Stránka 1 z 1

UT a moc velké FPS.

Napsal: pon čer 02, 2008 3:12 am
od DOC_ZENITH/XAN
Framelimitter pro UT.

OK, píšu sem, protože se jedná asi o nejlepší hru pro 3DFX karty. Jistě víte, že na rychlejch strojích když neni zapnutej V-sync a FPS jde hodně nad 100, tak se hra zrychlí jakoby celá, a je to pak nehratelný. (jo, zjistil jsem, že se to děje jen na NT systémech, ve win9x je to lepší) Bohužel, dřív jsem to řešil tak že jsem vyhrotil FSAA, atd. Ale teď už to nejde. Co mam G92 tak i když dám vše na max tak to FPS nezmění a s E8200 ma 4,2ghz tam mam 400 fps a nedá se přejí ani místnost. Problém je, že když zapnu V-sync, tak to jde sice OK, ale je tam skoro půlsekundovej jakoby imputlag na myši, (starý TNT2 a Geforce to dřív dělaly taky, asi víte o čem mluvim.) Problém je, že s ATI je to to samé a teď bohužel, jak mam Voodoo 5 na sylnym systému, hlavně ta K8 sestava, tak při 1024x768 v glide už se mi to děje taky, občas při málo náročnejch scénách to tam je.

Nevíte někdo co s tim? Rychlá google akce nepomohla.

(Na ATI jsem to nevyřešil nikdy, na NV mi s NV40 pomáhalo dát Vsync a pedbuffer na 0 snímků, ale u G92 pokud dám pedbuffer ze standardních 3 na méně jak 2, tam přechod do 3D = BSOD).

Napsal: pon čer 02, 2008 8:37 am
od Kayman
ja mam presne tento problem s ut2004 demom v linuxe :) a neviem prijst na to kde je problem..

Napsal: pon čer 02, 2008 9:48 am
od ps47
ak si dobre spominam,updatnuty renderer obsahuje aj fps limiter :)

http://cwdohnal.home.mindspring.com/utglr/settings.html

Kód: Vybrat vše

FrameRateLimit - [Integer]
CPU controlled frame rate limiter in frames per second. Set to 0 to disable.
dalsia vec ktora zvykne pomoct je spustit hru iba na jednom jadre..

Napsal: pon čer 02, 2008 11:56 am
od DOC_ZENITH/XAN
OK. Dobrý, dík, pomohlo. Updated renderer jsem tam měl už dlouho, ale ne tenhle příkaz.

Napsal: ned led 11, 2009 12:29 am
od ps47
..po ozaj dlhej dobe som si nahodil deus ex,a mal som podobny problem s prilis vysokymi fps,limitacia na 50 sice pomohla,ale ukazalo sa ze ide o pomerne nestabilne riesenie,tak 1z5 startov hry to proste nezabralo..permanentne riesenie je pritom trivialne-win2000 compatibility mode :wink:

edit: je absolutne,ale ABSOLUTNE nutne aby bolo exe patchnute tak aby automaticky bezalo iba na jednom jadre,inak sa hra chova podivne (nieco ako microstuttering).

Napsal: pát bře 09, 2012 4:15 pm
od Gringo
Kayman píše:ja mam presne tento problem s ut2004 demom v linuxe :) a neviem prijst na to kde je problem..
Nejspise pozde, ale pro budouci navstevniky:

Kód: Vybrat vše

#!/bin/bash
#
# Unreal Tournament startup script
#

# Modifications by Eskild Hustvedt

# The user preferences directory
UT_PREFS="${HOME}/.loki/ut"

# Function to find the real directory a program resides in.
# Feb. 17, 2000 - Sam Lantinga, Loki Entertainment Software
FindPath()
{
    fullpath="`echo $1 | grep /`"
    if [ "$fullpath" = "" ]; then
        oIFS="$IFS"
        IFS=:
        for path in $PATH
        do if [ -x "$path/$1" ]; then
               if [ "$path" = "" ]; then
                   path="."
               fi
               fullpath="$path/$1"
               break
           fi
        done
        IFS="$oIFS"
    fi
    if [ "$fullpath" = "" ]; then
        fullpath="$1"
    fi
    # Is the awk/ls magic portable?
    if [ -L "$fullpath" ]; then
        fullpath="`ls -l "$fullpath" | awk '{print $11}'`"
    fi
    dirname $fullpath
}

# Set the home if not already set.
if [ "${UT_DATA_PATH}" = "" ]; then
    UT_DATA_PATH="`FindPath $0`/System"
fi

LD_LIBRARY_PATH=.:${UT_DATA_PATH}:${LD_LIBRARY_PATH}

export LD_LIBRARY_PATH
export UT_DATA_PATH

create_prefpath()
{
    path="${UT_PREFS}/$1"
    if [ ! -d "$path" ]; then
        echo "Creating directory $path"
        mkdir "$path"
    fi
}

copy_if_needed()
{
    dist="${UT_DATA_PATH}/$1"
    file="${UT_PREFS}/$1"
    if [ ! -f "$file" ]; then
        echo "Installing default $file"
        cp "$dist" "$file"
    fi
}

# Hey, it's fun time!
if [ ! -d ${HOME}/.loki ]
then
    mkdir ${HOME}/.loki
fi

if [ ! -d ${UT_PREFS} ]
then
    echo "Creating preferences directory..."
    create_prefpath
fi
create_prefpath System

# Flood the CPU for four seconds so that it is running at the currect speed
RandomFork () {
	while [ "$SECONDS" -le "4" ]; do
		let MYRND="$RANDOM+$RANDOM*$RANDOM/$RANDOM*$RANDOM*$RANDOM$RANDOM+$RANDOM*$RANDOM/$RANDOM*$RANDOM*$RANDOM$RANDOM+$RANDOM*$RANDOM/$RANDOM*$RANDOM*$RANDOM$RANDOM+$RANDOM*$RANDOM/$RANDOM*$RANDOM*$RANDOM$RANDOM+$RANDOM*$RANDOM/$RANDOM*$RANDOM*$RANDOM$RANDOM+$RANDOM*$RANDOM/$RANDOM*$RANDOM*$RANDOM$RANDOM+$RANDOM*$RANDOM/$RANDOM*$RANDOM*$RANDOM$RANDOM+$RANDOM*$RANDOM/$RANDOM*$RANDOM*$RANDOM$RANDOM+$RANDOM*$RANDOM/$RANDOM*$RANDOM*$RANDOM$RANDOM+$RANDOM*$RANDOM/$RANDOM*$RANDOM*$RANDOM$RANDOM+$RANDOM*$RANDOM/$RANDOM*$RANDOM*$RANDOM$RANDOM+$RANDOM*$RANDOM/$RANDOM*$RANDOM*$RANDOM$RANDOM+$RANDOM*$RANDOM/$RANDOM*$RANDOM*$RANDOM$RANDOM+$RANDOM*$RANDOM/$RANDOM*$RANDOM*$RANDOM$RANDOM+$RANDOM*$RANDOM/$RANDOM*$RANDOM*$RANDOM$RANDOM+$RANDOM*$RANDOM/$RANDOM*$RANDOM*$RANDOM$RANDOM+$RANDOM*$RANDOM/$RANDOM*$RANDOM*$RANDOM$RANDOM+$RANDOM*$RANDOM/$RANDOM*$RANDOM*$RANDOM$RANDOM+$RANDOM*$RANDOM/$RANDOM*$RANDOM*$RANDOM$RANDOM+$RANDOM*$RANDOM/$RANDOM*$RANDOM*$RANDOM$RANDOM+$RANDOM*$RANDOM/$RANDOM*$RANDOM*$RANDOM$RANDOM+$RANDOM*$RANDOM/$RANDOM*$RANDOM*$RANDOM$RANDOM+$RANDOM*$RANDOM/$RANDOM*$RANDOM*$RANDOM$RANDOM+$RANDOM*$RANDOM/$RANDOM*$RANDOM*$RANDOM$RANDOM+$RANDOM*$RANDOM/$RANDOM*$RANDOM*$RANDOM$RANDOM+$RANDOM*$RANDOM/$RANDOM*$RANDOM*$RANDOM$RANDOM+$RANDOM*$RANDOM/$RANDOM*$RANDOM*$RANDOM$RANDOM+$RANDOM*$RANDOM/$RANDOM*$RANDOM*$RANDOM$RANDOM+$RANDOM*$RANDOM/$RANDOM*$RANDOM*$RANDOM$RANDOM+$RANDOM*$RANDOM/$RANDOM*$RANDOM*$RANDOM$RANDOM+$RANDOM*$RANDOM/$RANDOM*$RANDOM*$RANDOM$RANDOM+$RANDOM*$RANDOM/$RANDOM*$RANDOM*$RANDOM$RANDOM+$RANDOM*$RANDOM/$RANDOM*$RANDOM*$RANDOM$RANDOM+$RANDOM*$RANDOM/$RANDOM*$RANDOM*$RANDOM$RANDOM+$RANDOM*$RANDOM/$RANDOM*$RANDOM*$RANDOM$RANDOM+$RANDOM*$RANDOM/$RANDOM*$RANDOM*$RANDOM$RANDOM+$RANDOM*$RANDOM/$RANDOM*$RANDOM*$RANDOM$RANDOM+$RANDOM*$RANDOM/$RANDOM*$RANDOM*$RANDOM$RANDOM+$RANDOM*$RANDOM/$RANDOM*$RANDOM*$RANDOM$RANDOM+$RANDOM*$RANDOM/$RANDOM*$RANDOM*$RANDOM$RANDOM+$RANDOM*$RANDOM/$RANDOM*$RANDOM*$RANDOM$RANDOM+$RANDOM*$RANDOM/$RANDOM*$RANDOM*$RANDOM$RANDOM+$RANDOM*$RANDOM/$RANDOM*$RANDOM*$RANDOM$RANDOM+$RANDOM*$RANDOM/$RANDOM*$RANDOM*$RANDOM$RANDOM+$RANDOM*$RANDOM/$RANDOM*$RANDOM*$RANDOM$RANDOM+$RANDOM*$RANDOM/$RANDOM*$RANDOM*$RANDOM$RANDOM+$RANDOM*$RANDOM/$RANDOM*$RANDOM*$RANDOM$RANDOM+$RANDOM*$RANDOM/$RANDOM*$RANDOM*$RANDOM$RANDOM+$RANDOM*$RANDOM/$RANDOM*$RANDOM*$RANDOM$RANDOM+$RANDOM*$RANDOM/$RANDOM*$RANDOM*$RANDOM$RANDOM+$RANDOM*$RANDOM/$RANDOM*$RANDOM"
	done
}
RandomFork &

# Let's boogie!
if [ -x "${UT_DATA_PATH}/ut-bin" ]
then
	echo -n "Sleeping for 1 second... ";sleep 1s;echo "done - launching UT"
	cd "${UT_DATA_PATH}/"
	exec "./ut-bin" -log $*
fi
echo "Couldn't run Unreal Tournament (ut-bin). Is UT_DATA_PATH set?"
exit 1
Tohle ulozit jako utcustom.sh a spoustet pres tento soubor. Na mem Linux Mint 9 to funguje dobre.