Call of Duty:United Offense na V5 5500 PCI

Sem postujte otázky ke hrám, screeny atd

Moderátoři: ps47, Doom

Odpovědět
Vykupitel
Administrátor
Příspěvky: 644
Registrován: úte dub 27, 2004 2:59 pm
Bydliště: Liberec :-)

Call of Duty:United Offense na V5 5500 PCI

Příspěvek od Vykupitel »

Tak jsem konecne nainstalil gamesku, na kterou jsem pomerne dlouho cekal a jake bylo moje prekvapeni, ze na posledni MESAfx 6.2.0.1 jde hra pouze v 640x480x16 (mam pocit ze fps je jedno jestli 16 nebo 32 bit) s detaily na normal a v menu performance vsechno na low. Aby se to dalo hrat tak clovek potrebuje aspon 800x600, v tomhle rozliseni nic netrefim :twisted:
Navic mam pocit, ze nejak nefunguje komprese textur, hra je cele nejaka rozmazana, nejde nikde zapnout. Na Radeonu obraz vypada fakt jinak :evil:

Nejake ty screenshoty:

Obrázek
Obrázek
Obrázek
Obrázek
Obrázek
Obrázek
Obrázek
Obrázek
Obrázek
Obrázek
Obrázek
Obrázek
AGP2PCI,Voodoo4 4200 AGP(Daytona VSA-101)
Obrázek Jindra Semenec
Uživatelský avatar
ps47
Moderátor
Příspěvky: 8178
Registrován: čtv dub 29, 2004 7:48 pm
Bydliště: SK,BA
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od ps47 »

zajimave..demo som presiel bez problemov na 1024*768,medium details (no netvrdim ze to bolo plynule,ale dalo sa),s poslednou mesafx (ta kt. je prihodena k amigamerlin3.1 driveru)..
3Dfx Help Page / 3Dfx Game Guide
ObrázekObrázek
Pain is temporary...Support is forever.
Uživatelský avatar
ps47
Moderátor
Příspěvky: 8178
Registrován: čtv dub 29, 2004 7:48 pm
Bydliště: SK,BA
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od ps47 »

..niekde by malo byt nieco ako motionblur/post process effects,skus to vypnut..
3Dfx Help Page / 3Dfx Game Guide
ObrázekObrázek
Pain is temporary...Support is forever.
Vykupitel
Administrátor
Příspěvky: 644
Registrován: úte dub 27, 2004 2:59 pm
Bydliště: Liberec :-)

RE

Příspěvek od Vykupitel »

Ok, mrknu na to. Je mi divne, ze snizim rozliseni a framerate zustane skoro stejny.
AGP2PCI,Voodoo4 4200 AGP(Daytona VSA-101)
Obrázek Jindra Semenec
Uživatelský avatar
ps47
Moderátor
Příspěvky: 8178
Registrován: čtv dub 29, 2004 7:48 pm
Bydliště: SK,BA
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od ps47 »

..mne nie.vacsina novych (novsich hier) sa takto chova,rychlostny rozdiel medzi 640*480 a 800*600 byva okolo 1%,medzi 800*600 a 1024*768 tak nanajvys 4-5%.nemam sajnu preco..
3Dfx Help Page / 3Dfx Game Guide
ObrázekObrázek
Pain is temporary...Support is forever.
Vykupitel
Administrátor
Příspěvky: 644
Registrován: úte dub 27, 2004 2:59 pm
Bydliště: Liberec :-)

RE

Příspěvek od Vykupitel »

To nastaveni jsem tam vubec nenasel. Ted to hraju v 32-bit (16-bit nema vubec efekt na FPS) v 800x600 na medium detaily. V nekterych mapach to je celkem plynule,ale kdyz prijdou mapy kde je les a vetsi prostor,tak cukavost maximalni (7-15 FPS). Mam pocit, ze to nutne souvisi s poctem trianglu, nepamatujete si nekdo prikaz do konzole, aby zobrazil wireframe?
AGP2PCI,Voodoo4 4200 AGP(Daytona VSA-101)
Obrázek Jindra Semenec
Uživatelský avatar
no-X
Administrátor
Příspěvky: 6912
Registrován: stř dub 28, 2004 9:02 am
Bydliště: Č. Budějovice
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od no-X »

3D anaylze ti wireframe taky zobrazí :wink:
If you're doing rotated grid SSAA (call it sparse grid if you wish but most often your samples will be in the "rotated" position) : then this AA is better than sex. ---Blazkowicz
Uživatelský avatar
ps47
Moderátor
Příspěvky: 8178
Registrován: čtv dub 29, 2004 7:48 pm
Bydliště: SK,BA
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od ps47 »

..nahodil som demo na athlon3000/voodoo4 a na moje obrovske prekvapenie to slapalo velmi,velmi pekne,v pohode hratelne,obcas nejake cuky ale nic vazne..skus si stiahnut demo,mozno ze plna hra ma nejake upravy ktore to spomaluju (hoci to sa mi vidi nepravdepodobne :? )..
3Dfx Help Page / 3Dfx Game Guide
ObrázekObrázek
Pain is temporary...Support is forever.
Vykupitel
Administrátor
Příspěvky: 644
Registrován: úte dub 27, 2004 2:59 pm
Bydliště: Liberec :-)

RE

Příspěvek od Vykupitel »

Co budu delat s demem, predpokladam,ze to nepujde polepit,abych na demu hral full verzi :twisted:
Mam pocit,ze to bude to samy jako u Painkillera, bude to proste zaviset na poctu trojuhelniku ve scene.
AGP2PCI,Voodoo4 4200 AGP(Daytona VSA-101)
Obrázek Jindra Semenec
Uživatelský avatar
ps47
Moderátor
Příspěvky: 8178
Registrován: čtv dub 29, 2004 7:48 pm
Bydliště: SK,BA
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od ps47 »

..no este jedna vec ma napada-mas mesu v adresari hry?ked som nainstaloval demo prvykrat na athlonexp3000+v4,nemal som mesu v adresari hry,iba som pridal do zastupce +set r_gldriver 3dfxvgl (ako som si zvykol u ET,MOHAA atd.),spustil som hru a pozoroval staticke obrazky..po chvili som zistil ze COD z nejakych duvodu kasle na akekolvek console commandy,a pretoze som pouzival evo0.9 driver,slapalo to cez glidexp.dal som mesu priamo do adresara,a uz to islo krasne..
Naposledy upravil(a) ps47 dne sob led 01, 2005 7:52 pm, celkem upraveno 1 x.
3Dfx Help Page / 3Dfx Game Guide
ObrázekObrázek
Pain is temporary...Support is forever.
Vykupitel
Administrátor
Příspěvky: 644
Registrován: úte dub 27, 2004 2:59 pm
Bydliště: Liberec :-)

RE

Příspěvek od Vykupitel »

Mam ji v adresari hry. Davam ji tam vzdycky. CoD se nepusti pokud tam neni. Pak nahlasi, ze na tomhle ICD se poustet nebude :evil: A to mam 3dfx ICD + Rainbow patch jako vychozi config :twisted:
AGP2PCI,Voodoo4 4200 AGP(Daytona VSA-101)
Obrázek Jindra Semenec
Odpovědět