Stránka 1 z 1

PowerVR, ST Micro (PCX, Neon250, Kyro, Series4/5...)

Napsal: úte dub 05, 2005 10:42 pm
od swarm
no-X píše:Málem bych zapomněl :-) Jeden PowerVR PCX 3D akcelerátor:
Obrázek
Doufám, že ho pořádně otestuješ a pochlubíš se nám s výsledkama :-).

edit by no-X: přesunuto z posledních přírůstků...

Napsal: úte dub 05, 2005 10:43 pm
od ps47
no-X píše:Málem bych zapomněl :-) Jeden PowerVR PCX 3D akcelerátor
..tvari sa skorej ako 3d decelerator :roll:

Napsal: úte dub 05, 2005 11:10 pm
od no-X
ps47 píše:
no-X píše:Málem bych zapomněl :-) Jeden PowerVR PCX 3D akcelerátor
..tvari sa skorej ako 3d decelerator :roll:
Co bys nechtěl - 32bit paměti, frame buffer přes PCI v paměti primární 2D grafiky :-) PCX je ale jedinej přídvanej 3D akcelerátor, kterej podporuje API PowerSGL. Kdyby PCX bylo ochotný běhat zároveň s Voodoo1/2, nebylo by to vůbec špatný ;-) Teda až na výkon :lol:

Napsal: úte dub 05, 2005 11:30 pm
od ps47
bola aj nejaka hra kt. nativne bezala na powersgl?

mimochodom-nieje tam nieco povedome?

Napsal: úte dub 05, 2005 11:44 pm
od no-X
ps47 píše:bola aj nejaka hra kt. nativne bezala na powersgl?
Nejsem si jistý jak to myslíš. Jestli mysíš hru, která byla napsaná přímo pro powerSGL a ostatní API jen jako přídavek, tak vážně nevím, ale hry, které powersgl podporovaly existují.
ps47 píše:mimochodom-nieje tam nieco povedome?
Jej, to je pěkný. Sice starej link, ale aspoň něco :-) Až s ním zas někdy budu v kontaktu, upozorním ho. Taky ty drivery si mohl odpustit, na webu je všehovšudy jeden :D

Napsal: úte dub 05, 2005 11:49 pm
od ps47
hej,tak som to myslel-ci existuju nejake hry kt. to podporuju..

Napsal: stř dub 06, 2005 12:07 am
od no-X
Určitě. V nějakém starém článku jsem četl, že implementace D3D byla mizerná, ale pod powersgl běhala karta rychle a bezproblémově. Podle něčeho to autor zjistit musel :-)

Napsal: úte dub 19, 2005 12:16 pm
od ps47
no-X píše:Určitě. V nějakém starém článku jsem četl, že implementace D3D byla mizerná, ale pod powersgl běhala karta rychle a bezproblémově. Podle něčeho to autor zjistit musel :-)
..prave som nahodil unreal,a ejhle,co to nevidim,podpora pre powersgl ;)

Napsal: úte dub 19, 2005 12:51 pm
od no-X
To je dobrá zpráva - jestli se mi tu kartu povede rozchodit (nečekám nic snadnýho :-) ), tak to zkusím. Škoda, že Kyro už tohle API nepodporuje...

Napsal: úte dub 19, 2005 2:43 pm
od DOC_ZENITH/XAN
Kyro ho nepotřebuje. Koukni se na jeho fps v UT. Jestli tohle pojede hratelně, tak to se snad postavím na hlavu. :oops: Já jsem to powersgl vždy v UT považoval za jakousi jinou formu 2D renderingu. :oops: Jestli to rozjedeš, hoď screenshoty. Jestli to bude vypadat alespoň 50% jak V1 tak to kobouk dolů.

Napsal: úte dub 19, 2005 4:51 pm
od no-X
XAN píše:Kyro ho nepotřebuje. Koukni se na jeho fps v UT. Jestli tohle pojede hratelně, tak to se snad postavím na hlavu. :oops: Já jsem to powersgl vždy v UT považoval za jakousi jinou formu 2D renderingu. :oops: Jestli to rozjedeš, hoď screenshoty. Jestli to bude vypadat alespoň 50% jak V1 tak to kobouk dolů.
UT přeci PowerSGL nepodporuje...

Obrázek

Nebo je někde nějaká skrytá volba?

PowerSGL je kvalitní API a nechápu, proč by mělo být považováno za obdobu 2D renderingu. Mít Neon 250, tak ti udělám screenshoty :-) PCX1 je ale karta limitovaná feature-setem jádra; bez filtrace textur bude Unreal vypadat blbě i pod Glide na Voodoo5 ;-)

Napsal: úte dub 19, 2005 5:12 pm
od ps47
pozor,nepovedal som UT,povedal som Unreal.powersgl v unreal je,treba si vliezt do advanced options/drivers/gamerenderdevice.ked kliknes na svoj momentalny driver (predpokladam ze 3dfx glide),vylezie ti popup menu kt obsahuje aj powersgl.mam screenshot ale ten muj blby web zas nejde.mal by som sa obhliadnut po niecom spolahlivejsom,hlavne kvuli 3dfx helppage..

edit:

[img]http://www.inc_exe.szm.sk/powersgl.jpg[/img]

driver (SGLDrv.dll) je pritomny aj v UT,takze by to malo fungovat aj tam,ako sa zapina ale neporadim,normalne zjavne nie.

edit2: tak dostal som sa do advanced options aj pod UT,ale vyzera ze v poslednej verzii je uz podpora pre sgl odstranena.click.

Napsal: úte dub 19, 2005 10:31 pm
od swarm
Jak rychle to jelo?

Napsal: úte dub 19, 2005 11:20 pm
od no-X
ps47 píše:pozor,nepovedal som UT,povedal som Unreal.powersgl v unreal je,treba si vliezt do advanced options/drivers/gamerenderdevice.ked kliknes na svoj momentalny driver (predpokladam ze 3dfx glide),vylezie ti popup menu kt obsahuje aj powersgl.mam screenshot ale ten muj blby web zas nejde.mal by som sa obhliadnut po niecom spolahlivejsom,hlavne kvuli 3dfx helppage..

edit:

http://www.inc_exe.szm.sk/powersgl.jpg

driver (SGLDrv.dll) je pritomny aj v UT,takze by to malo fungovat aj tam,ako sa zapina ale neporadim,normalne zjavne nie.

edit2: tak dostal som sa do advanced options aj pod UT,ale vyzera ze v poslednej verzii je uz podpora pre sgl odstranena.click.
Nějkde jsem narazil na info, že první verze Unrealu podporovala pouze HW akceleraci pod Glide a PowerSGL (oficiálně)... Takže podora tohoto API by mohla být na slušné úrovni.

Bohužel jsem zjistitl, že onen zmíněný testovací postup pro Unreal nefunguje - po spuštění příkazu se totiž vůbec nic nestane :-( Ale o tom radši tady

Napsal: stř dub 20, 2005 1:15 pm
od DOC_ZENITH/XAN
Pčece takhle v ini.

[Engine.Engine]
GameRenderDevice=SglDrv.SglRenderDevice

Dále nezapomeň nastavit:

[SglDrv.SglRenderDevice]
Translucency=True
VolumetricLighting=true
ShinySurfaces=true
Coronas=True
HighDetailActors=true
ColorDepth=16
DetailTextures=true
FastUglyRefresh=true
TextureDetailBias=Near
VertexLighting=False

Dost mě štve, že se těmihle nastaveními se moc testerů nezabývá a D3D na default je tak o 30% méně náročný na fillrate než glide taky se to podepisuje na jeho kvalitě. Hlavně detailtextures a pod. Vše bych doporučil ručně přepsat nastejno, aby to bylo fair.

Napsal: stř dub 20, 2005 1:17 pm
od no-X
XAN píše:Pčece takhle v ini.

[Engine.Engine]
GameRenderDevice=SglDrv.SglRenderDevice

Dále nezapomeň nastavit:

[SglDrv.SglRenderDevice]
Translucency=True
VolumetricLighting=true
ShinySurfaces=true
Coronas=True
HighDetailActors=true
ColorDepth=16
DetailTextures=true
FastUglyRefresh=true
TextureDetailBias=Near
VertexLighting=False

Dost mě štve, že se těmihle nastaveními se moc testerů nezabývá a D3D na default je tak o 30% méně náročný na fillrate než glide taky se to podepisuje na jeho kvalitě. Hlavně detailtextures a pod. Vše bych doporučil ručně přepsat nastejno, aby to bylo fair.
Nevím, nevím, jak bys chtěl na kartě, která má 2MB na všechno krom FB, provozovat detail textures...

Napsal: stř dub 20, 2005 10:52 pm
od ps47
no-X píše:Nějkde jsem narazil na info, že první verze Unrealu podporovala pouze HW akceleraci pod Glide a PowerSGL (oficiálně)...
s tym som sa tiez stretol.
az budem doma,vytiahnem ti nastavenie pre sgl z unrealu..

edit: tak unreal tournament ma nastavenia pre sgl v ini rovnako ako stary unreal,takze staci ak v unrealtournament.ini prepises
GameRenderDevice=GlideDrv.GlideRenderDevice
na
GameRenderDevice=SglDrv.SglRenderDevice
a sgl by sa malo rozbehnut..teda za predpokladu ze karta bude funkcna a driver nainstalovany :wink: .som celkom zvedavy ci to rozbehnes.mat v jednom pc tri add-on akceleratory,to sa hned tak nevidi..

edit by no-X - přesunuto

Napsal: čtv dub 28, 2005 12:36 am
od ps47
este jeden link na zaver :wink: