Stránka 1 z 1
Novinky v MESAfx a GLIDE
Napsal: čtv kvě 20, 2004 1:51 pm
od Vykupitel
Tak je to tady! Windowed modes v MESAfx
MESA_GLX_FX
OS: win32, linux
HW: selective
Desc: force display mode
Note: (!) experimental!
Value:
"w" - windowed mode (linux: V1/2/Rush, win32: all except V1/V2)
"f" - fullscreen mode (linux: V1/V2/Rush)
"d" - disable glide driver (linux: V1/V2/Rush)
Myslim,ze 6.1.0.5 bude zajimava release.
Re: Novinky v MESAfx a GLIDE
Napsal: čtv kvě 20, 2004 5:17 pm
od K!ll3r
vykupitel píše:Tak je to tady! Windowed modes v MESAfx
MESA_GLX_FX
OS: win32, linux
HW: selective
Desc: force display mode
Note: (!) experimental!
Value:
"w" - windowed mode (linux: V1/2/Rush, win32: all except V1/V2)
"f" - fullscreen mode (linux: V1/V2/Rush)
"d" - disable glide driver (linux: V1/V2/Rush)
Myslim,ze 6.1.0.5 bude zajimava release.
no super jde to pouzit i na v5?
RE
Napsal: úte čer 01, 2004 9:46 am
od Vykupitel
Tak nove do CVS pribyla do ovladace GLIDE prima podpora DXT1 textur a obecne byla dopracovana FXT1 komprese pro Mesu obecne. Myslim, ze timto se Mesa jako takova dostava o velky krok dale, nebot sice podporuje OGL 1.5,ale absence de/kompresoru textur byla velkou bolesti.
Pokud jste nekdo videl rozdil v RTCW mezi DRI driverama a nativnima treba nV ci ATI na jejich HW tak vite o cem mluvim. V podstate Daniel svoji praci z GLIDE driveru predelava do celeho baliku pro vsechny ostatni karty.
Respect Daniel !!!
JE to venku
Napsal: pát čer 04, 2004 8:53 am
od Vykupitel
Takze je to venku:
http://www.geocities.com/dborca/index.h ... /mesa.html
Verze 6.1.0.5 se zapracovanymi fixy na Hitmana 2 a mnoha dalsimi upravami.
RE
Napsal: pon čer 07, 2004 5:26 pm
od Vykupitel
A je to tady i oficialne primo od Daniela. Do oficialniho CVS stromu pribyla podpora Temporal AA, takze s pristim MesaFX muzeme cekat i pribalene nove Glide3x, samozrejme pokud si nekdo nechcete zkompilovat sami.
Napsal: úte čer 08, 2004 12:26 pm
od ps47
RE
Napsal: pát čer 18, 2004 11:19 am
od Vykupitel
Tak je tu verze 6.1.0.7.
Pribyla extension GL_ARB_vertex_buffer_object a nejake opravy.
http://www.3dfxzone.it/public/files/MesaFX-6.1.0.7.exe
Napsal: úte zář 21, 2004 7:01 pm
od ps47
RE
Napsal: pon zář 27, 2004 9:40 am
od Vykupitel
Tak zase zmeny v CVS
Pribyla extension GL_EXT_stencil_wrap a navrat moznosti povolit non-packedcolor, jde nastavovat pres promenou:
FX_PACKEDCOLOR
use packed color in vertex structure
RE
Napsal: stř říj 06, 2004 1:38 pm
od Vykupitel
Tak tu mame masivni update v GLIDE CVS. A je to dost radostne pro majitele V1/Rush. Nebot Daniel zapracoval na Glide3x:
second cut at Glide3x for Voodoo1/Rush (massive update):
delayed validation, vertex snapping, clip coordinates, strip/fan_continue, bugfixes.
and probably a bunch of other crap that I forgot