Stránka 1 z 1

Jak na víc než 60Hz v Glide pod DOSem?

Napsal: čtv led 31, 2013 3:08 am
od swarm
Ahoj,

mám už po státnicích, a tak se trochu flákám. Mimo jiné jsem rozběhal plnou verzi Extreme Assault, abych ho konečně dohrál. V počítači mám Voodoo 3 a po všech updatech se mi podařilo, aby Extreme Assault fungoval s akcelerací přes Glide v DOSu. Mám však problém, že to běží jen na 60Hz.

Prošel jsem návody s nastavením systémových proměnných, ale nic z toho nefunguje. glide2x.ovl mám pro Voodoo3, ale stejně to nejde. Zkoušel jsem přes ně třeba změnit gammu, ale ani to se ve hře neprojevilo. viewtopic.php?f=6&t=332

Zkusil jsem UniRefresh, což je utilita, která mění refresh přes nastavení VESA 3.0. Používám to na 2D hry a funguje to výborně. Dle návodu by to mělo sloužit i v DOS Glide hrách, ale po spuštění 3dfx verze EA se načte poslední obraz v bufferu (byť se správným Hz), ale počítač se zasekne.

Spuštění hry v prostředí Windows nic nemění. Opět běží na 60Hz. Windowsovské Glide hry mi automaticky všechny běží ve 120Hz.

---

Zkoumal jsem to teď asi 3 hodiny a už fakt nevím, jak dál. Mám nakonec na výběr buď hrát na 120Hz neakcelerovanou verzi (unirefresh), nebo hrát na 60Hz akcelerovanou verzi s vyhlazenýma texturama a hezčími efekty poloprůhlednosti.... achjo....

...nebo si to možná nahodim do DOSboxu s Glide wrapperem a bude po problému. Po připojení k CRT monitoru a externí klávesnici by byl efekt asi podobný, ale tak nějak bych raději hrál na skutečném dobovém hardwaru. Už jen pro ten pocit.

Nemá někdo nějaké nápady? Nebo jsem sám, kdo chce používat Glide i pod DOSem?

Re: Jak na víc než 60Hz v Glide pod DOSem?

Napsal: čtv led 31, 2013 7:14 pm
od ps47
predpokladam ze toto si uz videl..?

inak ak si spravne spominam tak na to aby dosglidoviny slapali vsetky na 100%, je skratka nutne mat v1 - s novsimi kartami uspech nieje zaruceny..

Re: Jak na víc než 60Hz v Glide pod DOSem?

Napsal: čtv led 31, 2013 8:52 pm
od swarm
Předpokládáš špatně :D Googlil jsem jako o život a tahle stránka nikdy v seznamu nevypadla. Ani teď, když hledám, na ni nejsem schopen narazit.

Nicméně návod jsem teď prošel. Patche jsem provedl taky, jen jsem se k nim progooglil na ftp bluebyte (kde kupodivu pořád jsou). Klíč by tedy mohl být jiný glide2x.ovl. Na druhou stranu zkusil jsem i nějaký z Voodoo Banshee a s ním se to chovalo stejně. Zkusím stáhnout ten odkazovaný a vyzkouším.

Jinak mě ta hra běží i s tím pro V3 úplně v pohodě. 100% stabilita, žádné chyby v obraze. Jen je to bohužel v 60Hz.

Re: Jak na víc než 60Hz v Glide pod DOSem?

Napsal: čtv led 31, 2013 9:30 pm
od ps47
ja mam taky blby pocit, ze na to aby to dalo viac Hz, pripadne dvihlo gammu, je treba naprat spravne variables do autoexecu - a to je prave to co myslim islo iba s v1, pripadne v2. isty si ale niesom ani zdaleka.

skus SET SSTH3_SCREENREFRESH=85

Re: Jak na víc než 60Hz v Glide pod DOSem?

Napsal: čtv led 31, 2013 9:31 pm
od swarm
OVL pro V2 dle očekávání nejede. Ještě jsem blbnul s UniRefresh a taky nic.

Re: Jak na víc než 60Hz v Glide pod DOSem?

Napsal: čtv led 31, 2013 9:35 pm
od ps47
dosglide ide "rovno na zelezo" a tym padom myslim unirefresh obchadza, tzn, pokial to nezozerie variable z batu alebo autoexecu, tak si dohral. ako som povedal skus to vrazit do autoexecu - podla tohoto tu by to malo zozrat aj ssth3 prikazy.

Re: Jak na víc než 60Hz v Glide pod DOSem?

Napsal: ned úno 03, 2013 7:30 pm
od swarm
Vyzkoušel jsem všechno a bez výsledku. Naštěstí je ta hra hodně "pohyblivá", tak 60Hz není takový zlo. Holt to dohraju s tím. Ještě je možnost si někde půjčit Voodoo2. Nakonec možná by mi tam běžela i jednička, když mám čipset 440BX.

Re: Jak na víc než 60Hz v Glide pod DOSem?

Napsal: ned úno 03, 2013 9:39 pm
od ps47
jj, v1 by tam urcite bezala, a tieto dve karty nemaju konflikt ani pod windows, takze to je riesenie (aj ked trocha neohrabane).

Re: Jak na víc než 60Hz v Glide pod DOSem?

Napsal: ned úno 03, 2013 9:43 pm
od swarm
Ona v nejhorším se ta V3 dá kdykoli vyndat, na desce je integrovaný ATI Rage Pro 4MB.

Re: Jak na víc než 60Hz v Glide pod DOSem?

Napsal: pon úno 04, 2013 1:07 pm
od ps47
ako som povedal, nieje to nutne, kedze karty nemaju problem koexistovat. v1 D3D a v3 D3D konflikt nemaju, a opengl+glide sa da lubovolne prehadzovat - napriklad, ak mas v systeme nahodene v3 glide/opengl, a chces hru pustit na v1, tak len hodis v1 glide do adresara prislusnej hry a je to, hra sa spusti na v1.