Stránka 1 z 2

v2 SLI-diwny tearing effect..

Napsal: sob říj 30, 2004 11:54 am
od ps47
..nahodil som v2 SLI,ide v pohode (su to dve identicke a-trendky,thx oblak 8) ) s obycejnym fastvoodoo,ale v 1024*768 hlavne pri narocnejsich hrach mi to robi taky zvlastny "tearing effect",trocha sa to podoba tomu ukazu ked je vypnuty v-sync,lenze toto robi kazdy riadok..proste pri horizontalnom otacani sa riadky neposuvaju rovnako rychlo,obraz akoby sa rozsypaval..skusim nalepit nejake screeny :roll:

Napsal: sob říj 30, 2004 5:39 pm
od no-X
No :roll: a právě V-sync. si zapnout nezkoušel? :wink:

Napsal: sob říj 30, 2004 7:44 pm
od ps47
umm..a kde?
edit: leinen v2 tweaker,sync buffer swaps to refresh rate 8)

Napsal: sob říj 30, 2004 8:11 pm
od no-X
Správně ;-)

Taky by teoreticky mohl fungovat deinterlacing :D

Napsal: sob říj 30, 2004 8:26 pm
od ps47
..v glide3x mi nejede 3dfx splash screen,buuuuu..

(mimochodom,po 3 hodinach dooma3 som skoncil s deus exom na v2 SLI :lol: )

Napsal: ned říj 31, 2004 2:04 am
od ghost
Deus Ex :arrow: to je tá správna voľba - proste klasika...

Obrázek

Napsal: stř lis 03, 2004 12:59 am
od ps47
..inak leinen tweaker je bozska vec,je to vsetko co si v2 muze zelat (hlavne pod xp) 8)

Napsal: stř lis 03, 2004 2:11 am
od no-X
Přesně tak. Pro XP nic jiného (a už vůbec ne lepšího) není. Trvalo mi ale nějakou dobu, než jsem všechny ty rádoby softíky vyzkoušel a zjistil, že tenhle je nejlepší. Proto jsem taky udělal výjimku a dal ho na web :wink:

SLI artefakty

Napsal: pát lis 05, 2004 12:41 am
od DOC_ZENITH/XAN
Už tu dlouho nikdo nic nepsal, ale mám tuhle zkušenost:
S tímhle problémem jsem se setkal taky a teď můžu s jistotou říci, že za něj může chipset mainboardu. Tyhle artefakty jsem měl na VIA KT133 s XP2000+(ačkoliv ho jinak chválím), pak na VIA KT400(ten už nechválím) s XP3000+, a taky na Intel BX, když jsem použil procesor alespoň P3-600 nebo Celeron733
. Na starších mainboardech problém nebyl, taky se dá říct, že čím výkonější CPU, tím větší artefakty. Zlom nastal, když jsem si koupil desku s chipsetem SiS 748(konkrétně to byla levná, ale překvapivě výkoná deska ECS/PCchips M848A - SIS 748FX). CPU je stále XP3000 a od té doby žádné problémy, navíc výkon obou V2 se zvýšil asi o 10-15%. Některé desky používají něaké bufery, aby se PCI nezdržovaly navzájem, takže jedna V2 čeká, až operaci dokončí ta druhá a pak teprve dělá svou, to tvoří ty artefakty. Nic než jiná deska ti asi nepomůže. Trochu pomahá ještě tohle: Jestli ti vystačí SLI kabel, tak dej ty V2 tak, aby byl mezi nima jeden PCI volnej, a okolo nich taky jeden volnej, trochu to pomahá.

Napsal: pon lis 08, 2004 7:53 pm
od ps47
to ma celkom zaujima,neda sa to ovplyvnit nejakymi nastaveniami v biose?

Napsal: stř lis 10, 2004 10:25 pm
od ps47
inak no-x spominal si deinterlacing,ktora utilitka to umi,rad by som to vyskusal,sync buffer swaps sa totiz par gamesam moc nepaci ("pomala" mys :roll: )

Napsal: stř lis 10, 2004 11:21 pm
od no-X
Ten DeInterlacing jsem myslel jako vtip :wink:

Používáš FastVoodoo?

Napsal: čtv lis 11, 2004 10:13 am
od ps47
:oops: uh-huh.
hej.fastvoodoo4.0xp,robi to glide3x aj glide2x (resp glide2xto3x wrapper),niekde to skoro nevidno (UT,deus ex),niekde je to uplne strasne (MOHAA,GLWolf).problem je v tom ze prave tie hry kde sync buffer swaps musi byt zapnuty tym dost trpia (znizene FPS,pomala mys)..musim sa mrknut do biosu ci tam niesu nejake prislusne nastavenia pre PCI..inak je to celkom srandovny efekt,nieco ako motion blur pre voodoo2,musim vycarovat nejake obrazky.. :lol:

Napsal: čtv lis 11, 2004 12:17 pm
od no-X
Jojo, motion blur... znám. Ono je to prakticky možný (sám jsem to taky viděl), ale máš jen dva čipsety - takže dva vzorky :D Podobný problém jsem měl jednou s FastVoodoo, ale víckrát se už nevyskytl... Pokud ti stačí glide, zkus starý drivery, co mám na webu - s těma tenhle problém nebyl.

Artefakty V2 SLI

Napsal: čtv lis 11, 2004 5:54 pm
od DOC_ZENITH/XAN
Bohužel, zkusil jsem opravdu všechno a v biosu se s tím nedá nic dělat. K tomu MOHAA a podobně, velkej vliv tam kupodivu má, jakej Opengl driver máš, u mě dosahoval WickedGL vyžšího výkonu a artefakty byly poloviční, než u MesaFX, takže ozkoušej všechny openGL co máš a vyber ten nejlepší, opravdu na tom dost záleží.

Napsal: pát lis 12, 2004 9:03 pm
od ps47
..ten driver z no-x files nemozem doporucit,neslapal mi s nim ani glide2x (deus ex),a potom uz ani fastvoodoo (genport error?),musel som dat system restore..este par reinstalov potrva kym budem mat xp tak pevne v rukach ako 9x :roll: ..MOHAA nieje problem,na ten v2 SLI naozaj nepotrebujem,glide3x potrebujem na GLWolfa,pretoze ten na radeone vyzera zle (displaced textures),s 3dfx+mesafx ide krasne,ale pri SLI mam strasny tearing,a ak zapnem sync buffer swaps,myska je -5 (pooomaalaa).bleh,kde je moja k6-2 333+voodoo3..

Napsal: sob lis 13, 2004 12:21 am
od no-X
:?: System restore? Já ten driver používal hodně dlouho a nic podobnýho jsem povádět nemusel :roll: V UT byl rychlejší než FastVoodoo a nebyl ani tearing... to je mi nějaký divný.

Napsal: sob lis 13, 2004 12:27 am
od ps47
..no jo,v2 sa nanestastie nema moc rada s DX9 radeonmi..jedina realna vyhoda geforcov-voodoo2 slape perfektne este aj s 6800vkou (takze teoreticky by sa dal vytvorit dual SLI system-gf6800 SLI+Voodoo2 SLI :P )..ale taka voodoo karta ktora by ma donutila kupit nvidiu sa este nenarodila :twisted:

Napsal: ned lis 14, 2004 7:41 pm
od ps47
..po dukladnych testoch som zistil ze slow mouse ma len malo hier,a kedze s tym asi nic nespravim,najlepsie bude na to zabudnut.inu,cesty hardwaru/softwaru su nevyspytatelne..

..mam ale problem s Wickedgl,akakolvek hra mi hodi toto:

[img]http://www.inc_exe.szm.sk/CSerror.jpg[/img]
..to iste robi aj 3dfx minigl.pre half-life a CS by som rad pouzival v2 SLI,radeon totiz ohrna svoj pixel shaderovy nos (problemy v menu a par dalsich veci),ale mesafx (kt.funguje bez problemov 8) ) sa prave s half-life (&mods) nema moc rada (mouse pointer je neviditelny,problemy pri exitnuti,hra ide pomalsie) :( ..

Napsal: ned lis 14, 2004 11:50 pm
od DOC_ZENITH/XAN
Teď už opravdu nevím. Já říkám použij Fast Voodoo2 Gold driver z www.3dfxzone.it a do MOHAA použij Wicked GL opengl driver, ten mi tam dělal nejmíň artefaktů, radši ho nahraj do adresáře hry, z windows si ho někdy nechce vzít. Teď mi jde vše OK, víc asi neporadím. Ps. Někdy paradoxně pomohlo odstranění všech opengl driverů a odstranění Glide3x.dll z windows, on si pak nahodil vlastní driver vázanej na Glide2x.dll(pokud ovšem nenašel něakej jinej od tvé primární karty, to obvykle dělá problémy) a ten měl mnohem méně artefaktů a byl i výkonější. Zkoušel jsem to u Return to castle Wolfenstein, ale Mohaa má stejnej engine tak by to mohlo fungovat.