Jak na víc než 60Hz v Glide pod DOSem?
Napsal: čtv led 31, 2013 3:08 am
Ahoj,
mám už po státnicích, a tak se trochu flákám. Mimo jiné jsem rozběhal plnou verzi Extreme Assault, abych ho konečně dohrál. V počítači mám Voodoo 3 a po všech updatech se mi podařilo, aby Extreme Assault fungoval s akcelerací přes Glide v DOSu. Mám však problém, že to běží jen na 60Hz.
Prošel jsem návody s nastavením systémových proměnných, ale nic z toho nefunguje. glide2x.ovl mám pro Voodoo3, ale stejně to nejde. Zkoušel jsem přes ně třeba změnit gammu, ale ani to se ve hře neprojevilo. viewtopic.php?f=6&t=332
Zkusil jsem UniRefresh, což je utilita, která mění refresh přes nastavení VESA 3.0. Používám to na 2D hry a funguje to výborně. Dle návodu by to mělo sloužit i v DOS Glide hrách, ale po spuštění 3dfx verze EA se načte poslední obraz v bufferu (byť se správným Hz), ale počítač se zasekne.
Spuštění hry v prostředí Windows nic nemění. Opět běží na 60Hz. Windowsovské Glide hry mi automaticky všechny běží ve 120Hz.
---
Zkoumal jsem to teď asi 3 hodiny a už fakt nevím, jak dál. Mám nakonec na výběr buď hrát na 120Hz neakcelerovanou verzi (unirefresh), nebo hrát na 60Hz akcelerovanou verzi s vyhlazenýma texturama a hezčími efekty poloprůhlednosti.... achjo....
...nebo si to možná nahodim do DOSboxu s Glide wrapperem a bude po problému. Po připojení k CRT monitoru a externí klávesnici by byl efekt asi podobný, ale tak nějak bych raději hrál na skutečném dobovém hardwaru. Už jen pro ten pocit.
Nemá někdo nějaké nápady? Nebo jsem sám, kdo chce používat Glide i pod DOSem?
mám už po státnicích, a tak se trochu flákám. Mimo jiné jsem rozběhal plnou verzi Extreme Assault, abych ho konečně dohrál. V počítači mám Voodoo 3 a po všech updatech se mi podařilo, aby Extreme Assault fungoval s akcelerací přes Glide v DOSu. Mám však problém, že to běží jen na 60Hz.
Prošel jsem návody s nastavením systémových proměnných, ale nic z toho nefunguje. glide2x.ovl mám pro Voodoo3, ale stejně to nejde. Zkoušel jsem přes ně třeba změnit gammu, ale ani to se ve hře neprojevilo. viewtopic.php?f=6&t=332
Zkusil jsem UniRefresh, což je utilita, která mění refresh přes nastavení VESA 3.0. Používám to na 2D hry a funguje to výborně. Dle návodu by to mělo sloužit i v DOS Glide hrách, ale po spuštění 3dfx verze EA se načte poslední obraz v bufferu (byť se správným Hz), ale počítač se zasekne.
Spuštění hry v prostředí Windows nic nemění. Opět běží na 60Hz. Windowsovské Glide hry mi automaticky všechny běží ve 120Hz.
---
Zkoumal jsem to teď asi 3 hodiny a už fakt nevím, jak dál. Mám nakonec na výběr buď hrát na 120Hz neakcelerovanou verzi (unirefresh), nebo hrát na 60Hz akcelerovanou verzi s vyhlazenýma texturama a hezčími efekty poloprůhlednosti.... achjo....
...nebo si to možná nahodim do DOSboxu s Glide wrapperem a bude po problému. Po připojení k CRT monitoru a externí klávesnici by byl efekt asi podobný, ale tak nějak bych raději hrál na skutečném dobovém hardwaru. Už jen pro ten pocit.
Nemá někdo nějaké nápady? Nebo jsem sám, kdo chce používat Glide i pod DOSem?