Stránka 1 z 3
ATi R520
Napsal: úte úno 15, 2005 12:38 am
od no-X
Takže tu máme speicifikace nejvýkonnějšího modelu
24 "Pipelines"
32 Texture Units
96 Arithmetic Logic Units (ALU)
192 Shader Operations per Cycle
700MHz Core
134.4 Billion Shader Operations per Second (at 700MHz)
256-bit 512MB 1.8GHz GDDR3 Memory
57.6 GB/sec Bandwidth (at 1.8GHz)
300-350 Million Transistors
90nm Manufacturing
Shader Model 3.0
ATI HyperMemory
ATI Multi Rendering Technology (AMR)
Launch: Q2 2005
Performance: Over 3x Radeon X800 XT !!! (for single R520)
16x stochastic FSAA
FP32 blending, texturing
Programmable Primitive Processor/Tesselator
Výkon prototypu ve 3D Mark 2005 je cca 15000 bodů (X800XT má 5500, X850XT má 6000).
Ale hlavně: konečně máme stochastic multisampling!
Napsal: úte úno 15, 2005 12:43 am
od Hladis
Napsal: úte úno 15, 2005 1:24 am
od epidot
Napsal: úte úno 15, 2005 8:45 am
od Oblak
Wow, doufám že bude pro AGP
Napsal: úte úno 15, 2005 9:34 am
od wizzy
Oblak píše:Wow, doufám že bude pro AGP
Ftipálku
Ty bys chtěl jezdit v Trabantu s motorem z Porsche Carerra RS 2,7?
Kdo bude mít prašule na tuhle nadupanou grafuli, tak určitě nebude mít v počítadle AGP
OT: Jak ti dopadají zkoušky?
Napsal: úte úno 15, 2005 10:36 am
od B@RT
grafika pěkná akorát k ničemu nevim jak Vy ale já už pěknou chvíly nemam co pařit když pominu starý hry (rok a více) pak až na Far CRY Doom3 a HL2 jsem loni nic moc nezapařil všechno ty parchanti vydaj na PS2 nebo XBOX
specifikacie vs. realita
Napsal: úte úno 15, 2005 11:33 am
od sentry
Ked tak pozeram na tie specifikacie, vyzera to sice pekne, ale strasne by ma zaujimalo, kam napchaju tych 24 pixel pipes + 32 TMU. Chcem to vidiet v praxi... No uz si to viem zivo predstavit
PCI Express x16, dva pridavne napajacie konektory a neskutocne vyzerajuci (a hlucny) chladic...
Co si o tom myslite vazeni? Myslim, ze to v reale take idealne nebude, ale
chcem sa nechat prekvapit - ATi-cku totiz fandim...
Napsal: úte úno 15, 2005 1:38 pm
od ps47
B@RT píše:grafika pěkná akorát k ničemu nevim jak Vy ale já už pěknou chvíly nemam co pařit když pominu starý hry (rok a více) pak až na Far CRY Doom3 a HL2 jsem loni nic moc nezapařil všechno ty parchanti vydaj na PS2 nebo XBOX
souhlas souhlas,dnes je to slabota,mozno sa opakujem,ale najlepsie hry su uz davno venku,teraz to bude uz len horsie..este uvidime ako dopadne bioshock..
Napsal: úte úno 15, 2005 2:07 pm
od no-X
Je pravda, že ATi vždycky nakonec trochu snížila takty, ale feature-set zůstal (R8500 300->275MHz, X800XT-PE 600->525MHz), ale i kdyby karta místo na 700 tikala na 620 (atp.), tak jí to "na kráse" nijak neubere.
Já mám rád hry s ponurou atmosférou a pak úplný opak - hry bez ponuré atmosféry
Z té první skupiny třeba Clive Barkers Undying, Painkiller atp. (těším se na Battle out of Hell) a druhá je třeba Sin, HalfLife2, UnrealTournament, SeriousSamSE...
Hry jako FarCry a Doom3 mě vůbec nevzaly
Napsal: úte úno 15, 2005 2:21 pm
od B@RT
to máš teď dobré období her s úpíry a podobnýma věcma teď vychází dost. Já sem teď nemocnej, neni co pařit tak jsem si jen tak proběhnul Solider of Fortune 1 prostě na odreagování nic lepšího nezám.
Napsal: úte úno 15, 2005 3:48 pm
od DOC_ZENITH/XAN
Hladis napsal: Takže nový zdroj, aspoň 4 prociky A64 4000+ aby to uživyly zvlášť jestli R520 půjdou párovat. Nesouhlasím s těmi 4CPU. Každý kdo kdy pracoval s dual, nebo více-CPU systémy vám potvrdí, že více CPU=méně fps. Je to prostě tak. Ty hry by pro to musely být optimalizované a to zatím nejsou. Některé (je jich velmi málo) se o to pokoušejí a nárůst Dual oproti SingleCPU je max 15%,pokud použijete více než dva, výkon už neroste.
A co se týče napájení, vůbec bych se nedivil, kdyby ty karty měly vlastní zdroj, jako V56k. Zmizely by problémy se slabým zdrojem a přebitečnou kabeláží uvnitř case.
Napsal: úte úno 15, 2005 3:53 pm
od Taskr
Mě se taky zdá, že poslední dobou nevychází moc dobrejch her. Možná proto jsem si ted (schodou náhod jsem taky nemocnej) vytáhnul starou 486 a pařim na ní SERF-CITY (settlers1), a taky NFS1 a Doom. A upřímě musím říci, že se u těchto her bavím daleko více než u mnohých nových hrách.
Znáte někdo hru Barbarian? (CPU 8086)
Napsal: úte úno 15, 2005 6:42 pm
od B@RT
přeseně tak když neberu reinkarnace že jsem zapařil další NFS Undeground 2 a Colin 2005 tak krom víše zmíněných nic jiného: Call of duty mě něak nevzalo i když 1díl jsem prošel na veterána jeho multiplayer taky nic moc, jediné na co se v roce 2005 těšim je ohlášené Age of Empires snad konečně nahradí u mě v PC AOE 2 která je bezkonkurenční i po tolika letech (hry MS umí
)
Napsal: úte úno 15, 2005 6:45 pm
od B@RT
tu hru nezanm mě 486 atd minuly to jsem měl konzoly a PC jsem viděl jen při programování Asembler na škole začal jsem až na 650Celeronu ale to je jiné období her BLOOD 2, Kingpin, NFS 3
Napsal: úte úno 15, 2005 7:10 pm
od Ren
Barbarian? Mlaticka s Conan-like postavama? Tu jsem paril i na Atari 800XE..
Napsal: stř úno 16, 2005 12:42 am
od ps47
..barbarian..to mi nieco hovori..
mimochodom,s tymi ovaciami by som asi
predsa len pockal..
Napsal: stř úno 16, 2005 2:06 am
od no-X
Jasně, jsou to poskládaný neofic. specs, ale sisi to jako obvykle dost přehání. 2/3 tohohle byly známý už před měsícem a četl jsem názor člověka (ogl programátora), podle kterýho to zas odpovídá, takže nakonec nezbyde, než pár týdnů počkat na oficiální specifikace
Škoda, že zrovna ten s-ms spadá mezi ty "nedůvěryhodné"
informace.
Napsal: stř úno 16, 2005 2:08 am
od ps47
ok.ja sa netvarim ze tomu rozumiem,len som linkol co som cital (coze to bylo na pct o tych prudicoch?:roll: )
Napsal: stř úno 16, 2005 2:16 am
od no-X
Jde o to, že ty specifikace v pořádku jsou, ale kdosi (asi z Anandtechu) do nich přimíchal 3 řádky, které byly míněny jako vtip. Jenže sisi to prezentuje, jako kdyby šlo o kompletní nesmysl
Průšvih je, že do toho spadá zrovna s-ms, což je podle mě největší škoda
Napsal: stř úno 16, 2005 2:35 am
od Hladis
XAN píše:Hladis napsal: Takže nový zdroj, aspoň 4 prociky A64 4000+ aby to uživyly zvlášť jestli R520 půjdou párovat. Nesouhlasím s těmi 4CPU. Každý kdo kdy pracoval s dual, nebo více-CPU systémy vám potvrdí, že více CPU=méně fps. Je to prostě tak. Ty hry by pro to musely být optimalizované a to zatím nejsou. Některé (je jich velmi málo) se o to pokoušejí a nárůst Dual oproti SingleCPU je max 15%,pokud použijete více než dva, výkon už neroste.
A co se týče napájení, vůbec bych se nedivil, kdyby ty karty měly vlastní zdroj, jako V56k. Zmizely by problémy se slabým zdrojem a přebitečnou kabeláží uvnitř case.
Samo jsem to myslel sarkasticky
Jde o to ,že takový hovado prostě žádnej "dostupnej" systém neuživí. Mám problém využít moji X800 XT PE a tohle je už úplně někde jinde. Mělo by se to pěkně přibrzdit. Stejně jsou hry programovaný blbě (neoptimalizovaný) až běda (o kvalitě her po hratelnostní stránce ani nemluvě). Vždyť na X800 XT PE bychom měli už hrát hry co vypadají skoro jak film Final fantasy a kde nic tu nic.