Taky se chystam benchmarkovat - nejake tipy, pripominky?

Sem pište testy dosažené na jakékoli voodoo

Moderátor: Moderátoři

Uživatelský avatar
Vlask
Příspěvky: 836
Registrován: ned říj 03, 2004 8:19 pm
Bydliště: Prerov

Taky se chystam benchmarkovat - nejake tipy, pripominky?

Příspěvek od Vlask »

Testovaci sestavu jsem uz slozil, ted jen doladit metodiku a sehnat nejake slusne gamesky na testovani. Sestava je:
AMD Athlon 2200+ Thoroughbred
Soltek SL-75KAV, Via KT133A
256MB SDRAM 133 CL3
15GB HDD Seagate
Win98SE+Win XP Pro SP1 DX9c

Deska je sice postarsi, ale ma AGP PRO 4x, PCI i ISA slot a ja se chystam testovat vsechno vcetne profi veci a ISA karet (pokud pojedou), takze lepsi MB sem zatim nesehnal.
Co se tyce windows, potrebuju dual, protoze na profi karty jsou ovladace jen pro NT platformu. U win98se si nejsem jist tim DX9c, takze si je asi naghoustuju do image s puvodnim DX6 a bez ovladacu na grafiku, kdyby se nejaka karta neszila s novym DX.

Testy
2D
DIAG - http://www.diagnoseprogramm.de/indexe.htm
3D Bench - http://www.benchmarkhq.ru/english.html?/be_common.html

Nekdo nejaky dalsi navrh? Potrebuju 2d test ktery neni omezen velikosti pameti/typem karty, protoze se chystam i na vsechy ty Tridenty, S3, Cirrusy a jine vykopavky s 256kb-1MB pameti a nevim jestli s nima vubec rozjedu windows. Typuju ze spis ne - proto se chci vyhnout windosovym testum (winbench atd). Pokud nekdo vi o nejakem duvodu proc testovat i ve win (novejsi karty napr budou mit vyssi vykon skrz ovladace nebo tak) at se ozve a navrhne nejaky soft.
U techto testu jeste musim vyzkouset vliv zapnuti Video Bios Shadow a nahozeni Univbe, pokud to bude mit vliv asi to budu testovat s nimi (pokud tedy univbe nejak neurychluje grafiku skrz procesor nebo tak neco - pls potvrdit, vyvratit :) )

3D
GL Excess - http://www.glexcess.com/
mozna Final Reality - nejaka Pro/Proti?
Unreal
GLQuake

U 3D bych se rad vyhnul syntetice (3Dmarky atd), ale potrebuju neco co neni technologicky omezujici - budou se testovat i veci typu Trio 3D, Virge, Rage II atd. Takze by to chtelo i neco hodne stareho na cem nebudou mit tyto vykopavky vsechny 1fps. Neco typu Moto Racer ale aby tam slo zobrazit FPS. V nejhorsim zustanu u Unrealu a 320x240 rozliseni.
Jeste by to chtelo neco novejsiho narocnejsiho at se projevi i novejsi karty (gf2mx, Voodoo 5 atd), ale musi to mit podporu Opengl (profi veci neumi DX) - typuju to na Quake 3 nebo UT - ale Q3 mi pripada moc novy a narocny.

Dalsi dotaz je na rozliseni, urcite tam bude neco typu 320x240 (pro stare karty), 640x480 (stred) a ma cenu nejake vyssi rozliseni? (800x600 nebo 1024x768? ) - aby to pak nebylo omezeno procesorem.
Barvy asi necham na vsem 16bit, uvazuju u novejsich veci i o 32bit, uvidi se jak bude cas.

Cele to budu mit na webu formou testu jednotlivych karet - co karta (nebo serie karet - napr Virge, Virge DX, GX atd) to samostatny clanek. Pak tam taky budou odkazy na celkove grafy pro porovnani vsech karet - budu prubezne doplnovat.
Taskr
VIP
Příspěvky: 641
Registrován: stř čer 02, 2004 10:43 am
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Taskr »

Tak prvně ti chci říct že je to výbornej nápad, a hrozně rád budu sledovat ty benche.

ad. 2D : Chtělo by to vyzkoušet jak výkon, tak i kvalitu. K tomu výkonu, myslím že by byl perfektní Duke nukem 3D. Je tam veliká možnost nastavení rozlišení (od 320x240 až po 1600x1200 tuším). Taky by to chtělo na něčem porovnat kvalitu zobrazení. To nám budou muset ovšem poradit jiní odborníci ?

U toho 3D. Určitě to chce něco starýho na otestování výkonu. Aby chodil i na starích kartách. Určitě ten Unreal, dobrej by byl Descent3, první GLQuake.

K tomu rozlišení.
Dalsi dotaz je na rozliseni, urcite tam bude neco typu 320x240 (pro stare karty), 640x480 (stred) a ma cenu nejake vyssi rozliseni? (800x600 nebo 1024x768? ) - aby to pak nebylo omezeno procesorem.
Tady je to právě naopak. Čím větší rozlišení, tím menší závislost na CPU a větší na hrubém výkonu GPU. Ale je jasný, že ty starý karty velký rozlišení dávat nebudou. Navrhuju rozlišení 320x240,640x480, a pak třebas rovnou až 1280x1024 (nebo pokud ti monitor dá 1600x1200)

Už se moc těšim, na porovnání těch karet. Hlavně nezapoň u těch starých na tu kvalitu 2D, to je věc, která bude určitě zajímat více lidí.
ASUS P4T533-C, Pentium4 3,06 Ghz Northwood@3450 Mhz, 2048 MB Rimm, Radeon X1950 Pro, SB Live.
*3dfx Voodoo Banshee (powercolor)*
*3dfx Voodoo 2 SLI (powercolor)*
*3dfx Voodoo 3 3500TV*
*3dfx Voodoo 4 4500 AGP*
*3dfx Voodoo 5 5500 AGP*
Uživatelský avatar
Vlask
Příspěvky: 836
Registrován: ned říj 03, 2004 8:19 pm
Bydliště: Prerov

Příspěvek od Vlask »

Taskr píše:Tak prvně ti chci říct že je to výbornej nápad, a hrozně rád budu sledovat ty benche.
Sem rad ze to nezajima jen mne a nekdo to oceni :D Alespon no-x v dalsich clancich na PCTuningu nebude muset psat ze Trio3D byla snad jeste mozna pomalejsi nez Virge - takto to bude necim podlozeno, chci v tom mit jasno.
Taskr píše:ad. 2D : Chtělo by to vyzkoušet jak výkon, tak i kvalitu. K tomu výkonu, myslím že by byl perfektní Duke nukem 3D. Je tam veliká možnost nastavení rozlišení (od 320x240 až po 1600x1200 tuším). Taky by to chtělo na něčem porovnat kvalitu zobrazení. To nám budou muset ovšem poradit jiní odborníci ?
2D testy chci urcite ten DIAG - protoze zobrazuje rychlost zobrazeni textu a grafiky v MB/s, takze pujde sledovat i male rozdily a co sem tak orientacne meril tak rozdily jsou misty v radech 10 az 100vek MB/s.
O Duke Nukem sem uvazoval, myslim ze tam nejaka funkce na zobrazeni fps byla, ale nepujde zmerit cely level, ani prumer, takze max muzu napsat fps zobrazene napr na zacatku levelu. A bojim se vlivu procesoru. :?
Co se tyce kvality zobrazeni - myslis jako kvality filteringu atd? To se testovalo na Moto Raceru (sem tedka nedavno videl screeny), ale spis to vidim na GLQuake screenshoty. Jeste bych mohl zkusit screeny z 3D Marku99, ale nevim jestli na nich neco uvidime.
Taskr píše:U toho 3D. Určitě to chce něco starýho na otestování výkonu. Aby chodil i na starích kartách. Určitě ten Unreal, dobrej by byl Descent3, první GLQuake.
S descentem te asi zklamu, toho nevedu. S Unrealem pocitam urcite, protoze muzu vyzkouset jestli karty jely lip v Opengl, D3D nebo Glide.
Taskr píše:K tomu rozlišení.
Dalsi dotaz je na rozliseni, urcite tam bude neco typu 320x240 (pro stare karty), 640x480 (stred) a ma cenu nejake vyssi rozliseni? (800x600 nebo 1024x768? ) - aby to pak nebylo omezeno procesorem.
Tady je to právě naopak. Čím větší rozlišení, tím menší závislost na CPU a větší na hrubém výkonu GPU. Ale je jasný, že ty starý karty velký rozlišení dávat nebudou. Navrhuju rozlišení 320x240,640x480, a pak třebas rovnou až 1280x1024 (nebo pokud ti monitor dá 1600x1200).
Monitor myslim da 1600x1200 (Sony Trinitron), ale nerekl bych ze na tak vysokem rozliseni neco pozname, vetsina karet bude mit dost i v 1024, v 1600x1200 bude mit vetsina 1-5fps,takze pozname kulovy. No mozna kdyby byla nejaka stara nenarocna hra. Kazdopadne realne vidim max to 1280x1024 - kolik vubec potrebujou karty pameti na rozliseni 1600x1200?
Taskr píše:Už se moc těšim, na porovnání těch karet. Hlavně nezapoň u těch starých na tu kvalitu 2D, to je věc, která bude určitě zajímat více lidí.
Screeny nezapomenu, fotit nic nebudu, protoze tam mam za
a)poskrabany monitor
b)velmi spatne osvetleni (zarivky shora, vsechno se leskne)
c)kazdy vyrobce tam mohl narvat jine filtry, takze nektere mohly mit ostry obraz, jine byly rozmazane
e)mam sice slusny fotak, ale fotograf jsem mizerny :lol:
Uživatelský avatar
no-X
Administrátor
Příspěvky: 6912
Registrován: stř dub 28, 2004 9:02 am
Bydliště: Č. Budějovice
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od no-X »

To Trio jsem konzultoval se Swarmem. Ale celý to bude komplikovanější, Trio dělalo tolik výrobců, že otestováním jendoho modelu asi jednoznačnou odpověď na tuhle otázku neodstaneme. Různé takty, různé paměti, různá kapacita paěmtí, různé typy pamětí, zřejmě i rozdílná šířka sběrnice...
If you're doing rotated grid SSAA (call it sparse grid if you wish but most often your samples will be in the "rotated" position) : then this AA is better than sex. ---Blazkowicz
Uživatelský avatar
swarm
debílek nahoněnej
Příspěvky: 1189
Registrován: čtv úno 10, 2005 11:10 am
Bydliště: Praha (vesnice 30km od ní)
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od swarm »

Geniální test na rychlost 2D grafiky resp VESA je samozřejmě Quake1 - má v sobě i benchmarkovací funkce a ukazatel fps. V Duke3D nějak nevim, jak by se to dalo měřit. Aspoň, co já si pamatuju, tak na Quakovi se vždycky testovalo než přišly 3D akcelerátory...vlastně i potom :-).

Trio (8MB AGP)je určitě pomalejší než Virge GX2 (4MB AGP). To vim zcela jistě. Testováno na hře motoracer a rozdíl byl poznat pouhým okem. Jak by si vedlo proti jiným verzím Virge ale netušim.

Jinak v tomhle testu tě plně podporuju. Chce to všechno pečlivě zdokumentovat pěkně i s fotkama konkrétních testovaných karet a tak. Na takový test se velmi těšim :-).

Jinak z těch rozlišení nevim, určitě 320x240, ale pak možná i 512x384, což je poslední schůdné rozlišení pro některé 2MB 3D karty. 640x480 určitě a nejvyšší asi jenom 800x600 nebo možná 1024x768. Víc nemá v žádném případě smysl.

Jinak teda s tim Triem možná záleží na té verzi, ale moc šancí bych mu nedával, ale faktem je, že Trio jsem měl nějaké noname a VirgeGX2 byla od Diamondu :-)

Ten Quake1 samozřejmě dělat test na VGA 320x240 i na VESA (třeba 640x480)
Diagon Swarm - Můj NOVÝ "NOTEBOOK" blog :arrow: [WWW]
Je těžké být debilem, konkurence je příliš velká.
14" Lenovo ThinkPad T400 - Core2 Duo T9900 3,1GHz, 8GB DDR3, 300GB Intel 320 SSD, WWAN, 1440x900 LED + Advanced Mini-dock + ThinkPad UltraNAV USB Keyboard + 2x 24" LCD
Uživatelský avatar
Vlask
Příspěvky: 836
Registrován: ned říj 03, 2004 8:19 pm
Bydliště: Prerov

Příspěvek od Vlask »

Ok pisu si 2D testy - pridat Quake 1 pres univbe :) Tim mame 2D herni test zajisten 8-)
Kdyz se prekonam tak budu teda delat rozliseni
320x240 SW i HW
512x384 SW - a mozna HW, ale spis ne
640x480 - HW
1024x768 - HW

Sranda bude s profi vecma, ty umeji jen 32bit :D Chci videt to srovnani s hernima grafarnama te doby :twisted: Kdyz sem zkousel Accely tak ty mely takovou dobrou vlastnost ze v Quakovi davaly skoro stejny Fps na vsech rozlisenich :)

Edit: jeste ze delam tak kde delam :lol:, takhle se aspon budu mit cim bavit pri tom neustalym skladani PC nekemu pod stromecek nebo vymenovani spalenych eurocasu :wink:
Uživatelský avatar
Gringo
Příspěvky: 642
Registrován: ned úno 26, 2006 9:15 pm
Bydliště: Ostrava
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Gringo »

kolik vubec potrebujou karty pameti na rozliseni 1600x1200
Pokud pocitas 16-bit barevnou hloubku, tak 3.66 cili 4MB. Na 32-bit je to dvojnasob, na 8-bit polovinu
Gringo Joe Peter Shooter, osobne
Uživatelský avatar
no-X
Administrátor
Příspěvky: 6912
Registrován: stř dub 28, 2004 9:02 am
Bydliště: Č. Budějovice
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od no-X »

Ale to platí jen pro 2D :-) Ve 3D si započti ještě min. textury a z-buffer. No... textury by mohly jet přes AGP a některý hry Z-buffer nutně nepotřebujou, ale takováhle kombinace by asi nebyla k hraní. A ještě jsem zapomněl double/triple-buffering... :wink:

Pro reálný použití bych 1600*1200 viděl min. na 16MB pro nenáročný hry...
If you're doing rotated grid SSAA (call it sparse grid if you wish but most often your samples will be in the "rotated" position) : then this AA is better than sex. ---Blazkowicz
Uživatelský avatar
johnyg
Příspěvky: 37
Registrován: úte črc 18, 2006 12:49 pm
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od johnyg »

Tak na tenhle test se opravdu tesim. Co se tyce 3D, na starsi karty jsem pouzival Fog City, ale je to jednak synteticky test, a za druhe nevim jak hodnoverne vysledky dava. Je tu nekdo kdo o nem vi vic?
Mas predstavu ktere karty v testu budou? Abychom se mohli dopredu namlsat ... :D
Uživatelský avatar
Vlask
Příspěvky: 836
Registrován: ned říj 03, 2004 8:19 pm
Bydliště: Prerov

Příspěvek od Vlask »

johnyg píše:Tak na tenhle test se opravdu tesim. Co se tyce 3D, na starsi karty jsem pouzival Fog City, ale je to jednak synteticky test, a za druhe nevim jak hodnoverne vysledky dava. Je tu nekdo kdo o nem vi vic?
Mas predstavu ktere karty v testu budou? Abychom se mohli dopredu namlsat ... :D
Tak budou tam vsechny co mam funkcni :twisted: Z hlavy jen tak orientacne:
vsechy voodoo krome 4 a 3 3000
savage 3d/4/2000
riva 128/tnt/tnt2m64/tnt2 pro/VantaLT
Trio 3D/3D2x, Virge, Virge/DX
Permedia 2, Oxygen VX1
Ati Rage II, 128
intel 740
verite 2100 a mozna 2200
trident blade 3D
+ naky profi kousky - Accel Eclipse a 3Dlabs Wildcat myslim ze je to 4000
Muzu pro srovnani prihodit i neco co mame na prodejne bezne - nejaka ta GF2MX, GF6200 se najde vzdycky a radeon 7000 pci taky neni problem.

U 2D chci sjet komplet vsecko :wink:

Ale abych se jen nenaparoval uz sem dnes narazil na dva vaznejsi problemy (mimo tech standartnich jako ze Rage 128GL ve Win98 sama vypina monitor hned jak se najde jako neznama karta nebo ze Rage II+DVD nepodporuje vubec D3D :roll: a nejde na ni spustit glquake v 320x240)
1) neumim nastavit v Quake 1 v dosu v SW rezimu vic jak 60fps - vi nekdo jestli tam jde vypnout v-sync?
2) screenshoty z Unrealu neudelam, na netu nekdo psal F9, to mi nic nedela a screeny z Quaka sou vsecko jen ne plne efektu :arrow: nic na nich poradne nepoznate.

Tak, vic hlav vic vi, ted radte :)

Pokusim se brzo zpracovat naky ukazkovy clanek jak to bude ve vysledku vypadat, nasledne budu zadat pripominky, abych na neco nezapomnel.
Uživatelský avatar
Petrik9
Příspěvky: 581
Registrován: pát led 06, 2006 4:18 pm
Bydliště: Vysoké Mýto
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Petrik9 »

No vypada to velmi zajimave a jako vyborny plan.Ano slibuji stale ze taky neco spacham,jenom mam stale mensi problemy a pokazde se bohuzel najde problem dalsi.Co bych rekl k dukenovy,tehdy jsem mnel 512Kb Trident 9000c ci co to je(stale ho mam,v hojnejsim mnozstvi) a bylo to velmi trhane,hratelne ale trhane.Pote jsem to zkusil na Triu 32 a hned byl znatelny rozdil,plynule,proste pohadka.Take je tu turok.Nevim presne jak je dobry,bezel mi jen na jednom PC,jen jsem ho zkusil a dal nic,ale jen to beru jako navrh(netrestejte mne pokud je to hovadina ).
Celkove mne ted i napada ze bych mohl vyuzit karet s TV-outem a pokusit se to nejakym zpusobem nahrat a dat do slusne kvality.Samozrejme ze jen maly kousek,aby se to dalo vubec nejakym zpusobem ulozit.Pripadne spachat jednoduche sestrihane video... ale to uz kecam moc do budoucna
Take mne jeste napadla i mensi spoluprace.Mam mnoho screenu z dob minulych,ale ty stejne budou asi k nicemu
Uživatelský avatar
Vlask
Příspěvky: 836
Registrován: ned říj 03, 2004 8:19 pm
Bydliště: Prerov

Příspěvek od Vlask »

Tak problem cislo jedna vyresen, v quakovi se dostanu pres 60fps, ale chce to bud nizsi rozliseni (320x200) nebo silnejsi kartu, Rage 128gl proste vic neda. Sem tak zkousel treba rivu tnt2 m64 nebo GF4MX440 a zdejsi odpurci nvidie budou nadseni :wink: ty nedaly ani tech 30fps :shock:
Navic v quakovi musim zmenit druhe rozliseni z 512x384 na asi 360x480 protoze to je maximum co se da jeste pouzit na 1MB kartach a treba nvidia mi 512 ani nezobrazi.

Nicmene stale trva problem screenshotu - nekdo nejaky navrh v cem delat screeny pro kvalitu obrazu? Podotykam ze by ta hra mela byt svetlejsi a pozadovat max 4mb grafiku.
Uživatelský avatar
wizzy
Quiz master
Příspěvky: 1729
Registrován: pon kvě 03, 2004 11:39 am
Bydliště: Jeseník
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od wizzy »

Ten dotaz je možná blbý a zbytečný, ale nemáš tam V-sync ON? (pak by ti to nepřelezlo přes těch 60fps při refreshi 60Hz)
W.I.Z.Z.Y. : Wolframový Inteligentní Zabíjecí Záludný Yankee
Core2DUO E4300 (1.8@2.8GHz), Zalman CNPS7700-AlCu, Asus P5W-DH Deluxe, 3GB DDR2, 2x1TB WD Black, DVD-R/W LG GSA-H55L + GSA H12N, ATi HD4850, Thermalright HR-03GT, V2 12MB Dragon, HP LP2475w 24", SB X-Fi Fatal1ty, Leadtek Winfast PxDVR3200 H, Cambridge SW 5.1, Enermax Liberty ELT 500AWT a tak...
Taskr
VIP
Příspěvky: 641
Registrován: stř čer 02, 2004 10:43 am
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Taskr »

Ještě jsem se chtěl zeptat, jestli budou taky nějaká hodnocení 2D kvality zobrazení? To by bylo na těch starých kartách velice zajímavé.

Vyloženě se těšim na S3 Savage 2000, na Permedii, a taky na ty profi karty.... :D

Ještě mne napadá, nebudeš mít k dispozici taky nějaký starý Matrox karty (Milenium, G100, G200.....)
ASUS P4T533-C, Pentium4 3,06 Ghz Northwood@3450 Mhz, 2048 MB Rimm, Radeon X1950 Pro, SB Live.
*3dfx Voodoo Banshee (powercolor)*
*3dfx Voodoo 2 SLI (powercolor)*
*3dfx Voodoo 3 3500TV*
*3dfx Voodoo 4 4500 AGP*
*3dfx Voodoo 5 5500 AGP*
Uživatelský avatar
Vlask
Příspěvky: 836
Registrován: ned říj 03, 2004 8:19 pm
Bydliště: Prerov

Příspěvek od Vlask »

Ad Wizzy
No nevim jak chces v dosu v SW rezimu vypnout V-Sync :?:
Sem pohledal konzolove prikazy a zjistil sem ze vypnuty to je, takze to bylo proste tim ze to v SW rezimu vic neda - hold 60fps v SW rezimu a 176fps v HW rezimu a Win XP :) (tomu se rika evoluce :wink: )

Ad Taskr
Cim to chces merit? Napis vhodny soft a provedu, ale aby sly udelat screenshoty. Mam problemy najit i neco ve 3D idealne pres opengl co by delalo pouzitelny screeny.
Jestli chces merit ostrost obrazu tak to uz sem psal ze na kazde karte byt stejneho cipu to bylo jinak (zalezi na vyrobci, asi jinak ostra bude riva od innovision a jinak od elzy) a navic pry se meni ostrost i casem jak starnou soucastky, takze to nehodlam nijak generalizovat.
Uživatelský avatar
Vlask
Příspěvky: 836
Registrován: ned říj 03, 2004 8:19 pm
Bydliště: Prerov

Příspěvek od Vlask »

Tak problem se screeny v Unrealu vyresen, ale stejne na nich de kulove videt :?
V Quakovi jsem uspesne vyzkousel ze rozliseni 360x480 zvlada i isovy realtek rtg3105 s 256kb pameti :) , akorat jeho vykony plne odpovidaji vyznamu slova slideshow :lol: (asi na necem podobnem udelam video jak rychle jede timedemo na 16mb karte a jak na isove 256kb karte).

Jenom mi nedaji spat ty fps rychlejsich karet, pres 60fps se nic nedostane v rozliseni 320x240 (jak banshee tak radeon 128gl maj prakticky stejne) a kdyz dam 320x200 tak banshee ma presne 70,1fps, tak nevim jestli je to nejaka nahoda, nebo jestli vesa nemela natvrdo nahozene obnovovaci frekvence v dosu? nebo jen nestiha cpu?

Asi zacnu s testovanim u 3dfx, tak dva dotazy - lepe ve Win XP nebo W98? a ovladace ty SFFT?
Uživatelský avatar
wizzy
Quiz master
Příspěvky: 1729
Registrován: pon kvě 03, 2004 11:39 am
Bydliště: Jeseník
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od wizzy »

To je právě ten problém, ve VGA je max. refresh 70Hz a připadá mi, že tam je natvrdo V-Sync on (i když se váří, že ne).
http://en.wikipedia.org/wiki/Vga

Na starší hry bude vždy lepší w98, nebo se mýlím?
W.I.Z.Z.Y. : Wolframový Inteligentní Zabíjecí Záludný Yankee
Core2DUO E4300 (1.8@2.8GHz), Zalman CNPS7700-AlCu, Asus P5W-DH Deluxe, 3GB DDR2, 2x1TB WD Black, DVD-R/W LG GSA-H55L + GSA H12N, ATi HD4850, Thermalright HR-03GT, V2 12MB Dragon, HP LP2475w 24", SB X-Fi Fatal1ty, Leadtek Winfast PxDVR3200 H, Cambridge SW 5.1, Enermax Liberty ELT 500AWT a tak...
Uživatelský avatar
ps47
Moderátor
Příspěvky: 8167
Registrován: čtv dub 29, 2004 7:48 pm
Bydliště: SK,BA
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od ps47 »

taktak,starsie hry+3dfx=win98se (najlepsie s poslednym neofic service packom).xp a SFFT je optimalne na novsie hry ktore maju problemy (napr hitman2 na ofic ovladacoch po zapnuti TC hadze artefakty,pod SFFT je to ok,halo pod 98se tuhne,pod xp/SFFT je to ok atd)..
3Dfx Help Page / 3Dfx Game Guide
ObrázekObrázek
Pain is temporary...Support is forever.
soooc
Příspěvky: 57
Registrován: pon pro 06, 2004 7:38 pm
Bydliště: Vsetín
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od soooc »

S3 Virge GX2 by si nechtel zaradit ? zajimalo by me jak si tenhle "skvely kus HW" vede treba proti svojemu predchudci z dilny S3.
Diamon Monster 3D, Voodoo Rush A-TREND 6MB, 3dfx Velocity 100 8 MB SGRAm 5,5 ns Siemens
Uživatelský avatar
Vlask
Příspěvky: 836
Registrován: ned říj 03, 2004 8:19 pm
Bydliště: Prerov

Příspěvek od Vlask »

soooc píše:S3 Virge GX2 by si nechtel zaradit ? zajimalo by me jak si tenhle "skvely kus HW" vede treba proti svojemu predchudci z dilny S3.
Ale jo klidne bych zaradil, ale to bych ji nejdriv musel mit :( Mozna casem jestli se objevi.
Odpovědět