lineage2 & 3Dfx
lineage2 & 3Dfx
spustim lineage2 na V3 PCI (pripadne V4 PCI)? s grafikou a rozlisenim je to jedno, hlavne aby mi spustilo a fps bolo aspon 15.
3Dfx Voodoo 4 4500 PCI (3300 Toshiba 6ns)
3Dfx Voodoo 4 4500 PCI (3700 Samsung 6ns)
AMD Opteron 800MHz/256kb PGA754 0147 [nov 2001]
3Dfx Voodoo 4 4500 PCI (3700 Samsung 6ns)
AMD Opteron 800MHz/256kb PGA754 0147 [nov 2001]
- ps47
- Moderátor
- Příspěvky: 8167
- Registrován: čtv dub 29, 2004 7:48 pm
- Bydliště: SK,BA
- Kontaktovat uživatele:
myslim ze to bezalo,ale FPS boli o nicom.vyskusaj,uvidis.
edit: viewtopic.php?t=978&highlight=lineage
edit: viewtopic.php?t=978&highlight=lineage
- DOC_ZENITH/XAN
- Senior member
- Příspěvky: 1922
- Registrován: stř říj 20, 2004 9:37 pm
- Bydliště: Praha - Hloubětín
Odpovím ti - nespustíš.
Lineage2 potřebuje určitý formát textur, co V3 neumí.
Zajímavý je, že na TNT2 to chodí.
Co se 3DFX týče tak to chodí na Voodoo4 a 5.
Na Voodoo 5 jsem to i ze srandy hrál, šlo to hratelně (fps) ale byly tam potíže jako chyby Z-buferu, atd. Jinak ale je to staršně CPU závislá hra se kterou má potíře i C2D na 4ghz (pokud se sejde 100+ lidí na scéně) a teď si představ, že máš SWTNL (hra je unreal 2 engine, víme jakej rozdíl tam mezi SWTNL a HWTNL je co se CPU náročnosti týče).
Shrnu ti to, abych to označil za plynulý, musel jsem to jet na V5 5500 PCI a CPU byla E 5200 @ 3,8ghz. Deska byla s I975 chipsetem a měla 2x PCI-X sloty, v nichž jsem měl V5, protože tam běží automaticky v PCI 66 režimu a FPS to zvedlo asi o 50%, prostě prostpnost slotu je klíčová pro ten trianglerate.
Edit: toto vše platí pro VSA 100 karty, nový SSF tam nefungjou nevim proč, doporučuji použít A41 custom od ps47, ten je ok. Rozjet se dá klient verze C1 - C5. Interlude jede taky ale FPS jen horší, a Kamael a dále už na 3DFX nespustíš, přidali tam cosi a dá se to hrát už jen s kartama co maj aspoň SM 1.1, čili Geforce 3 TI.
Lineage2 potřebuje určitý formát textur, co V3 neumí.
Zajímavý je, že na TNT2 to chodí.
Co se 3DFX týče tak to chodí na Voodoo4 a 5.
Na Voodoo 5 jsem to i ze srandy hrál, šlo to hratelně (fps) ale byly tam potíže jako chyby Z-buferu, atd. Jinak ale je to staršně CPU závislá hra se kterou má potíře i C2D na 4ghz (pokud se sejde 100+ lidí na scéně) a teď si představ, že máš SWTNL (hra je unreal 2 engine, víme jakej rozdíl tam mezi SWTNL a HWTNL je co se CPU náročnosti týče).
Shrnu ti to, abych to označil za plynulý, musel jsem to jet na V5 5500 PCI a CPU byla E 5200 @ 3,8ghz. Deska byla s I975 chipsetem a měla 2x PCI-X sloty, v nichž jsem měl V5, protože tam běží automaticky v PCI 66 režimu a FPS to zvedlo asi o 50%, prostě prostpnost slotu je klíčová pro ten trianglerate.
Edit: toto vše platí pro VSA 100 karty, nový SSF tam nefungjou nevim proč, doporučuji použít A41 custom od ps47, ten je ok. Rozjet se dá klient verze C1 - C5. Interlude jede taky ale FPS jen horší, a Kamael a dále už na 3DFX nespustíš, přidali tam cosi a dá se to hrát už jen s kartama co maj aspoň SM 1.1, čili Geforce 3 TI.
na notase som mal C2D na 1.86Ghz a 100 ludi to utiahlo viacmenej hratelne, ale aktualne hram na normalnom E6300 (1.86/2MB), a utiahnem v poho 300 ludi (uz hram na medzinarodnom serveri no ). Myslim si ze od grafiky to zalezi dost, aj bez AA mi to obcas sekne (ale asi skor musim hladat chybu v malej ramke a pomalom hdd).
Este by som sa opytal, spustim to na integrovanej HD3200? hratelne aspon tak ako na notebookovej 7600go, alebo teraz hram na 6800ultra
Este by som sa opytal, spustim to na integrovanej HD3200? hratelne aspon tak ako na notebookovej 7600go, alebo teraz hram na 6800ultra
3Dfx Voodoo 4 4500 PCI (3300 Toshiba 6ns)
3Dfx Voodoo 4 4500 PCI (3700 Samsung 6ns)
AMD Opteron 800MHz/256kb PGA754 0147 [nov 2001]
3Dfx Voodoo 4 4500 PCI (3700 Samsung 6ns)
AMD Opteron 800MHz/256kb PGA754 0147 [nov 2001]