Stránka 1 z 1
Poškozená V2
Napsal: pon pro 20, 2004 9:31 pm
od DOC_ZENITH/XAN
Pokud máte chvíli, tak mi prosím poraďte. Měl jsem 2x V2 12mb v SLI a jednoho dne jedna z nich odešla, je to moje první V2 s hezkym modrym PCB , takže ji nechci vyhodit. Není ale úplně tuhá. Chodí jen v rozlišení 512x384. A v SLI to dá 640x480. Problém není v driverech nebo něčem takovém. Můj názor je, že odešla jedna z pamětí v oblasti Frame bufferu, textury jsou všechny v pohodě. Chtěl bych se tu teda znalců zeptat, jestli nevědí, které paměti na kartě využívá Frame buffer a které textury. Pokud je to něak rozdělený, mohl bych některé případně vyměnit. A ještě jeden dotaz - Fungovala by V2 12mb, kdybych z ní odebral ty správné paměti pro textury a udělal z ní 8mb?
Napsal: úte pro 21, 2004 12:03 am
od no-X
Je to zajímavej problém. Taky mě napadá frame buffer. Můžeš ještě zkusit nějakou starší aplikaci jako třeba 3D Mark 2000, kde lze nastavit jak rozlišení, tak single / double / triple buffering? Se singlem by mělo běhat vyšší rozlišení, než s triple-. Tím by se to dalo potvrdit.
K PixelFX je připojeno standardně 8 modulů (frame buffer).
Obrázek - text. memory jsou zde od "EtronTech" a framebuffer od "Mossel" - ty se symbolem šachovnice.
Kdybys chtěl z nějaké 12MB karty udělat 8MB, musel bys odstranit čipy na zadní straně PCB, aby to vypdadlo takto (níže) -ale nevím, jestli se nemusí ještě někde přidat nebo odstranit nějaká mrška (konďous, rezistor atp.), ale spíš bych řekl že ne. To ti ale poradí jinačí znalci
3D mark2000
Napsal: úte pro 21, 2004 5:28 pm
od DOC_ZENITH/XAN
No, tak jsem zkusil ten 3Dmark jak jsi říkal. 640x480 tripple buffer- nic jen černá obrazovka. Double buffer taky nic. Single buffer - Obraz se oběvil ale asi do 3 sekund se rozpad. černý artefakty všude, až pokryly celý monitor a systém zatuhnul. (zatuhlo to ještě při loadování, takže k žádnému 3D nedošlo). Jo, a moc díky za ty obrázky, tohle jsem přesně potřeboval, asi se jí mrknu na zoubek.