Stránka 1 z 1
Který 3D engine má největší naději na úspěch?
Napsal: pon lis 21, 2005 8:37 am
od scot666
Zajímalo by mě, na kterém ze současných 3D eniginů se bude v budoucnu dělat nejvíce her? Bude to Doom3 engine nebo Source engine nebo Cry engine? Nebo něco úplně jiného?Z mého laického pohledu se nejvíce prosadí D3E. Co si o tom myslíte Vy?
Re: Který 3D engine má největší naději na úspěch?
Napsal: pon lis 21, 2005 11:27 am
od ghost
uvidime po prichode unreal 3 engine, physX engine a megon engine ci este niekto zakopne o D3
Napsal: pon lis 21, 2005 11:40 am
od no-X
O enginech FarCry a SeriousSam2 se říká, že jsou z programátorského hlediska docela zprasený. To je možná důvod, proč se dosud nic na Cry enginu neobjevilo. Source engine má výhodu v tom, že může být velice nenáročný, zároveň podporuje HDR prakticky na všech DX9 kartách (lost coast) krom FX, což je výhoda minimálně z marketingovýho hlediska. Doom 3 engine je hodně náročný, věřím tomu, že pokud vyjde nějaká hra, která ho bude používat, tak by mohla vypadat hodně dobře, ale dnešní nejnovější grafiky to utahnou jen taktak
Docela zajímavě zatím vypadá nový engine Cryteku (nejdřív demo "the Project", pak ukázky "DX10" enginu) a zajímavý určitě bude UE3, ale na čem UT2007
poběží v -
plných -
detailech, těžko říct
btw. co to vůbec UE3 používá za stíny?
Napsal: pon lis 21, 2005 11:47 am
od scot666
Me by zajimally spis ty soucasne
Ja si na D3E dovedu predstavit,ze za 2 roky vyjde na nem hra, ktera bude slusne vypadat a bude se i slusne hybat na slabsich strojich ( AMD X2 4Gz, 4GB RAM, ekvivalent X1800XT 512MB) Quake3 engine se pouzival tako dost dlouho po tom co byl prekonan.
Edit vite o nejakych hrach co ma ji nanejakem licencovanem enginu vyjit? Na D3 by melo vyjit minimalne pokracovani Wolfa.
Napsal: pon lis 21, 2005 11:55 am
od Ladis
no-X píše:btw. co to vůbec UE3 používá za stíny?
Slysel jsem, ze pry stencil stiny ala D3 se nebudou moc pouzivat, ze spis stiny jako jsou v 3DMark2005 (s neostrymi okraji, tak vypadaj stiny panaku a toho tanku na tech screenshotech). Ale jak ty funguji, to jsem zatim nehledal.
Napsal: stř led 25, 2006 10:06 pm
od no-X
Narazil jsem a zajímavou věc - nějaký HalfLife2 mód či co, který nahrazuje většinu textur za hi-res textury (2048*2048):
http://halflife2.filefront.com/screenshots/File/52458/8
ze source enginu se dá dostat celkem dost
btw. jak to asi běhá na RIVA TNT? Ta přeci 32bit 2048*2048 textury podporuje