Stránka 1 z 2

Dell Voodoo 3 - 3000D

Napsal: sob dub 09, 2005 11:02 pm
od no-X
trochu OT, ale stojí to za to :D

Právě dělám kompletní update informací na stránce Voodoo3 (tj. text v horní půlce stránky) a po delší době jsem zabrousil na stránky Dellu. A řeknu vám, tak propracovnanou podporu u tak starý karty, klobou dolů.

I z toho FAQ bych si mohl vzít příklad. FAQ Dellu = kladivo na nVidioty :lol:

ukázka:
Q. Can the 16MB 3dfx Voodoo3 3000D AGP Video Card support more than 16MB?
A. A 16MB frame buffer supports 1280x1024, 16bpp, triple buffered, 16bit depth buffer, with 6MB of memory available on the card for textures. The 16MB 3dfx Voodoo3 3000D AGP Video Card can also perform full 3D rendering at resolutions up to 1600x1200. There is no need for 32MB if 16MB produces the same results, and there are currently no popular games that actually require 32MB.
Obrázek

Q. Does the 16MB 3dfx Voodoo3 3000D AGP Video Card support 32-bit rendering or 32-bit textures?
A. No, these options are not supported in order to maintain high frame rates and image quality. Frame rate is the single most important feature that a gaming platform can provide, and not just average frame rate but sustained frame rate. 32bpp rendering with full 32bpp frame buffer accesses requires twice the memory bandwidth of 16bpp frame buffer accesses regardless of the graphics engine: a higher bandwidth requirement means a lower frame rate. As for image quality, most games look great in 16bpp mode. The rendering calculations are actually performed internally at 32 bits to have full precision with the 16-bit operands. Then, instead of simply truncating the results to 16 bits for saving in the frame buffer, a proprietary filtering algorithm is used that retains nearly the full precision of the original color value. The result is something that visually rivals ANY full 32-bit rendering, only it runs a lot faster.
Obrázek

Q. Does the 16MB 3dfx Voodoo3 3000D AGP Video Card support large textures?
A. The 16MB 3dfx Voodoo3 3000D AGP Video Card supports textures up to 256x256 in local video memory, which is large enough to support virtually any 3D game available today. Buffering large textures in system memory (AGP Aperture) would result in latency that would adversely affect the frame rates of 3D rendering.
Obrázek

Napsal: sob dub 09, 2005 11:09 pm
od ps47
ano,uz som mal moznost to citat,uprimne ma to pobavilo a potesilo :wink:

Re: Dell Voodoo 3 - 3000D

Napsal: sob dub 09, 2005 11:17 pm
od T613
no-X píše:I z toho FAQ bych si mohl vzít příklad. FAQ Dellu = kladivo na nVidioty :lol:
jelikoz mam od Dellu svuj PC tak te muzu ubezpecit ze jejich podpora je naprosto stejna (spickova) u vsech produktu a HW ktere montuji takze nechapu tve stale zaujeti k nvidii :?: :roll:

Re: Dell Voodoo 3 - 3000D

Napsal: sob dub 09, 2005 11:20 pm
od ps47
T613 píše:..takze nechapu tve stale zaujeti k nvidii :?: :roll:
zato ja ano :twisted: hehehe

Re: Dell Voodoo 3 - 3000D

Napsal: sob dub 09, 2005 11:26 pm
od no-X
ps47 píše:
T613 píše:..takze nechapu tve stale zaujeti k nvidii :?: :roll:
zato ja ano :twisted: hehehe
Obrázek Obrázek

Re: Dell Voodoo 3 - 3000D

Napsal: stř dub 13, 2005 11:54 am
od -HoNY-
ps47 píše:
T613 píše:..takze nechapu tve stale zaujeti k nvidii :?: :roll:
zato ja ano :twisted: hehehe
tak to nechapu zase ja :oops:

zajmavy citat z podpory u delu :D

Napsal: stř dub 13, 2005 2:22 pm
od Taskr
T613 napsal:
..takze nechapu tve stale zaujeti k nvidii
Taky to moc dobře chápu, až si koupíš GeForce 3 Ti 500, a budeš ji muset podtaktovat z 240/500 na 210/400 aby ti stabilně běžela a pak ji vzteky rozmlátíš kladivem tak už budeš rozumět.

Napsal: stř dub 13, 2005 8:08 pm
od Ren
Taskr> Ale, ale, to i no-X ma lepsi argumenty..;-) Tohle je prece problem vyrobce karty, ne chipu..Chces tim rict, zes jeste nevidel spatne navrzenou kartu s chipem od ATi?

Napsal: stř dub 13, 2005 8:18 pm
od no-X
Ren píše:Taskr> Ale, ale, to i no-X ma lepsi argumenty...
Mám to chápat tak, že už je co říct, když má někdo argumenty ještě slabší, než já? Obrázek

Napsal: stř dub 13, 2005 8:24 pm
od Ren
:lol: Ne-e, chapej to tak, ze zadny argument tvrdici, ze karty od nV jsou uplne na houby zatimco karty od ATi jsou temer bez vady neni dost dobry. :lol:

Napsal: stř dub 13, 2005 8:28 pm
od Ren
Mimojine i proto, ze neco jako karta od nV nebo od ATi neexistuje, jsou jen karty ruznych vyrobcu osazene jejich chipy. A pokud mel Taskr nV, kterou musel podtaktovat aby chodila, znamena to ne ze jsou nV karty spatne, ale ze bud koupil levneho vyrobce, nebo mel proste smulu na kus. Oboji vec, ktera muze nastat v obou (vlastne vsech) taborech.

Napsal: čtv dub 14, 2005 9:40 am
od wizzy
O Nvidii toho moc teda nevím, ale viděl jsem dost karet "Build by ATi" :evil:

Napsal: čtv dub 14, 2005 10:00 am
od no-X
jj, ATi si karty nechává vyrábět a přesto, že už se u nás oficiálně neprodávají, se dají občas sehnat. Kvalita je stále dobrá.

nVidia si nechává vyrábět některá quadra, a když nefungují, tak je střelí Microstaru, kterej je prodá dál jako GeForce 6800LE :lol:

Napsal: čtv dub 14, 2005 4:52 pm
od Taskr
Jasný že to bylo chybou výrobce (inno), ale stejně to nasere a člověk si vypěstuje jakousi averzi vůči NV. Zvláště, když to samí se mi stalo s GeForce 2 MX od MSI, a Riva TNT 2 pro změnu nefungovala vůbec s čipsetem Via apollo MVP3 (K6-2).
Naproti tomu s Voodoo 2, Voodoo3 3500 (mimochodem na právě již zmíněném čipsetu), nebo Voodoo5 jsem nikdy neměl sebemenší problémi.
Od ATi jsem kupoval bráchovy do kompu R8500(Manli), a R9000(Saphire)
a naštěstí s něma nebyli také žádné problémi.
Promin, ale po těchto zkušenostech bych si NV prostě už nekoupil.

Napsal: čtv dub 14, 2005 7:36 pm
od soooc
Jen k chipsetu MVP3 - kvuli nemu jsem musel do stareho pc koupit Velocity 100 protoze !NIC! od nVidie v nem nebezelo. Zkousel jsem GF2,TNT2,TNT1 a Riva ZX a nic :(((. Myslim ze bude chyba nekde na ceste mezi nVidii a Via....
a doplatime na to my :(

Napsal: čtv dub 14, 2005 8:54 pm
od Ren
Taskr> Samozrejme, to chapu, stejne jako ja se zase vyhybam ATi, to neni nic divneho..V zasade si to podelava vyrobce sam, kdyz necha takove zmetky behat po svete...Ale musis uznat, ze kdyz sahas po znackach jako Inno nebo Manli, nemuzes se zlobit ani na nV ani pripadne na ATi..A co se tyce 3DFx karet, tam neni myslim treba diskutovat o kvalite a bezproblemovosti..;-) (snad krome Banshee).

Napsal: čtv dub 14, 2005 9:08 pm
od swarm
No, já mám v baráku ve stolních kompech pouze karty "built by ATI" a jednoho Herculesa, takže o stolních nVidiích bych zas tolik neměl mluvit, protože tu mám akorát v šuplíku jednu Manli GeForce2MX 200 :). Ale v jednom z notebooků (Toshiba) mám nVidia GeForce4Go420 a hrozně si tenhle čip pochvaluju. Tehdy jsem od ATI mohl sehnat v dostupné ceně tak akorát Radeona s jednou pipkou a bez TnL jednotky. Má jenom malej pasivek (jenom takovej plíšek) pro chlazení a vůbec nehřeje. Když jsme odendali horní kryt a klávesnici a přidali na to vlastní chlazení, tak se ten čip dal v pohodě přetočit na dvojnásobek a ty paměti šly kupodivu taky dost vysoko :D.

Napsal: čtv dub 14, 2005 9:11 pm
od no-X
Ren: Proč Banshee? Kdyby Rush, tak neřeknu, ale nechápu, co by zrovna na Banshee mělo být problematickýho nebo nekvalitního :shock:

Napsal: čtv dub 14, 2005 10:16 pm
od Ren
no-X: Ma omluva, preklep..Samozrejme ze Rush..

Napsal: čtv dub 14, 2005 10:20 pm
od Taskr
V zasade si to podelava vyrobce sam, kdyz necha takove zmetky behat po svete
Naprostej souhlas

Podle mého by si to měl jak výrobce, tak i NV dobře kontrolovat, jaký karty založené na NV čipu jdou do obchodů. 3dfx po takových to zkušenostech udělala dobře, začala produkovat karty sama, a jak kvalitní víme všici.