Stránka 1 z 1
Rush a sdílená paměť (FB+2D)
Napsal: čtv dub 14, 2005 11:11 pm
od DOC_ZENITH/XAN
Já mám AT25 6mb Rush od Herculese a je pohodová, nikdy žádnej problém, 2D obraz dobrej, na výkon v 2D si taky nestěžuju a v 3D je to asi jako voodoo1 s tím rozdílem, že akceleruje i v 800x600, to V1 ne(alespoň 4mb verze) Chtěl bych znát tvé stanovisko na to No-x, že rush má prej 2mb framebuffer, 2mb na textury a 2mb na 2D, tak jak se vysvětlí to 800x600.
edit by no-X: přesunuto z V3/Dell 3000D
Napsal: čtv dub 14, 2005 11:19 pm
od ps47
no da sa to vysvetlit dvoma spusobmi:
1)framebuffer je viac ako 2MB
2)hra nepouziva z-buffer
ad 2-prave som si pustil thief2 demo (da sa vypnut z buffer) na single voodoo2 v 1024*768.celom sa to dalo,ale na oblohe to robilo artefakty.s par optimalizaciami by to ale bolo v pohode..
Napsal: čtv dub 14, 2005 11:27 pm
od no-X
XAN píše:Já mám AT25 6mb Rush od Herculese a je pohodová, nikdy žádnej problém, 2D obraz dobrej, na výkon v 2D si taky nestěžuju a v 3D je to asi jako voodoo1 s tím rozdílem, že akceleruje i v 800x600, to V1 ne(alespoň 4mb verze) Chtěl bych znát tvé stanovisko na to No-x, že rush má prej 2mb framebuffer, 2mb na textury a 2mb na 2D, tak jak se vysvětlí to 800x600.
To máš štěstí, protože Hercules byl autor PCB Rush, takže pokud někdo udělal dobrou Rush, musel to být právě Hercules
Tomu odpovídá i kvalita výstupu.
Ad 800x600 - to je ok; FB a 2D by měly být sdílené - nevím přesně, jak je to řešené, jestli jsou to prostě 4MB, se kterými se pracuje jako s celkem, nebo jestli jsou to 2MB, které se požívají třeba jako z-buffer atp. + 2MB čistě pro frame-buffer, nebo jestli se při double/tripple bufferingu právě vykreslovaný frame ukládá do jedné paměti a pak přesouvá do druhé (to by asi bylo blbý
)... to ti přesně neřeknu. Jen, že se paměť 2D jádra sdílí.
Jestli je tu někdo, komu se podařilo zjistit, jak to na Rush se sdílením FBI+2D memory chodí, podělte se
edit: ps47 - je to právě tím větším FB
Napsal: čtv dub 14, 2005 11:34 pm
od ps47
..myslel som si.aj rush nie je zla ak je dobra
..zasa to tu zacina by OT
(dell voodoo3-rush?).
Napsal: čtv dub 14, 2005 11:55 pm
od swarm
no-X píše:Jestli je tu někdo, komu se podařilo zjistit, jak to na Rush se sdílením FBI+2D memory chodí, podělte se
Ta FB paměť je sdílená mezi 2D a 3D modulem. Je tam arbitr, který to přiděluje podle potřeby (3D modul má větší prioritu). Právě kvůli tomuhle dělení se o paměť je Rush o něco pomalejší než Voodoo1.