Věnuje se tu někdo 3D grafice všeobecně? Potřebuju radu :)
Napsal: pon lis 03, 2008 11:26 pm
Zajímalo by mě, jestli se tu věnuje někdo 2D/3D grafice jako grafik, herní vývojář atd.
Před střední školou jsem se chtěl dostat na školu, kde bych se mohl věnovat 3D grafice, ale jediná co připadala v úvahu, tak byla nejbližší kybernetika v HK. Nakonec jsem stejně skončil na elektroprůmce, ale po několika letech jsem se k tomuto "snu" vrátil. K něčemu takovému není potřeba škola, ale trpělivost, fantazie a znalosti, které je třeba získat "otloukáním"...teda alespoň to tak vidím já
Docela mě zaujali umělecké demosceny (více tu http://www.scene.cz/) tedy dělat v DirectX/OpenGL či jako obecně grafický modely v nějakých nástrojech jako je známy 3DsMax, Blender...atd.
Jenomže z těch pojmů a věcí co je třeba se do nich zakousnout (programování v C/C++) je opravdu hodně
Nějakou představivost mám (aspon podle tech mých nahatých úchylných výtvorů), chuť taky (snad ), programování strojákama se taky pomaloučku začínám prokousávat...
Problém je, že prostě nevím jak začít (ono se fakt blbě řekne: "Tak něčím začni"). Potřeboval bych poradit jak vůbec začít od toho jednodušího až po to naplno. Tedy aby se na mě na začátku nenahromadilo stovky zklámání a abych nemusel často skákat k něčemu jinému, protože jsem nepochopil tamhleto a tamhlecto...
Máte tedy někdo "příběhy" jak jste vůbec začínali a dali radu do začátku mé dlouhé strastiplné cesty?
Před střední školou jsem se chtěl dostat na školu, kde bych se mohl věnovat 3D grafice, ale jediná co připadala v úvahu, tak byla nejbližší kybernetika v HK. Nakonec jsem stejně skončil na elektroprůmce, ale po několika letech jsem se k tomuto "snu" vrátil. K něčemu takovému není potřeba škola, ale trpělivost, fantazie a znalosti, které je třeba získat "otloukáním"...teda alespoň to tak vidím já
Docela mě zaujali umělecké demosceny (více tu http://www.scene.cz/) tedy dělat v DirectX/OpenGL či jako obecně grafický modely v nějakých nástrojech jako je známy 3DsMax, Blender...atd.
Jenomže z těch pojmů a věcí co je třeba se do nich zakousnout (programování v C/C++) je opravdu hodně
Nějakou představivost mám (aspon podle tech mých nahatých úchylných výtvorů), chuť taky (snad ), programování strojákama se taky pomaloučku začínám prokousávat...
Problém je, že prostě nevím jak začít (ono se fakt blbě řekne: "Tak něčím začni"). Potřeboval bych poradit jak vůbec začít od toho jednodušího až po to naplno. Tedy aby se na mě na začátku nenahromadilo stovky zklámání a abych nemusel často skákat k něčemu jinému, protože jsem nepochopil tamhleto a tamhlecto...
Máte tedy někdo "příběhy" jak jste vůbec začínali a dali radu do začátku mé dlouhé strastiplné cesty?