Hexen II - 640*480 - screenshots

Sem postujte otázky ke hrám, screeny atd

Moderátoři: ps47, Doom

Odpovědět
Uživatelský avatar
no-X
Administrátor
Příspěvky: 6912
Registrován: stř dub 28, 2004 9:02 am
Bydliště: Č. Budějovice
Kontaktovat uživatele:

Hexen II - 640*480 - screenshots

Příspěvek od no-X »

Hexen II patch 1.11 - Quake I engine
Voodoo 5 - 5500MAC
AM 3.0 + MESA FX 6.1
Mipmap dithering, 4x RGSS AntiAliasing, Mipmam LOD -2, 640*480


Obrázek

Obrázek

Obrázek

Bohužel, screenshoty jsou na rozdíl od skutečné hry mnohem tmavší (nejde tohle nějak vyřešit???), takže jsem je musel dodatečně zesvětlit - jinak samozřejmě bez úprav...
If you're doing rotated grid SSAA (call it sparse grid if you wish but most often your samples will be in the "rotated" position) : then this AA is better than sex. ---Blazkowicz
Uživatelský avatar
ps47
Moderátor
Příspěvky: 8178
Registrován: čtv dub 29, 2004 7:48 pm
Bydliště: SK,BA
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od ps47 »

..myslim ze hypersnap umi zachovat spravny brightness..
3Dfx Help Page / 3Dfx Game Guide
ObrázekObrázek
Pain is temporary...Support is forever.
Uživatelský avatar
no-X
Administrátor
Příspěvky: 6912
Registrován: stř dub 28, 2004 9:02 am
Bydliště: Č. Budějovice
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od no-X »

Díky, zkusím. Nejdřív jse zkusil PrintScrn, ale výsledek byl interlaced obrázek se špatným poměrem stran (SLI+AA), ale jas byl dobrej. Tohle je přes drivery, obraz je dobře složenej, ale ten jas jsem musel upravovat :-).
If you're doing rotated grid SSAA (call it sparse grid if you wish but most often your samples will be in the "rotated" position) : then this AA is better than sex. ---Blazkowicz
Vykupitel
Administrátor
Příspěvky: 644
Registrován: úte dub 27, 2004 2:59 pm
Bydliště: Liberec :-)

RE

Příspěvek od Vykupitel »

JJ, hzpersnap + navic ma i podporu 22-bit postfiltru pro GLIDE.
AGP2PCI,Voodoo4 4200 AGP(Daytona VSA-101)
Obrázek Jindra Semenec
Odpovědět