Gorky Zero s Voodoo 2 SLI + MesaFX + OglX

Sem postujte otázky ke hrám, screeny atd

Moderátoři: ps47, Doom

Odpovědět
Doom
Moderátor
Příspěvky: 105
Registrován: úte zář 14, 2004 8:56 pm
Kontaktovat uživatele:

Gorky Zero s Voodoo 2 SLI + MesaFX + OglX

Příspěvek od Doom »

*** Athlon XP 2070mhz (11.5x180)
*** 256MB RAM
*** Voodoo 2 12MB SLI
*** Windows 98SE
*** FastVoodoo 2 4.5 beta2 MM
*** MesaFX 6201
*** OglX 0.2

tak sem jen tak bokem testnul gorky zero s OglX 0.2 a ejhle
btw: dokonce jedou i videa

Obrázek
Obrázek
Obrázek
Obrázek
Obrázek
Athlon 650; 128MB RAM; 8gb SCSI HDD; Voodoo 5 5500 AGP
soooc
Příspěvky: 57
Registrován: pon pro 06, 2004 7:38 pm
Bydliště: Vsetín
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od soooc »

jaký frame rate? Da se to hrat ? :shock: :shock: Treba na Voodoo 3 ? ;)
Diamon Monster 3D, Voodoo Rush A-TREND 6MB, 3dfx Velocity 100 8 MB SGRAm 5,5 ns Siemens
Uživatelský avatar
no-X
Administrátor
Příspěvky: 6912
Registrován: stř dub 28, 2004 9:02 am
Bydliště: Č. Budějovice
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od no-X »

Pěkný, to bych nečekal :)
If you're doing rotated grid SSAA (call it sparse grid if you wish but most often your samples will be in the "rotated" position) : then this AA is better than sex. ---Blazkowicz
Doom
Moderátor
Příspěvky: 105
Registrován: úte zář 14, 2004 8:56 pm
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Doom »

bohuzel se mi tam nepovedlo dostat FPS
ale na V2 to jede fpoho
a tedkom sem testnul na V3 1024 a taky bez problemu :D

Bugy co sem zatim zjistil :
- rozmazany text ( s vyssim rozlisenim se to lepsi) , na 640 nektere texty necitelne
- v dolni casti obrazovky litaji bili znaky ; vis tenhle screenshot:

Obrázek
Athlon 650; 128MB RAM; 8gb SCSI HDD; Voodoo 5 5500 AGP
Uživatelský avatar
ps47
Moderátor
Příspěvky: 8178
Registrován: čtv dub 29, 2004 7:48 pm
Bydliště: SK,BA
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od ps47 »

..no pekne.ked som to skusal naposledy (mesafx 6.1.0.8 myslim),tak textury boli iba cierny bordel..skusal si aj ci to funguje bez oglx?
3Dfx Help Page / 3Dfx Game Guide
ObrázekObrázek
Pain is temporary...Support is forever.
Doom
Moderátor
Příspěvky: 105
Registrován: úte zář 14, 2004 8:56 pm
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Doom »

jj kousel bez OglX tam textury nejsou , nejdou ani vide,menu atd.. ; fsecko je bili
OglX pouziva vlastni generovani mipmap , reskaling atd... , a to pomohlo
Athlon 650; 128MB RAM; 8gb SCSI HDD; Voodoo 5 5500 AGP
Uživatelský avatar
ps47
Moderátor
Příspěvky: 8178
Registrován: čtv dub 29, 2004 7:48 pm
Bydliště: SK,BA
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od ps47 »

..no pekne pekne..zda sa ze oglx bude velmi pekna vecicka,len tak dalej.je vyborne ze sa niekto zameral specialne na opengl pre voodoo2/3,mesafx bola vzdy viac orientovana na voodoo4/5 (teda aspon to je muj pocit).ten rozmazany text v gorky zero je v poriadku,je to tak vdaka nizkemu rozliseniu textur (its not a bug,its a feature-ala MS ;)).rescaling v tomto pripade nepomuze,musel by si robit resizing,a to by bolo rychlostne neunosne.

mimochodom,3dfx game guide je uz online (zatial este trocha neodladeny,ale to sa zlepsi)..
3Dfx Help Page / 3Dfx Game Guide
ObrázekObrázek
Pain is temporary...Support is forever.
Odpovědět