Stránka 1 z 20

Old Games-Ports,Remakes,Mods..

Napsal: sob kvě 27, 2006 10:16 am
od ps47
toto som chcel dat dokopy uz hodne dlhu dobu,takze lets roll :twisted: :


Wolfenstein3D/Spear of Destiny:
WolfGL,plne funkcny opengl port,k dispozici su aj textury s vyssim rozlisenim a 3d modely pre zbrane a predmety.

Obrázek


Doom/Doom2/Heretic/Hexen:
existuje viac plne funkcnych portov,spomeniem napr GZDoom (opengl),a jDoom (opengl/d3d),maju podporu 3d modelov,pridane su rozne svetelne efekty atd.

Obrázek Obrázek


Duke Nukem3D/Plutonium Pak:
JFDuke3D,posledna verzia 9.10.2005,plne funkcny opengl port,podpora hi-res textur a 3d modelov.autor na ten isty opengl engine naportoval aj Shadow Warrior (link na jeho stranke).na projekte uz nepracuje,dalsi vyvoj (a aj opengl engine) prebral eDuke32,ktory ma aj par dalsich vychytavok naviac (ultra hi-res textury,upraveny 3d engine atd).

Obrázek


Rise of the Triad:
WinROTTGL,plne funkcny opengl port,rovno obsahuje aj 3dmodely pre niektore predmety.k dispozici je aj software verzia (WinROTT).

Obrázek


System Shock:
odporucam SSP (system shock portable),je to komplet kompilacia ss1 ktora na NT systemoch bezi bez nejakych dalsich uprav,umoznuje vyssie rozlisenia,windowed mode,nastavitelny refresh a par dalsich sikovnych veci,napr mouselook,moznost pouzit hires textury a opravene texty.novinkou je shlink,co je nativny port pre windows-tzn uz ziadna (pomala,a potencialne nestabilna) emulacia cez dosbox alebo dgvesa,bezi to pekne nativne,a to aj pod win7 64bit.archiv staci rozbalit do (vasej) instalacie SSP (do adresara RES),editnut shlink.ini (RES\bin) a zadat spravny GamePath.hra sa spusta cez shlink.exe.nevyhodou je (zatial) absencia hudby (ktora sa ale da stiahnut a manualne spustit v pozadi).

Obrázek


System Shock 2:
-skopirujte si z cd adresar shock na disk (optimalne do C:\games alebo tak,vyhnite sa program files a adresarom s prilis dlhymi menami/cestou) a prezente ho cez SS2 Tool (za normalnych okolnosti staci vsetko nechat na default nastaveni,ukazat cestu na shock2.exe a nainstalovat).po ukonceni procesu by mala byt hra pripravena a plne funkcna (dolezite: ss2tool by mal automaticky nastavit hru do takeho isteho rozlisenia,ako vas desktop.ak chcete rozlisenie zmenit,je nutne manualne editnut cam.cfg a prislusne rozlisenie zadat manualne v prislusnom riadku,napr game_screen_size 1280 800).
-je pravdepodobne ze narazite na jeden casty xp/win7 bug-po nastaveni vlastnych controls sa neda hackovat,namiesto klikania striela zbran,a predmety v inventari sa nedaju pouzit (rightclick mysou nespravi nic).ak sa to stane,editnite user2.bnd (rovno v hlavnom adresari SS2),najdite riadky s "bind mouse",a upravte ich do nasledovnej podoby:

Kód: Vybrat vše

bind mouse1 +drag_and_drop_mode 

bind mouse2 frob_object_inv
tento krok bude nutne zopakovat vzdy ked nejakym sposobom zmenite controls.
-ak hra bezi prirychlo,dajte si obnovovaciu frekvenciu na 60Hz a zapnite V-sync.ak mate nainstalovany ddfix,staci editnut ddfix.ini a zadat hodnotu FrameRateLimit,mne najviac vyhovuje hodnota 65 (nezabudnut zmazat ; ktora je na zaciatku riadku).ak ste na zaciatku pouzili ss2tool,tento krok by nemal byt nutny,pretoze ss2tool framerate nastavi automaticky.
-ak je nutne spustit hru v okne,mal by pomoct D3D Windower.
-existuje kopa modov,niektore upravuju hru len minimalne,niektore ju menia uplne,vsetko sa da najst tu,ja spomeniem len rebirth complemented version (hi-poly modely pre vybrane postavy),a SHTUP (hi-res textury),tieto dva su najvhodnejsie ak mate zaujem o klasicky gameplay.odporucam aj ADAOB,mod snaziaci sa o opravu ruznych drobnych bugov a anomalii (instalacia tychto troch modov je jednoducha-kedze su vzajomne kompatibilne,staci pri patchovani cez SS2 tool povolit vytvorenie adresara DataPermanentMods,a tam nasypat rozbalene mody.aktivuju sa automaticky).novinkou je update hudby..

dalsia moznost je pouzit all-in-one upgrade pack,obsahuje vsetky najzaujimavejsie mody a posledne updaty,instalacia ma iba tri kroky,takze by to mal zvladnut naozaj hocikto.

Obrázek Obrázek


Thief 1/Gold,Thief 2:
-Thief 1/Gold: nainstalujte,patchnite poslednym oficialnym patchom.nainstalujte Thief Enhancement Pack (ak sa EP neaktivuje,pouzite univerzalne cfg).nainstalujte poslednu verziu plus pre-patched exe pre prislusnu hru (viz cerveny text) a oboje rozbalit do adresara hry.dolezite: po instalacii ddfixu je nutne manualne editnut cam.cfg a zadat pozadovane rozlisenie,napr game_screen_size 1280 800).pre thief gold existuje all-in-one upgrade pack ktory by mal spomenuty proces znacne ulahcit.

-Thief 2: odporucam Tafferpatcher, obsahuje vsetko co je treba v jednom lahko nainstalovatelnom baliku. dobry napad su aj t2skies (archiv rozbalit do adresara hry,spustit t2skies.exe,opatchovat misie) a t2water (funguje aj pre t1/t1gold),obsah archivu staci skopirovat do adresara hry.

-ak T1/T2 bezi prirychlo,dajte si obnovovaciu frekvenciu na 60Hz a zapnite V-sync.ak mate nainstalovany ddfix,staci editnut ddfix.ini a zadat hodnotu FrameRateLimit,mne najviac vyhovuje hodnota 65 (nezabudnut zmazat ; ktora je na zaciatku riadku).
-ak je nutne spustit thief1/2 v okne,mal by pomoct D3D Windower.


Thief 3:
-John P's Collective Texture Pack pre Thief3 (ten sice asi uplne nepatri do kategorie "klasika",ale svoje miesto v thief serii predsa len ma).spomenuty pack robi zazraky s texturami a efektami.ak chce niekto mat ozaj hardcore thief gameplay,je tu Minimalist Project.
-widescreen fix verzia1,widescreen fix verzia2
-dualcore/HT fix-nutny k spusteniu hry na dualcore/HT systemoch.

Obrázek Obrázek Obrázek Obrázek Obrázek Obrázek


Final Fantasy 7/8:
-pre FF7 existuje mnozstvo patchov,od fixov pre win xp cez FPS limitery po updaty modelov (a kopa dalsich).vsetko je tu.na zaciatok odporucam Final Fantasy VII Remix,obsahuje vsetky dolezite updaty v jednom bezbolestne nainstalovatelnom balicku.
-fixy pre FF8 su tu,najpotrebnejsie su oficialny patch a FF8 OpenGL Driver (pripadne FF8 Launcher,ak opengl driver nefunguje dobre),vdaka nim by hra mala bezat aj na novych strojoch vo vysokych rozliseniach a bez transparency bugov.

Obrázek Obrázek


Deus Ex (pripadne UT a Rune):
-na novych strojoch je nutne pouzit enhanced opengl/d3d renderer,to by sa malo postarat o nestabilitu a pripadne graficke bugy.ak mate viacjadrovy procesor,pravdepodobne bude nutne opatchovat deusex.exe tak aby sa spustil iba na jednom jadre,napr cez flipTIB.ak hra bezi prilis rychlo (prejavi sa to napr odseknutymi dialogmi),treba skusit nastavit win2000 kompatibilitu,pripadne obmedzit FPS v ini subore enhanced rendereru (mimochodom,daju sa tam velmi pohodlne nastavit aj ine veci,napr FSAA a AA).
-ak chcete hru provozovat vo vacsom rozliseni ako 1152*864,budete potrebovat OTP User Interface Fix,inak sa na inventar/hud nebude dat pozerat.ak pouzivate ozaj vysoke rozlisenia,uistite sa ze v deusex.ini je vase rozlisenie nielen pri FullscreenViewportX/FullscreenViewportY,ale aj pri WindowedViewportX/WindowedViewportY.
-ak pouzivate widescreen,bude nutne upravit FOV.
-predtym ako zacnete hrat odporucam nahodit BioMod,je to nieco ako ADAOB pre SS2-bugfixy a uprava drobnosti,viz readme.
-na vylepsenie grafiky skuste Project HDTP,do dokoncenia ma sice daleko,ale na zaciatok to nieje spatne.o lepsie textury sa postara new vision mod..

Obrázek Obrázek


Quake:
-DarkPlaces engine umozni bezproblemove spustenie vo vysokych rozliseniach na novych strojoch.


Hexen2/Portal of Praevus:
-Hammer of Thyrion engine umozni bezproblemove spustenie vo vysokych rozliseniach na novych strojoch.



..ked ma este nieco napadne,doplnim..

Napsal: pát čer 02, 2006 8:59 pm
od ps47
..jeden screenshot z dalsieho upgrade packu ktory sa robi pre shocka2:

Obrázek

Napsal: pát čer 02, 2006 10:00 pm
od wizzy
Wow :shock: už aby to bylo hotové :yep:

Napsal: pát čer 02, 2006 10:50 pm
od ps47
jj,ziaden strach,modarska komunita okolo shocka 2 je velmi silna (staci sa mrknut na strangebedfellows),keby to nahodou autor opustil tak sa toho urcite chyti niekto iny.mimochodom,spominal som uz ze sa robi neoficialny shock3?

Napsal: sob čer 03, 2006 10:59 am
od wizzy
Ne, to jsi neříkal, na čem je to založené? Co takhle nějaký screenshot? ;-)

Napsal: sob čer 03, 2006 11:28 am
od ps47
..no je to skorej taka dva a polka,bude to na engine dvojky (aj ked vylepsenom),ale vyzera ze to este potrva hodnu chvilu (ako priklad uvediem ten neoficialny datadisk na thiefa2,trvalo 5 rokov kym ho dokoncili,ale je to de facto plnohodnotna hra,hudba,levely,animacky,vsetko je nahovorene a tak 8-) )..ja mam casu dost :wink:

http://tspr.freylia.net/index.html

Napsal: sob čer 03, 2006 1:17 pm
od Oblak
system shoka jsem nehrál - neměl jsem na čem....ale viděl jsem to u známého - ta hra měla zajímavou myšlenku, příběh...

a tá borgská koule je docela zajímavá, připomíná mi to takové to ovládací kolečko kterou se ovládal pohyb k VFX-1 (virtuální přilba)....

Napsal: sob čer 03, 2006 1:40 pm
od wizzy
Jednička SS byla naprosto úúúúžasná, ve své době to byla unikátní hra, jak nápadem, tak prostředí, technologie (myslím, že to bylo poprvé, kdy bylo použité nepravoúhlé prostředí - šikmé plochy, atd). Prostě kultovka. Dvojka samozřejmě nebyla takový přelom, jako jednička, ale velmi zajímavě ji rozvedla, např. v jedničce byly jen dvě strany dobrá a špatná (já vs ti ostatní - zlí roboti ovládaní kybervědomím :-) ) ve dvojce jsou ty strany tři - já, zlí roboti s kybervědomím (zajímavě zjistíme, že je to vlastně ona) a jacýsi alieni, kteří disponují kolektivním vědomím. Samotná postava má trochu charakter RGP - je možné ji vylepšovat pluginy, zkušeností. Hra má prvky FPS a to jak "first person shooter" tak "first person silencer", je v ní spousta puzzles. Prostě bomba, takové se dnes už nedělají.
Kua já si to snad ase nainstaluju :yep:

Napsal: sob čer 03, 2006 1:53 pm
od ps47
..preto sa dost divim ze este stale nieje na shocka1 spraveny plnohodnotny opengl port (jeden pokus tu bol,ale zdochol tesne po tom ako doviedli engine do funkcnosti,da sa to spustit a litat levelmi ale to je vsetko,ziadne AI,interakcia,nic.dost skoda),cd verzi mam original,ale priznam sa uplne som ju nikdy nedohral,proste tych 60Hz je zabijak,chcelo by to aspon windows port umoznujuci vyssie refreshe (a nejaky realny zvuk :roll: )..

Napsal: ned čer 04, 2006 12:12 pm
od Bob van Sikorski
smarja nechte toho, nebo si budu muset vzit tejden dovolenou, vytahnout origos krabici CD sshocka a znovu ho dohrat :twisted:
nasledovano samozrejme opetovnym odehranim sshocka2 :twisted:

Napsal: ned čer 04, 2006 1:10 pm
od wizzy
Takže dva týdny :yep: :mrgreen:

Mimochodem, jakbychto tentononc.... Dvojku mám, ale jedničku jaksi jsem někde potratil neboco, nemohl byste mi někdo poslat SZ kde ji splašit? :wink:

Napsal: ned čer 04, 2006 3:48 pm
od ps47
yer got pm,arrr :twisted:

edit: cistou nahodou,nestihol niekto stiahnut glROTT 1.12 predtym nez ten site zdochol? pretoze zda sa ze tento projekt ide z porodnice rovno do marnice,a tato pravdepodobne posledna verzia bola k dispozici len niekolko hodin,takze kym som zistil ze je out tak uz bolo pozde..

Napsal: ned čer 04, 2006 7:24 pm
od Opty
ad winrottgl: ja mam jen 1.00 (aspon myslim, ted sem v linuxu a tipuju to z nazvu *.exe)

jinak ss2 rulez, az budu mit cas tak to zase zaparim :twisted:

Napsal: ned čer 04, 2006 10:25 pm
od wolf00
http://www.fileplanet.com/110495/110000 ... -Poly-v1.0

http://files.filefront.com/Counter+Life ... einfo.html
http://www.fileplanet.com/80709/80000/f ... PodBot-2.5

ok kdyz jinak nedate lidi ;o) muzete to skusit je potreba to skombinovat s cs 1.5 ale vysledek stoji za to ...

Napsal: pon čer 05, 2006 8:37 am
od tyler
Shocka 1 sem nikdy nedohral, v dobe vyjiti sem nemel na cem a dneska mam problemy to spustit (vim, vim, ten faq na spusteni pod XP sem cet - ale je s tim dost prisernyho srani) a pote sem nejak nenasel moznost namapovat si klavesy, coz me definitivne rozhodilo. Shock 2 byla (je!!!) ta nejatmosferictejsi hra co sem kdy videl, fakt parada. Skvelej mix FPS, RPG a adventury, nam nam nam. Navic zadna jina hra co sem hral, nemela tak dokonale udelanej zvuk. Nekery ty audio logy slysim este dneska (pripadne taky "left - right" z menu nastaveni swap sterea :D). Doufam ze bude brzo hotova predelavka SS1 do enginu SS2, ale co sem cet na foru s timhle tematem, tak se zatim povetsinou hadaj ktera textura je podobnejsi originalu. Ja cekam.....

Napsal: pon čer 05, 2006 9:48 am
od Bob van Sikorski
tylere, nevis o co prichazis!!! sshock1 je naprosta povinnost, soucas elementarniho vzdelani a kdo ho nedohral aspon 10x, tak jakoby nezil. na ovladani si zvyknes rychle, ber ho jako soucast systemu hry. dneska ti kazda hra pomalu vytre pr*el, zatimco drive ses proste musel zzit i s ovladanim a v tom je prave to kouzlo.

Napsal: pon čer 05, 2006 11:59 am
od wizzy
Pokud je někdo stejný cvok jako já a a chce pro dos hry separé mašinu, tak můžu něco za cenu pošty poskytnout... kysna se zdrojem, nějakou P1 uvnitř, i nějaký disk se najde a starou klávku s krysou snad má každý někde pod postelí :-)

Nevím jestli se to někomu podařilo rozumně rozběhat pod XP v dosboxu, ale na pure dos to nemá...

Napsal: pon čer 05, 2006 12:17 pm
od ps47
pod xp sa to rozumne rozbehat da,je to troska bolest ale nic strasne.dosbox je na tuto hru prilis pomaly :wink:

Napsal: úte čer 06, 2006 1:00 pm
od ps47
Obrázek

:twisted:

Napsal: úte čer 06, 2006 4:08 pm
od Bob van Sikorski
to no-x: prosim o slintajiciho smajlika :D