Stránka 1 z 1
problikavani obrazovky
Napsal: úte kvě 11, 2004 8:56 pm
od K!ll3r
takze mam malej problem u jedny hry konkretne KYODAI (je to directx hra , hraje to mamca) problikava obrazovka v opengl mi to nedela (q3 . wolf , ut , serious sam) vsechno v pohode , nevite cim to je ?? vsync mam off
Napsal: stř kvě 12, 2004 9:57 am
od no-X
Nevím, jestli ti to pomůže - mě problikávala v některých hrách obrazovka, když jsem měl aktivováno HSR (opravdu celá obrazovka). Už ale nevím, co to bylo za drivery, zkoušel jsem jich několik
.
RE
Napsal: čtv kvě 13, 2004 8:36 am
od Vykupitel
Pro DX by melo byt vsync ON!
Re: problikavani obrazovky
Napsal: čtv kvě 13, 2004 7:34 pm
od Katoo
K!ll3r píše:takze mam malej problem u jedny hry konkretne KYODAI (je to directx hra , hraje to mamca) problikava obrazovka v opengl mi to nedela (q3 . wolf , ut , serious sam) vsechno v pohode , nevite cim to je ?? vsync mam off
Co používáš za drivery ... tím HSR by to být mohlo,ale pokud to je pod D3D,tak bys musel mít poslední beta drivery pro W98 /myslím,že to byly 1.07.01 a ty měly pro D3D HSR v beta verzi).
Napsal: sob kvě 15, 2004 2:46 pm
od K!ll3r
tak mi to opravdu delalo HSR
Napsal: pon kvě 17, 2004 9:22 am
od no-X
Je velká škoda, že není HSR dotažený do konce. Docela by mě zajímalo, jak náročný by bylo pro vývojáře SW z ATi či nVidie napsat nový drivery pro sérii Voodoo...
Nevíte, jestli vůbec HSR pro VSA bylo stejný s HSR na Rampage?
RE
Napsal: pon kvě 17, 2004 10:04 am
od Vykupitel
No taky me HSR vzdycky zajimalo,ale jak vidim tak to je "kachna"
http://www.3dfxzone.it/enboard/topic.asp?TOPIC_ID=1112
Napsal: pon kvě 17, 2004 10:20 am
od no-X
Jojo, nějak to umřelo, dřív něž to začalo. nevím, jak je to v AM3.0, ale pokud HSR aktivuju, tak v QIII zabliká obrazovka a za pár vteřin zámrz. UT běhá normálně (možná je to tím, že HSR nenaběhne
. Jinak pěkný rozdíl ve výkonu byl vidět tady:
http://images.anandtech.com/reviews/vid ... 3_1600.gif
opravdu škoda...
Napsal: úte kvě 18, 2004 11:08 am
od K!ll3r
no-X píše:Jojo, nějak to umřelo, dřív něž to začalo. nevím, jak je to v AM3.0, ale pokud HSR aktivuju, tak v QIII zabliká obrazovka a za pár vteřin zámrz. UT běhá normálně (možná je to tím, že HSR nenaběhne
. Jinak pěkný rozdíl ve výkonu byl vidět tady:
http://images.anandtech.com/reviews/vid ... 3_1600.gif
opravdu škoda...
pozor mne funguje aktivovana HSR
aspon myslim casovani semi agresive a pohoda jenze problem je v tom ze mi nejede v UT jinak v q3 se mi drzi vysledky celkem dobre jak vite hraju to prof a pod 125fps nejdu