Stránka 1 z 1
Testy Daytony AGP 32MB DDR
Napsal: stř dub 20, 2005 10:51 am
od Vykupitel
Mel jsem trosku casu,tak jsem vrazil do kompu Daytonu a trosku jsem zase testoval:
RESULTS
3DMark Score 1646
Game 1 - Car Chase - Low Detail 26.2 fps
Game 1 - Car Chase - High Detail 13.7 fps
Game 2 - Dragothic - Low Detail 28.7 fps
Game 2 - Dragothic - High Detail 12.0 fps
Game 3 - Lobby - Low Detail 28.9 fps
Game 3 - Lobby - High Detail 14.7 fps
Game 4 - Nature Not supported by hardware
Fill Rate (Single-Texturing) 130.9 MTexels/s
Fill Rate (Multi-Texturing) 255.9 MTexels/s
High Polygon Count (1 Light) 5.2 MTriangles/s
High Polygon Count (8 Lights) 2.0 MTriangles/s
Environment Bump Mapping Not supported by hardware
DOT3 Bump Mapping Not supported by hardware
Vertex Shader 19.0 fps
Pixel Shader Not supported by hardware
Advanced Pixel Shader Not supported by hardware
Point Sprites 0.8 MSprites/s
Re: Testy Daytony AGP 32MB DDR
Napsal: stř dub 20, 2005 9:02 pm
od Ladis
Vykupitel píše:DOT3 Bump Mapping Not supported by hardware
To nema ani dot3 bumpmapping? Ten ma i GF 1 a Radeon 7000

. To tam pak nejde per-pixel lighting... Vlastne co je ta Daytona zac? Priznam se, ze se v tehle kartach moc nevyznam

- to je neco od 3Dfx?
Napsal: stř dub 20, 2005 9:23 pm
od no-X
Daytona je "Voodoo 4 value edition"

3Dfx ji nestihlo vydat, je jen pár prototypů
Je to vsa-101 (vychází z VSA-100) s 64bit, ale DDR sběrnicí; je vyráběna na 180nm (místo 250), takže zvládá i dost vysoký takty. Při 143MHz nepotřebuje ani pasiv
Měla se dělat i dual-chip verze, to by pak byla zajímavá karta z pohledu cena/výkon...
víc najdeš na mainpage
Napsal: stř dub 20, 2005 9:25 pm
od Ladis
Ok, dik

Skoda se 3Dfx nedokazala zadnou z takovychhle karet vydat vcas

Napsal: stř dub 20, 2005 9:36 pm
od no-X
Ladis píše:Ok, dik

Skoda se 3Dfx nedokazala zadnou z takovychhle karet vydat vcas

Tam bylo zřejmě něco prohnilýho, protože ačkoli daytona nebyla nikdy oficiálně uvedená, tak se 16MB PCI provedení vyrábělo a prodávalo IBM... Je jasný, že pokud bylo možný tohle, bylo možný kartu i uvést a začít prodávat ve velkým. Karta byla navržená tak, aby byly náklady na výrobu co nejnižší a kdyby se karta začala montovat do sestav ve velkým (což by umožnila nízká cna), mohlo to 3Dfx udržet při životě, dokud se neobjevila Rampage...
RE
Napsal: čtv dub 21, 2005 10:52 am
od Vykupitel
Tak docela zajimavy,ze v 3DS MAX 6,kterou jsem vcera nainstalil Daytona jede jak vino pouze v D3D (na 1.07 driverech). V OGL to strasne blbne - glitches jako svine. Coz je divny, protoze u V5 to bylo presne obracene u stejnych driveru
Stve me ze SSFT neni schopen ani odepsat. Sem si posteskl,ze by v driverech mohl nahazovat draminit 0 misto 1 a Daytona by chodila i s jeho drivery,ale on me proste ignoruje, blbecek

Napsal: čtv dub 21, 2005 2:41 pm
od Oblak
vykupiteli, prostě třeba jenom neni online...nebo je to fakt idiot

ale to snad ne. Heh ještě jsi mohl napsat že jsi Daytoně protahl perka v UT2003 a po hodinové pařbě byla vlažná....apropo, co jsi na ní "nejtěžšího" pařil???
RE
Napsal: čtv dub 21, 2005 2:46 pm
od Vykupitel
No on posty ode me ignoruje pravidelne,nevim proc. Koolsmoky mi aspon napsal ze nema cas....Mam ji v kompu 4 dny a nejvetsi narez na ni byl ted 3DS MAX

Jinak samo to co jsem na to pred casem otestoval:
http://www.3dfx.cz/articles/daytona_a.htm - Ach ty frame no-xy

Re: RE
Napsal: čtv dub 21, 2005 2:58 pm
od no-X
Re: RE
Napsal: čtv dub 21, 2005 6:10 pm
od k.eight.a
OT: Na mnoha místech webu jsou odkazy na fórum s adresou:
http://www.3dfx.wz.cz/
Asi by bylo dobré celý web projet a upravit všechny podobné odkazy na správnou lokaci...

Napsal: čtv dub 21, 2005 7:04 pm
od no-X
Něco s tím udělám...