Stránka 1 z 1

Voodoo3 a HSR

Napsal: čtv lis 11, 2004 5:46 pm
od DOC_ZENITH/XAN
Mám V3 2000 AGP a používám nejnovější ovladače Amigamerlin z 3dfxzone.it. Všimnul jsem si, že je zde možnost zapnutí HSR, myslel jsem si, že HSR mělo efekt jen na VSA-100. Po zapnutí jsem ale nepoznal žádnej nárůst výkonu, jen se spotřebuje více paměti, takže Unreal Tournament s 64MB ram na max. detaily už swapuje, ale předtím to nedělal. Tak bych vás chtěl požádat o radu s tím HSR a případně jestli nejde něak zapnout i pro DirectX. Díky.

Napsal: čtv lis 11, 2004 11:24 pm
od ps47
HSR fungoval iba s Q3 Arena,pokial sa pametam,malo by to fungovat aj na v3,ale osobne som neskusal..

Napsal: pát lis 12, 2004 1:49 pm
od DOC_ZENITH/XAN
Tím Q3 arena myslíš je Q3, nebo všechny hry založené na tomto enginu, jestli jo, tak by to bylo teoreticky možné aktivovat i v DOOM3, ten z tohodle enginu vychází.

Napsal: pát lis 12, 2004 2:10 pm
od no-X
:shock: :shock: :shock:

Napsal: pát lis 12, 2004 4:47 pm
od Hladis
XAN píše:Tím Q3 arena myslíš je Q3, nebo všechny hry založené na tomto enginu, jestli jo, tak by to bylo teoreticky možné aktivovat i v DOOM3, ten z tohodle enginu vychází.
Tak to jsi trochu ustřelil :lol: Doom 3 engine určitě z Q3 Arena enginu nevychází :wink:

Napsal: ned lis 14, 2004 4:00 pm
od DOC_ZENITH/XAN
Jsem si tim jistej, hrabal jsem se v něm, jinak stačí sepodívat na ty případné chybové hlášky a pod. jsou jak vystřižené z Q3. Je hodně vylepšenej, ale ty základy tam jsou. Neručím za tohle svoje tvrzení, ale mohlo by to jít.

Napsal: ned lis 14, 2004 7:28 pm
od ps47
..hsr funguje pri Q3 a len pri q3,takze napr mohaa uz nic :wink:

Napsal: ned lis 14, 2004 9:52 pm
od DOC_ZENITH/XAN
Škoda, díky za odpovědi.

RE

Napsal: pon lis 15, 2004 9:44 am
od Vykupitel
HSR funguje pouze v Q3 a to do verze 1.30. Pak byla podpora HSR vypustena primo ID software. nejlepe funguje v Motion Blur demu :twisted: