Stránka 1 z 1

Který 3D engine má největší naději na úspěch?

Napsal: pon lis 21, 2005 8:37 am
od scot666
Zajímalo by mě, na kterém ze současných 3D eniginů se bude v budoucnu dělat nejvíce her? Bude to Doom3 engine nebo Source engine nebo Cry engine? Nebo něco úplně jiného?Z mého laického pohledu se nejvíce prosadí D3E. Co si o tom myslíte Vy?

Re: Který 3D engine má největší naději na úspěch?

Napsal: pon lis 21, 2005 11:27 am
od ghost
uvidime po prichode unreal 3 engine, physX engine a megon engine ci este niekto zakopne o D3 :roll:

Napsal: pon lis 21, 2005 11:40 am
od no-X
O enginech FarCry a SeriousSam2 se říká, že jsou z programátorského hlediska docela zprasený. To je možná důvod, proč se dosud nic na Cry enginu neobjevilo. Source engine má výhodu v tom, že může být velice nenáročný, zároveň podporuje HDR prakticky na všech DX9 kartách (lost coast) krom FX, což je výhoda minimálně z marketingovýho hlediska. Doom 3 engine je hodně náročný, věřím tomu, že pokud vyjde nějaká hra, která ho bude používat, tak by mohla vypadat hodně dobře, ale dnešní nejnovější grafiky to utahnou jen taktak :lol: Docela zajímavě zatím vypadá nový engine Cryteku (nejdřív demo "the Project", pak ukázky "DX10" enginu) a zajímavý určitě bude UE3, ale na čem UT2007 poběží v - plných - detailech, těžko říct :lol:

btw. co to vůbec UE3 používá za stíny?

Napsal: pon lis 21, 2005 11:47 am
od scot666
Me by zajimally spis ty soucasne :) Ja si na D3E dovedu predstavit,ze za 2 roky vyjde na nem hra, ktera bude slusne vypadat a bude se i slusne hybat na slabsich strojich ( AMD X2 4Gz, 4GB RAM, ekvivalent X1800XT 512MB) Quake3 engine se pouzival tako dost dlouho po tom co byl prekonan.
Edit vite o nejakych hrach co ma ji nanejakem licencovanem enginu vyjit? Na D3 by melo vyjit minimalne pokracovani Wolfa.

Napsal: pon lis 21, 2005 11:55 am
od Ladis
no-X píše:btw. co to vůbec UE3 používá za stíny?
Slysel jsem, ze pry stencil stiny ala D3 se nebudou moc pouzivat, ze spis stiny jako jsou v 3DMark2005 (s neostrymi okraji, tak vypadaj stiny panaku a toho tanku na tech screenshotech). Ale jak ty funguji, to jsem zatim nehledal.

Napsal: stř led 25, 2006 10:06 pm
od no-X
Narazil jsem a zajímavou věc - nějaký HalfLife2 mód či co, který nahrazuje většinu textur za hi-res textury (2048*2048):

http://halflife2.filefront.com/screenshots/File/52458/8

ze source enginu se dá dostat celkem dost :-)

btw. jak to asi běhá na RIVA TNT? Ta přeci 32bit 2048*2048 textury podporuje :wink: