Stránka 1 z 1

TnL, T&L, TCL...

Napsal: sob zář 30, 2006 12:20 pm
od no-X
V souvislosti s diskusí na PCTf mě napadlo, že vůbec netuším, která první hra pro svůj běh vyžadovala TnL. Tzn. ne, že ho dokázala využít, ale že bez jeho podory nešla ani spustit. Prostě hra, kterou by si mohli zahrát jen majitelé karet s podporou TnL (obcházení přes 3DA teď neřeším)

Nevíte, která hra to byla a kdy vyšla?

Napsal: sob zář 30, 2006 12:39 pm
od ps47
..otazka za milion.myslim ze hier ktore vyzaduju HW T&L a zaroven nepotrebuju PS v skutocnosti nebolo vela (cize de fakto hladame hry ktore gf2 rozbehne ale voodoo5 nie).mna napada napr splinter cell (Feb 19 2003),to bolo myslim prve co som na v5 nerozbehol (a ani tam T&L nemusi byt ta prava pricina,sc na v5 nebezi pretoze pouziva nejaky specialny format textur ktore proste v5 nepodporuje).vela hier co maju v popise "HW T&L required" ho v skutocnosti potrebuju len na dosiahnutie rozumnych FPS (z hlavy hitman3).skusil by som sa prehrabat tymto:

http://www.gamespot.com/gamespot/featur ... 2/pc1.html
http://www.gamespot.com/gamespot/featur ... ay1_1.html

neskor sa na to pozriem osobne,ale teraz uz musim vazne ist spat (po 36 hodinach by sa uz patrilo) Obrázek

Napsal: sob zář 30, 2006 12:49 pm
od swarm
No pravděpodobně to bude nějaká pro D3D (7?) a bude to kvůli lenosti programátorů, protože tak jak se to nastavovalo v D3D, tak to programátor aktivoval a pokud to karta neměla, tak DX hodil chybu. Kdyby tam autoři někam dali autodetekci nebo výběr, tak by hra běžela pravděpodobně v pohodě. Jenže tomu se říká lenost ;-). Jak je to řešené teď v DX, tak to netušim, ale třeba v OpenGL je to tak transparentní, že tam se nesetkáte s hrou, co by to vyžadovala a zároveň pokud TnL máte, tak ho využívá každá OpenGL hra a to i když byla napsaná ještě než něco takového existovalo.

Re: TnL, T&L, TCL...

Napsal: sob zář 30, 2006 1:15 pm
od ghost
Comanche 4 :?:

Napsal: sob zář 30, 2006 4:30 pm
od Vlask
EEE byla to naka silena strategie,typu populous, tedka nevim jak se to menovalo, ale vim ze mne to nejelo na Savage 2000, protoze nemela zapnutou podporu TnL v D3D, ale jen Opengl. Jestli si vzpomenu tak napisu.

Edit: no tak sem se sekl, byla to sacrifice a nejela mi protoze vsechny s3 karty maj v readme napsano - not supported :cry: Tak hledejme dal :)

Re: TnL, T&L, TCL...

Napsal: sob zář 30, 2006 8:22 pm
od ps47
ghost píše:Comanche 4 :?:
nie:
Hardware T&L:
Hardware Transform and Lighting yields remarkable performance
gains in 3D rendering. Comanche 4 Demo has been designed to take
advantage of hardware T&L. If it is not detected, the game will
use lesser demanding graphics and may have a slower frame rate.
preliezol som helppage,na moje prekvapenie mojim kandidatom stale zostava SC1..

Re: TnL, T&L, TCL...

Napsal: sob zář 30, 2006 8:29 pm
od ghost
Unreal 2 :?:

Napsal: sob zář 30, 2006 8:34 pm
od ps47
ma problemy so stabilitou pokial nemas spravne ovladace/nastavenia,ale to je vsetko.

mam pocit ze No One Lives Forever 2 (Sep 30, 2002) sa bez 3da force SW T&L tiez nerozbehne,ale niesom si isty,musel by som to znova testnut.presne sa pametam ze datadisk sa rozbehne aj bez 3da (sice nadava ze nevidi dx8.1HW,ale to je vsetko),ale to nieje az take smerodajne..

este ma napada jedna vec-skusim najst povodnu verziu 3dfx helppage,viem ze tam bolo par hier ktore nebehali (z novsej verzie som ich odstranil).

Napsal: sob zář 30, 2006 10:54 pm
od Taskr
Přesně tak No one lives Forever2 byla první hrou, kterou jsem nespustil na Voodoo5. Taky byly možná poblémy s CaC Renegade. Jinak mě nic nenapadá.

Napsal: ned říj 01, 2006 10:26 am
od ps47
problemy malo viac hier,ale teraz ide o to ktora hra sa ako prva odmietala spustit uplne (aj ked nolf2 sa da okaslat cez 3da).

edit: vyhrabal som povodny helppage,ale vsetko co tam bolo ako "no success yet" je novsie ako nolf2..takze ja davam svoj hlas No one lives Forever2 (Sep 30, 2002).cize ak by sa to zovseobecnilo pre potreby tej diskusie na pct,prve hry ktore vyzadovali HW T&L sa zacali objavovat az koncom roku 2002 :wink:

Napsal: ned říj 01, 2006 12:48 pm
od no-X
Díky všem :)