Stránka 1 z 1

Rush a sdílená paměť (FB+2D)

Napsal: čtv dub 14, 2005 11:11 pm
od DOC_ZENITH/XAN
Já mám AT25 6mb Rush od Herculese a je pohodová, nikdy žádnej problém, 2D obraz dobrej, na výkon v 2D si taky nestěžuju a v 3D je to asi jako voodoo1 s tím rozdílem, že akceleruje i v 800x600, to V1 ne(alespoň 4mb verze) Chtěl bych znát tvé stanovisko na to No-x, že rush má prej 2mb framebuffer, 2mb na textury a 2mb na 2D, tak jak se vysvětlí to 800x600.


edit by no-X: přesunuto z V3/Dell 3000D

Napsal: čtv dub 14, 2005 11:19 pm
od ps47
no da sa to vysvetlit dvoma spusobmi:
1)framebuffer je viac ako 2MB
2)hra nepouziva z-buffer

ad 2-prave som si pustil thief2 demo (da sa vypnut z buffer) na single voodoo2 v 1024*768.celom sa to dalo,ale na oblohe to robilo artefakty.s par optimalizaciami by to ale bolo v pohode..

Napsal: čtv dub 14, 2005 11:27 pm
od no-X
XAN píše:Já mám AT25 6mb Rush od Herculese a je pohodová, nikdy žádnej problém, 2D obraz dobrej, na výkon v 2D si taky nestěžuju a v 3D je to asi jako voodoo1 s tím rozdílem, že akceleruje i v 800x600, to V1 ne(alespoň 4mb verze) Chtěl bych znát tvé stanovisko na to No-x, že rush má prej 2mb framebuffer, 2mb na textury a 2mb na 2D, tak jak se vysvětlí to 800x600.
To máš štěstí, protože Hercules byl autor PCB Rush, takže pokud někdo udělal dobrou Rush, musel to být právě Hercules :-) Tomu odpovídá i kvalita výstupu.

Ad 800x600 - to je ok; FB a 2D by měly být sdílené - nevím přesně, jak je to řešené, jestli jsou to prostě 4MB, se kterými se pracuje jako s celkem, nebo jestli jsou to 2MB, které se požívají třeba jako z-buffer atp. + 2MB čistě pro frame-buffer, nebo jestli se při double/tripple bufferingu právě vykreslovaný frame ukládá do jedné paměti a pak přesouvá do druhé (to by asi bylo blbý :?)... to ti přesně neřeknu. Jen, že se paměť 2D jádra sdílí.

Jestli je tu někdo, komu se podařilo zjistit, jak to na Rush se sdílením FBI+2D memory chodí, podělte se :D


edit: ps47 - je to právě tím větším FB

Napsal: čtv dub 14, 2005 11:34 pm
od ps47
..myslel som si.aj rush nie je zla ak je dobra :lol:..zasa to tu zacina by OT :D (dell voodoo3-rush?).

Napsal: čtv dub 14, 2005 11:55 pm
od swarm
no-X píše:Jestli je tu někdo, komu se podařilo zjistit, jak to na Rush se sdílením FBI+2D memory chodí, podělte se :D
Ta FB paměť je sdílená mezi 2D a 3D modulem. Je tam arbitr, který to přiděluje podle potřeby (3D modul má větší prioritu). Právě kvůli tomuhle dělení se o paměť je Rush o něco pomalejší než Voodoo1.