Stránka 1 z 1

Quake3 Arena-novsia verzia=znizena kvalita na 3dfx V2 SLI?

Napsal: pát bře 11, 2005 9:24 pm
od ps47
..tak som nahodil q3 arenu full ver. 1.11 (zatial som testoval iba demo),a slape to velmi pekne (v2 SLI,wickedgl,max detaily okrem kvality textur,ta je skoro na max,rozlis. 800*600-v 1024*768 to uz nieje ono),viz obrazok:

[img]http://www.inc_exe.szm.sk/q3_1.11.jpg[/img]

..ale patchol som to na ver. 1.30,a ejhle,nieco nieje v poriadku:

[img]http://www.inc_exe.szm.sk/q3_1.30.jpg[/img]

vyzera to akoby obloha jela v 8-bitech :? ,a FPS sa tiez zdaju nizsie (nema niekto poruke nejake pekne timedemo?),viem ze v neskorsich verziach vykopli z q3 HSR,ale toto som necakal..

Napsal: pát bře 11, 2005 9:30 pm
od no-X
To vypadá jak na GeForce s původníma S3TC driverama :-) (textury dekomprimovaný přes DXT1 16-bitově). Ale to v případě V2 moc nepřipadá v úvahu...

Napsal: pát bře 11, 2005 9:40 pm
od ps47
..aa na tie screeny sa pametam,checht.no obhliadnem sa po nejakych console commandoch a mrknem sa ci tam nenajdem nieco ako uglysky on/off :wink:

Napsal: pát bře 11, 2005 9:45 pm
od no-X
:lol: Taky vyzkoušej highframerate on :P

Napsal: sob bře 12, 2005 1:40 am
od ps47
no trocha som testoval,zatial len ver. 1.11,a zistil som ze vsetky graphics settings ovplyvnuju rychlost len minimalne (1-3 FPS rozdiel),jedine co zabera ak chcete zvysit framerate je znizit rozlisenie (640*480 je viac ako dvakrat rychlejsie nez 1024*768-110 FPS/49FPS).ako som uz spominal,texture detail by nemal byt uplne na maxime,FPS sice moc neklesne,ale objavia s graficke chyby (obloha tak nejak divne problikava)..

Napsal: sob bře 12, 2005 8:45 pm
od ps47
hmm,tak je to oficialne,novsie verzie q3 vyzeraju na 16-bit voodoo kartach horsie.no fuj,id :evil:

edit: este maly dodatok-ta obloha je oskliva aj v 1.11 ak sa hra pusti cez mesu.proste 16bit 3dfx+q3=wickedgl :wink: