Stránka 1 z 2

jemne chlazeni voodoo 2 sli

Napsal: čtv bře 23, 2006 4:51 pm
od Opty
bastl rulez :twisted: (sice to neni originalni ale co uz ze)

(vetrak je coolermaster s rifle loziskama ale na 12v je moc hlucnej takze ho mam na 5v akorat moc nefouka ale aspon neco :) kdyz ho pichnu do desky tak se neda regulovat :( )

Obrázek

Obrázek

Napsal: čtv bře 23, 2006 5:15 pm
od ps47
rulez Obrázek
inak henta stavebnica (meno mi vypadlo,ze by merkur?) je velmi dobra pomucka :D

Napsal: čtv bře 23, 2006 5:35 pm
od Opty
ps47 píše:rulez Obrázek
inak henta stavebnica (meno mi vypadlo,ze by merkur?) je velmi dobra pomucka :D
dekuju :wink:

jj merkur...

Napsal: sob bře 25, 2006 11:43 pm
od TranceGemini999
Já mám něco podobného akorát né made in merkur ale… made in izolepa
Obrázek
Obrázek
:oops:

Napsal: ned bře 26, 2006 12:23 am
od ghost
tolko vetrakov by som v skrini nechcel mat Obrázek

Napsal: ned bře 26, 2006 12:32 am
od swarm
ghost píše:tolko vetrakov by som v skrini nechcel mat Obrázek
Asi tak, já tam mám jeden a ten se spouští jen občas aby vyfoukal trochu vzduchu (holt zlatá nvidia s milimetr tlustým pasivkem, která vůbec nehřeje).

Napsal: ned bře 26, 2006 1:40 pm
od ghost
nvidia vobec nehreje? Obrázek

Napsal: ned bře 26, 2006 2:56 pm
od TranceGemini999
Já teda mám GF4 MX440 a na novějších hrách doom3 a podobně peče jako blázen aspoň paměti teda …..

Napsal: ned bře 26, 2006 3:47 pm
od ghost
mx440+doom3? hmmm to mi nejak nejde dokopy Obrázek

Napsal: ned bře 26, 2006 4:20 pm
od swarm
ghost píše:nvidia vobec nehreje? Obrázek
nVidia GeForce4Go 420

Napsal: ned bře 26, 2006 5:11 pm
od ps47
doom3 mx440 podporuje,videl som to tam (ne)bezat na vlastne oci :roll:

Napsal: ned bře 26, 2006 5:16 pm
od ghost
swarm: aaa notebookove veci zeru malo, nie nadarmo XP-M v mojej bedni 8D

ps47: tak to je ta grafika potom vo vyhode, ked nemusi zobrazovat shadery :)

Napsal: ned bře 26, 2006 5:42 pm
od no-X
GeForce 4 v D3 nezobrazuje o nic míň efektů, než GeForce 7.

Napsal: ned bře 26, 2006 7:18 pm
od TranceGemini999
ghost...Jede to a plynule s rozlišením 800x600 a staženýma detajlama na celeronu 1,3 takt. na 1,6GHz


Obrázek


Obrázek


Opty... dej mezi to potenciometr jak já a můžeš ten větrák aji regulovat

Napsal: ned bře 26, 2006 7:22 pm
od ghost
no-X: aha, takze shadery len urychluju spracovanie sceny a vdaka nim je obraz "krajsi", ale bez ich pouzitia sa musi karta popasovat s rovnakym sustom efektov, akurat ze to trva dlhsie a vysledok stoji za staru belu?? ;(

Gemini: no vypada to celkom dobre :)

Napsal: ned bře 26, 2006 7:53 pm
od swarm
ghost píše:no-X: aha, takze shadery len urychluju spracovanie sceny a vdaka nim je obraz "krajsi", ale bez ich pouzitia sa musi karta popasovat s rovnakym sustom efektov, akurat ze to trva dlhsie a vysledok stoji za staru belu?? ;(
GeForce4MX maj vec, ktera se jmenuje register combiner. U karet GeForce3/4Ti pribyl jeste texture shader - ty dve veci dohromady tvori to, cemu se rika Pixel Shader. Takze se da rict, ze GF4MX ma cast pixel shaderu. A presne tahle cast se pouziva pro per-pixel lighting a proto hra dokaze bezet i s temahle efektama. Uplne bez toho to nejde a to je duvod, proc treba na Voodoo5 si tu hru v takovy kvalite nezahrajes.

Napsal: ned bře 26, 2006 8:43 pm
od no-X
Ano. Jen aby to bylo jednoznačné - kvalitativně je to totéž. Kvalita obrazu je stejná, žádné efekty nechybí. Funguje to tak od GF2 výš (u GF256 si teď nejsem jistý). Je to tak, že každá z "DX7" karet měla něco navíc, čím se dostávala do specifikací DX8

Voodoo 5: T-Buffer (MotionBlur, SoftShadows, SoftReflections..)
GeForce 2: register combiner
Radeon 256: pixel shader "1.0" a efekty akumulačního bufferu

nejblíž DX8 byl Radeon, ale protože byly specifikace DX8 na poslední chvíli upraveny, nikdy z toho nic nebylo, kdežto register combiner je "vidět" aspoň v tom Doomu a 3Dfx T-Buffer v pár demech a Q3MB demu.

Napsal: ned bře 26, 2006 8:52 pm
od BOSS
to akoze neexistuje ziadna "normalna" hra, ktora podporuje 3dfx T-buffer?

Napsal: ned bře 26, 2006 9:08 pm
od ps47
nie.jedine co sa da hrat je to special quake3 demo.to je plne funkcne,da sa hrat aj ako multiplayer na nete.tam muzes videt motion blur+FSAA..depth of field a ostatne len v ruznych demach..ale FSAA kde chces :wink:

Napsal: ned bře 26, 2006 9:55 pm
od swarm
GF256 je v tomhle nastejno jako GF2, co se tyka technologii. Vlastne krom vykonu nevim v cem se po strance technologii lisej.