Stránka 1 z 1

warcraft3 a voodoo2 SLI..

Napsal: ned lis 14, 2004 7:58 pm
od ps47
..slape krasne 8) .posledna mesa :wink:

[img]http://www.inc_exe.szm.sk/war3.jpg[/img]

[img]http://www.inc_exe.szm.sk/war3a.jpg[/img]

Napsal: úte lis 16, 2004 8:19 pm
od Doom
:D
pekny jaky detajly a rozliseni ?

Napsal: stř lis 17, 2004 2:36 pm
od ps47
low+1024*768 ide uplne super :wink: ,s vyssimi detaily je to trocha horsie (chybaju textury),ale popravde cakal som ze to bude ovela pomalsie,zda sa ze rozlisenie nema na rychlost velky vplyv..

Napsal: čtv lis 18, 2004 6:51 pm
od ps47
..takze po par testoch som prisiel na zaujimavu vec: hra funguje bez problemov len s low texture detail (ak dam vyssie okamzite mam biele textury),tak som zapol SW rescaling,dal som texture detail na high,biele textury zmizli (co som cakal),ale na moje velke prekvapenie sa hra velmi zlepsila po vizualnej stranke:

low detail
[img]http://www.inc_exe.szm.sk/w3/no_sw_rescale_low.jpg[/img]

high detail
[img]http://www.inc_exe.szm.sk/w3/no_sw_rescale_high.jpg[/img]

high detail+sw rescaling
[img]http://www.inc_exe.szm.sk/w3/sw_rescale_high.jpg[/img]

takze v pripade war3 rozhodne ma zmysel robit rescaling cez mesu,a nie cez engine hry (v q3 to naopak zmysel nema,vysledok je ten isty)..

Napsal: čtv lis 25, 2004 2:09 am
od Taskr
A jak jsi to zpustil? Mě to píše problémi s Direct X. Mesa je přeci pro OpenGl a War3 je v Direct 3D. Dík za radu.

Napsal: čtv lis 25, 2004 7:50 pm
od ps47
vytvor zastupcu a do target boxu pridaj -opengl (s medzerou pred tou pomlckou) :wink:

Napsal: sob lis 27, 2004 12:00 pm
od Taskr
Když vytvořim toho zástupce a přidám do položky cíl -opengl tak mi to napíše cíl nenalezen. Nevíš prosím tě co s tím? Díkes za radu.[/i][/u]

Napsal: sob lis 27, 2004 8:00 pm
od ps47
[img]http://www.inc_exe.szm.sk/var3ogl.jpg[/img]

:wink:

Napsal: sob bře 26, 2005 6:04 pm
od ps47
napadlo ma ze sem hodim navod ako rozbehnut medium a high texture detail (war3 na voodoo2),defaultne totiz jede bez problemov len low,a to je strasny humus.takze: premenuj spustaci subor frozen throne (Frozen Throne.exe) na Frozen_Throne.exe (dulezite!).vytvor textovy subor v tom istom adresari kde je Frozen_Throne.exe,otvor ho notepadom (tu textovku :wink: ) a vloz:

Kód: Vybrat vše

set MESA_FX_MAXLOD=9
Frozen_Throne.exe -opengl
premenuj textovku na run.bat (alebo 3dfx.bat :wink: ),a spust hru cez ten bat.medium a high texture detail bude fungovat bez problemov :wink:

Napsal: sob bře 26, 2005 6:22 pm
od swarm
ps47 píše:low+1024*768 ide uplne super :wink: ,s vyssimi detaily je to trocha horsie (chybaju textury),ale popravde cakal som ze to bude ovela pomalsie,zda sa ze rozlisenie nema na rychlost velky vplyv..
On je W3 dost nenáročnej - na TNT2Ultra šlape úplně parádně ve vysokym rozlišením s pěknejma detailama.

Napsal: ned bře 27, 2005 7:11 pm
od ps47
ano,a navyse podporuje aj opengl (aj ked len neoficialny),co je podla mna znacne plus,pretoze to dava podstane viac priestoru na ruzne tweaky a triky (pozri [url=http://www.inc_exe.szm.sk/evil_scheme.jpg]the evil voodoofiles game tweak scheme by ps47[/url] :lol:).skoda len ze war3 opengl je obvykle pomalsi nez d3d :( (FY M$)