Dune 4

Sem postujte otázky ke hrám, screeny atd

Moderátoři: ps47, Doom

Uživatelský avatar
no-X
Administrátor
Příspěvky: 6912
Registrován: stř dub 28, 2004 9:02 am
Bydliště: Č. Budějovice
Kontaktovat uživatele:

Dune 4

Příspěvek od no-X »

Sice to nemá s 3Dfx nicmoc společnýho, ale někomu by to třeba mohlo přijít vhod - kdybyste někdo měli zájem o Dune 4 (základ z Dune 2 + něco navíc od nějakého nadšence: běhá to i pod WinXP, můžete označovat víc jednotek najednou...), tak můžete stahovat, ještě pár dní to nechám na webz.cz :-)

http://www.no-x-files.webz.cz/dune_iv.exe

27MB
If you're doing rotated grid SSAA (call it sparse grid if you wish but most often your samples will be in the "rotated" position) : then this AA is better than sex. ---Blazkowicz
Uživatelský avatar
ps47
Moderátor
Příspěvky: 8178
Registrován: čtv dub 29, 2004 7:48 pm
Bydliště: SK,BA
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od ps47 »

..bud ti chvala prevelika na veky vekov..downloading..
3Dfx Help Page / 3Dfx Game Guide
ObrázekObrázek
Pain is temporary...Support is forever.
Uživatelský avatar
Oblak
Bc.
Příspěvky: 1349
Registrován: úte dub 27, 2004 8:53 pm
Bydliště: Nový Jičín

Příspěvek od Oblak »

výýýýborně :)
edit:
1155, i5-2500k, ASUS, 8GB ram. na dalších 10 let klid :)
Uživatelský avatar
no-X
Administrátor
Příspěvky: 6912
Registrován: stř dub 28, 2004 9:02 am
Bydliště: Č. Budějovice
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od no-X »

Jsem ani takovej ohlas nečekal :-)
If you're doing rotated grid SSAA (call it sparse grid if you wish but most often your samples will be in the "rotated" position) : then this AA is better than sex. ---Blazkowicz
Uživatelský avatar
ps47
Moderátor
Příspěvky: 8178
Registrován: čtv dub 29, 2004 7:48 pm
Bydliště: SK,BA
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od ps47 »

tak to sa divim.myslim ze na 3dfx fore je zaujem o klasiku celkom ocakavatelny :wink:
3Dfx Help Page / 3Dfx Game Guide
ObrázekObrázek
Pain is temporary...Support is forever.
Uživatelský avatar
DOC_ZENITH/XAN
Senior member
Příspěvky: 1922
Registrován: stř říj 20, 2004 9:37 pm
Bydliště: Praha - Hloubětín

Příspěvek od DOC_ZENITH/XAN »

Na týhle hře se projevuje má teorie, že voodoo Rush používá pro něaké 2D operace přes directX své 3D jádro. Tohle je typická 2D hra. A na starých šunkách (DX5-160mhz) dá třeba s ATI Mach64 4-5fps. A když tam vrazím Rush, hned 25fps :shock: . Ale třeba Banshee a jsem zpět u 5fps. Nechci to tu rozebírat, ale jen tak pro zajímavost.
Uživatelský avatar
ps47
Moderátor
Příspěvky: 8178
Registrován: čtv dub 29, 2004 7:48 pm
Bydliště: SK,BA
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od ps47 »

..az na to ze hra vypise ze este potrebuje nejaky launcher a ten sa da zakupit u autora za puhych 10$? da sa to nejak obist?

edit: oprava.originalne (3) kampane sa daju hrat zadarmo,ale ak chcete dalsie dve bonusove,musite zaplatit..
Naposledy upravil(a) ps47 dne čtv kvě 19, 2005 8:37 pm, celkem upraveno 1 x.
3Dfx Help Page / 3Dfx Game Guide
ObrázekObrázek
Pain is temporary...Support is forever.
Uživatelský avatar
DOC_ZENITH/XAN
Senior member
Příspěvky: 1922
Registrován: stř říj 20, 2004 9:37 pm
Bydliště: Praha - Hloubětín

Příspěvek od DOC_ZENITH/XAN »

Funguje, ale jen ty spodni 3 zakladni rasy: Atreides, Harkonen, Ordos.
Já ji mám staženou už díl, odjinud, ale pro jistotu jsem šáhnul i po týhle, ale je to doufám, jen shoda náhod, ale hned na mě vylatěl něakej hnusnej hacker, nebo co, firewall řval, ale nezvládnu to a na disku mi přibyl novej pochybnej soubor mesa1.02b.exe :shock: hodně zajímavej název, co. Vypadá to, že nic nedělá, až na to, že se nahrál do paměti, AVG ho nedetekuje, a win ho teď ani nehodlaj odstranit. Takže rychlej restart a tohle píšu raději z win98 a teď to pudu řešit. :evil:
Uživatelský avatar
no-X
Administrátor
Příspěvky: 6912
Registrován: stř dub 28, 2004 9:02 am
Bydliště: Č. Budějovice
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od no-X »

Dune 4 na Banshee 5FPS? To snad neni možný...
If you're doing rotated grid SSAA (call it sparse grid if you wish but most often your samples will be in the "rotated" position) : then this AA is better than sex. ---Blazkowicz
Uživatelský avatar
DOC_ZENITH/XAN
Senior member
Příspěvky: 1922
Registrován: stř říj 20, 2004 9:37 pm
Bydliště: Praha - Hloubětín

Příspěvek od DOC_ZENITH/XAN »

Už jsem zase OK. Čti pozorně: Byl to AMD 486DX5 160mhz 32mb ram. A pak se koukni na minimální specifikace CPU pro tu hru - ta grafika za to nemohla, jen mě překvapilo, že ta Rush to tak urychlila. Se sylnějším CPU to vypadá úplně jinak.
Uživatelský avatar
no-X
Administrátor
Příspěvky: 6912
Registrován: stř dub 28, 2004 9:02 am
Bydliště: Č. Budějovice
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od no-X »

hah :-) byla to rush s Macronix čipem, nebo s Alliance AT?
If you're doing rotated grid SSAA (call it sparse grid if you wish but most often your samples will be in the "rotated" position) : then this AA is better than sex. ---Blazkowicz
Uživatelský avatar
ps47
Moderátor
Příspěvky: 8178
Registrován: čtv dub 29, 2004 7:48 pm
Bydliště: SK,BA
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od ps47 »

..pokial pamet sluzi,XAN ma hercules stingray 8mb,tj najlepsi rush aky kedy bol.ak by prva seria bola takato,rush by asi neziskala zlu povest..
3Dfx Help Page / 3Dfx Game Guide
ObrázekObrázek
Pain is temporary...Support is forever.
Uživatelský avatar
no-X
Administrátor
Příspěvky: 6912
Registrován: stř dub 28, 2004 9:02 am
Bydliště: Č. Budějovice
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od no-X »

Aha - koukám do sbírek, jo hercules (ale asi 6MB, ne?). Nevím, jestli rush používala k 2D akceleraci i 3D jádro (to by pak ale ve 32bit nefungovalo -?), ale to 2D jádro od Alliance bylo poměrně neobvyklý. Nikde se mi nepodařilo najít kompletní specifikace pohromadě, ale vždycky se někde objeví útržek... tak třeba:
Proprietary BetterHalf(TM) technology cuts cost by reducingsystem memory requirements, enabling 1024X768 accelerated truecolor displaywith just 3MB standard DRAM.
tohle jsou specs. AT24 (novějíší čipy by na tom měly být stejně)
Fast 128-bit GUI accelerator
Optimized 24- and 32-bit truecolor
256 raster operations
Source and destination transparencyNo-cost motion video(TM)
Smooth scaling and color conversion
16 step bilinear filter
On-chip line buffer
DirectDraw/Direct Video/DCI support
../image and 24-bit video in 1MB buffer
Hardware occlusionIntegrated DAC and clock generator
Refresh rates to 120 Hz
Gamma correction
BetterHalf(TM) cost-saving technology
VESA(R) standards support
VAFC advanced feature connector
DPMS power management
DDC 2.0B Bi-directional monitor dataHigh throughput PCI interface
Zero wait state bursts - 66MHz/PCI 2.1 compliant
Fast 64-bit interleaved DRAM interface
400MB/second peak bandwidth
EDO and fast page DRAMProgrammable resolution to 1600X1200

Tak si říkám, jestli náhodou VGA od Alliance hardwarově nepodporovaly nějakou feature, kterou ostatní firmy neměly, a kterou některý hry dokázaly využít... jestli se někdo v tch funkcích vyzná a dokázal by mezi nima najít něco nestandardního... :D Už pouhý fakt, že je to 128bit 2D jádro je na tu dobu celkem luxus :-)
If you're doing rotated grid SSAA (call it sparse grid if you wish but most often your samples will be in the "rotated" position) : then this AA is better than sex. ---Blazkowicz
Uživatelský avatar
DOC_ZENITH/XAN
Senior member
Příspěvky: 1922
Registrován: stř říj 20, 2004 9:37 pm
Bydliště: Praha - Hloubětín

Příspěvek od DOC_ZENITH/XAN »

No, tak tady už moje znalosti končí. Jen vím, že tyhle deriváty Dune3 a pozdější 4, která je vlastně 3 ale v 640x480 a přeložená do angličtiny (3 byla rusky), a s vylepšenou AI. Jsou založeny na původně Enginu ze Starcraftu, kterej má Default 640x480 8bit. Takž žádný 32bit barvy bych tam neviděl.
Uživatelský avatar
ps47
Moderátor
Příspěvky: 8178
Registrován: čtv dub 29, 2004 7:48 pm
Bydliště: SK,BA
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od ps47 »

uz som to chvilu hral,bezi to v 640*400.vdaka tomu mi to dava 75Hz,co nieje prave optimum..
Naposledy upravil(a) ps47 dne čtv kvě 19, 2005 11:06 pm, celkem upraveno 1 x.
3Dfx Help Page / 3Dfx Game Guide
ObrázekObrázek
Pain is temporary...Support is forever.
Uživatelský avatar
no-X
Administrátor
Příspěvky: 6912
Registrován: stř dub 28, 2004 9:02 am
Bydliště: Č. Budějovice
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od no-X »

jj, taky mám 75Hz :?
If you're doing rotated grid SSAA (call it sparse grid if you wish but most often your samples will be in the "rotated" position) : then this AA is better than sex. ---Blazkowicz
Uživatelský avatar
DOC_ZENITH/XAN
Senior member
Příspěvky: 1922
Registrován: stř říj 20, 2004 9:37 pm
Bydliště: Praha - Hloubětín

Příspěvek od DOC_ZENITH/XAN »

A co takhle zapnout doublescanning for lower resolutions. Do monitoru pude signál v dvojnásobnym rozlišení a na něm nastavenym refresch rate. Ale nevím, jestli to ATI maj, já mám Nv. Dívat se na mym IBM P200 třeba na rozlišení 640x480 je hnus, dělá to takový malý horizontální mezery mezi pixelama a je to hnus. Díky bohu se to v dobách Gf Fx oběvilo v ovladačích a můžu si zase vychutnat třeba Starcraft a podobně.
Uživatelský avatar
no-X
Administrátor
Příspěvky: 6912
Registrován: stř dub 28, 2004 9:02 am
Bydliště: Č. Budějovice
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od no-X »

Dobře, vynásobením 640*400 získám 1280*800 a k čemu mi to je? V ovládacím panelu si můžu nastavi refresh pro:

1280*720
1280*768
1280*960
1280*1024

ale ne pro 1280*800
If you're doing rotated grid SSAA (call it sparse grid if you wish but most often your samples will be in the "rotated" position) : then this AA is better than sex. ---Blazkowicz
Uživatelský avatar
DOC_ZENITH/XAN
Senior member
Příspěvky: 1922
Registrován: stř říj 20, 2004 9:37 pm
Bydliště: Praha - Hloubětín

Příspěvek od DOC_ZENITH/XAN »

Ale já tam mám 1280x800. Jak normálně v nastavení win, tak v tom refresch override od Nvidie. A funguje to dobře.
Uživatelský avatar
wolf00
Senior member
Příspěvky: 1326
Registrován: sob kvě 15, 2004 2:56 pm
Bydliště: kladno
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od wolf00 »

nejde mi to normalne stahnout vdycky se mi to sekne okolo 2.5mb
mb asrock a75m amd x6 3670be 4gb ram ati 6530 ,hdd 1tbb sgt,zvuk creative x-fi extreme audio case z-7

patriot xt 8/16/32
Odpovědět