Jak rozchodit Argo?
Napsal: úte srp 13, 2019 9:16 am
Ahoj, v ramci archeologie se mi podarilo vyrvat ze sparu minulosti dve CD Argo Adventure od BSS Interactive (1997?, DX5). Jde o adventuru, kde cca polovinu obrazovky zabira interface, druhou viewport, ktery je realizovany zobrazovanim statickych renderu, mezi kterymi se prechazi prehravanim animace po kliknuti na sipku smeru. Na aktualni W10 to slo prekvapive nainstalovat bez problemu, pro prehravani intra (Indeo 3.2) stacilo aktivovat kompatibilitu na W98 a vlastne vsechno docela dobre chodi, az na ty animace tranzici mezi scenami. Sice se prehravaji, ale problikavaji nebo trhaji natolik, ze se to moc hrat neda. Nevim proc, ale napr. v kompatabilite W95 nehraji vubec a je misto nich cerna obrazovka. Nemam zadny historicky hw, na ktery bych nahodil dobovou konfiguraci, tak jsem si rikal, kde se zeptat na radu nez tady v archeologickem krouzku?
/edit: Ve Virtualboxu jsem rozchodil W98SE(SP3) se Scitech display driverem, animace chodi super jak maji, ale nemuzu pro zmenu rozchodit zvuk. Zkousena virtualizace SB16 i AC'97, chova se to fakt divne. Zatimco startup zvuk Windows se prehraje krasne a ciste, uz z toho pak nedostanu zadny zvuk, WMP dela ze hraje, ale nic, dxdiag pri testu DirectSoundu umre nezavisle na stupni akcelerace a ve hre se ozvou sem tam nejake zvuky v renderovanych animacich.
/edit: Ve Virtualboxu jsem rozchodil W98SE(SP3) se Scitech display driverem, animace chodi super jak maji, ale nemuzu pro zmenu rozchodit zvuk. Zkousena virtualizace SB16 i AC'97, chova se to fakt divne. Zatimco startup zvuk Windows se prehraje krasne a ciste, uz z toho pak nedostanu zadny zvuk, WMP dela ze hraje, ale nic, dxdiag pri testu DirectSoundu umre nezavisle na stupni akcelerace a ve hre se ozvou sem tam nejake zvuky v renderovanych animacich.