 8167
- Registrován: čtv dub 29, 2004 7:48 pm
- Bydliště: SK,BA
- Kontaktovat uživatele:
..ja pridavam ze R10 nebude,naparili nam rovno R11,okrem posledneho (alpha29) SFFT D3D jadra obsahuje najnovsiu mesu kt by spolu s souborem dxtn.dll mala vyrazne zrychlit opengl hry.problem je v tom ze kvuli nejakym (hloupym) licencnim problemom si musi kazdy dxtn.dll zkompilovat sam (zdrojaky,je to ten codec),v ovladaci je len prazdy subor kt potom treba nahradit tym zkompilovanym.to ma dostava k otazke,nechce sa to niekomu zkompilovat? muj vlastnu pokus nedopadol prave slavne,v tejto oblasti mam znacne medzery..
- ps47
- Moderátor
- Příspěvky: 8167
- Registrován: čtv dub 29, 2004 7:48 pm
- Bydliště: SK,BA
- Kontaktovat uživatele:
..no nechcel som to navrhnut nahlas
tiez si myslim ze s tym na 3dfxzone robia zbytocne problemy,kvuli par manikom kt si chcu zrychlit opengl na voodoo4/5 sa nikto nevypravi na pravnicku krizovu vypravu,ani nvidia,ani s3 alebo komu vlastne ta komprese patri..co spravia,zabavia nam zbierky alebo co?
(uz mi to ma jeden chlapek poslat,mimochodom )
tiez si myslim ze s tym na 3dfxzone robia zbytocne problemy,kvuli par manikom kt si chcu zrychlit opengl na voodoo4/5 sa nikto nevypravi na pravnicku krizovu vypravu,ani nvidia,ani s3 alebo komu vlastne ta komprese patri..co spravia,zabavia nam zbierky alebo co?
(uz mi to ma jeden chlapek poslat,mimochodom )
- no-X
- Administrátor
- Příspěvky: 6912
- Registrován: stř dub 28, 2004 9:02 am
- Bydliště: Č. Budějovice
- Kontaktovat uživatele:
Chápu to tak, že na tom má pod OGL běžet rychleji SW TL... Jestli chceš můžeš zkusit benchmark GL_EXT_reme (tady dole, jen 117KB), který pod OpenGL testuje fillrate, výkon při overdraw a hlavně TL. Nedoporučju pro V3/4/5 používat vyšší rozlišení než 800*600, běželo by to dlouho Pro porovnání s/bez je to myslím vhodná utilitka. Jestli se ani v tomhle výkon nehne, nebude asi někde něco v pořádku
Ještě dvě upozornění: při průběhu benchmarku některé testy jakoby blikajím, případně to vypadá, že zamrznul komp. Trpělivost, to je ok Druhá věc - kdyby někoho z vás zaujalo, že na těch stránkách jsou i dema pro motion blur, depth of field a soft shadows, tak klid, nepoužívají T-Buffer, ale 2.0+ shadery
Ještě dvě upozornění: při průběhu benchmarku některé testy jakoby blikajím, případně to vypadá, že zamrznul komp. Trpělivost, to je ok Druhá věc - kdyby někoho z vás zaujalo, že na těch stránkách jsou i dema pro motion blur, depth of field a soft shadows, tak klid, nepoužívají T-Buffer, ale 2.0+ shadery
If you're doing rotated grid SSAA (call it sparse grid if you wish but most often your samples will be in the "rotated" position) : then this AA is better than sex. ---Blazkowicz
RE
No co vim,tak je to kodek pro rychlejsi kompresy/dekompresy S3TC/DXTC textur s velmi dobre optimalizovanym kodem.Melo by to byt znat trebas na Q3 enginu ci na SS1/2. T/L to rozhodne neurychli.Za to by mel moct upraveny vertex kod v MESAfx.
AGP2PCI,Voodoo4 4200 AGP(Daytona VSA-101)
Jindra Semenec
Jindra Semenec
- -HoNY-
- Certifikovaný nVidiot
- Příspěvky: 2115
- Registrován: úte bře 01, 2005 5:34 pm
- Bydliště: Brno
- Kontaktovat uživatele:
zapomnel jsme to vcera updatovat moje vcerejsi pokusy (asi 20 minut) zaznamenaly spise pokles výkonu a zlepseni kvality obrazu + SW emulace ?PS?nebo VS (nejsem si ted poradne jistej mam rozpracovanou celkme tezkou prasecinu do skoly takze to musim dodelat a ne updatovt posty):)
Hlupáci kradou peníze, nVidioti myšlenky.
- ps47
- Moderátor
- Příspěvky: 8167
- Registrován: čtv dub 29, 2004 7:48 pm
- Bydliště: SK,BA
- Kontaktovat uživatele:
proste ocakaval som ze FPS pujdou hore3dfxzone.it píše:New Opengl Section and addedd a new dll:DXTN.dll!! The improvements regard in particular T&L routine. All games tried show FPS increase and higher compatibility of new Dxtn.dll.
Testing was done with Call of Duty, Call Of Duty United Offensive, MOHAA, MOH Breakthru, MOH Spearhead, RTCW, Enemy Territory, Star Wars Jedy Knight, Star Wars – Jedy Outcast, Serious Sam Second Encounter, Never Winter Night. Most of them were demos, but the new DLL should will works fine also in complete games.