Stránka 1 z 1
star trek armada 2 - voodoo 3 3000
Napsal: čtv črc 19, 2007 10:10 am
od 33joe
takze skusal to niekto na v3 ? mne hru sice spusti ,ale hrat a to neda, kedze (nepoznam tuto graficku terminologiu tak mozno treppnem hlupost) ale okrem pozadia a planet nie je nic vydno, teda lode stanice atd nie su otexturovane
Napsal: čtv črc 19, 2007 10:15 am
od ps47
jj,to je limit ktory ma v3 na velkost textur,vsetky textury ktore su vacsie ako 256*256 sa nezobrazia..niekedy pomaha stiahnut detaily na minimum.jedine realne funkcne riesenie je rescaling textur,umi to MesaFX pod opengl.
edit: mrkol som na minimum system requirements a v3 je normalne podporovana,takze to rozhodne nebude velkostou textur.tipujem ze mas xp a defaultny microsofti ovladac,ten s texturami robi priam zazraky..chce to SFFT ovladac,mrkni na
v3 FAQ.
Napsal: čtv črc 19, 2007 5:37 pm
od Kayman
pokial viem tak ma 98 (a ubuntu ;)
Napsal: čtv črc 19, 2007 6:40 pm
od 33joe
ano mam ubuntu 704 FF a tam je sice grafika je ako tak ok, ok v to mze vidno vsetko ale obrazje posunuty nadol asi tak 1/4 monitora je cierna plocha a tu spodnu 1/4 hry nevidno , avsak hra uz v menu ide pomaly a po nacitany hru to cele zamrzne a nasleduje ale+sysreq+k a tiez to nevyda ani jeden zvuk.
a win mam 98SE s neoficialnym SP driver mam 3dfx Voodoo3 V1.07.00b + wickedGL
no na to ze to mam mat podporu voodoo 3 pre win98 to fakt nejde, dodam aj screen