Stránka 1 z 1

System Shock 2: 25th Anniversary Remaster

Napsal: čtv čer 26, 2025 7:26 pm
od Wolfik
ps47 nechceš nám k tomu něco říct?
byl jsi přece u výběru módu :D

https://www.gog.com/en/game/system_shoc ... y_remaster

Re: System Shock 2: 25th Anniversary Remaster

Napsal: pát čer 27, 2025 10:36 am
od ps47
ak myslis nieco pozitivne tak to bude hodne kratky zoznam - je to stabilne, a nove pohyby tvare (facial animations) funguju celkom dobre.

inak je to klasika ako pri SS1R - dostali vsetky reporty sveta na striebornom podnose, a vykaslali sa na to. snad sa nam podari nieco pretlacit v ramci patchov, pretoze oof, tu bude treba hodne patchov.

pravdepodobne najvacsi problem je ze nakoniec spravili vlastnu sadu hires objektov a ich textur, a tieto zmeny hmm, ako to povedat slusne, nie su esteticky v sulade s povodnym vzhladom hry. to je/by malo byt velke tabu - ked nieco remastrujes, otazka by nemala byt co sa ti paci, ale ako to spravit tak aby si maximalne zachoval celu povodnu myslienku.

a potom chybajuce features z NewDarku, regresie/stare davno opravene bugy su tu znova, nekompatibilita s dalsimi modmi, mody ktore su sucastou su nepochopitelne nie uplne najnovsie verzie, niektore animacie zbrani su prehnane, protodroid a cerv maju nove vlastne animacie pri smrti ktore su uplne mimo kontext, v mnohych pripadoch netrafili farebne podtony textur, nove hires objekty vyzeraju horsie ako SHTUP objekty, a maju nahodne nove texty ktore su uplne mimo (a nekoresponduju s popisom v hre), niektore efekty nefunguje spravne..

ak cielom bolo vytvorit verziu SS2 ktora by niesla ich specificku viziu, tak toto sa teda podarilo.