Stránka 1 z 4
vykon v2 sli
Napsal: úte lis 01, 2005 11:10 am
od Opty
vcera sem si nahral v halfovi kratke demo a testoval sem v2 single a v2 sli (bohuzel mismatched)
v2 single 800x600
min 47 fps
max 61 fps
v2 sli 800x600
min 50 fps
max 61 fps
v2 sli 1024x768
min 50 fps
max 61 fps
takze v podstate zadny rozdil

ale asi delam neco spatne...
Napsal: úte lis 01, 2005 11:29 am
od no-X
Zkus něco náročnějšího, třeba UT.
Napsal: úte lis 01, 2005 11:48 am
od BOSS
no-X píše:Zkus něco náročnějšího, třeba UT.
ako zistim v UT fps..??..dalo by sa nejako cez console?

Napsal: úte lis 01, 2005 12:04 pm
od Opty
BOSS píše:no-X píše:Zkus něco náročnějšího, třeba UT.
ako zistim v UT fps..??..dalo by sa nejako cez console?

stat fps
Napsal: úte lis 01, 2005 12:08 pm
od BOSS
Opty píše:BOSS píše:no-X píše:Zkus něco náročnějšího, třeba UT.
ako zistim v UT fps..??..dalo by sa nejako cez console?

stat fps
ok..idem skusit single a sli

Napsal: úte lis 01, 2005 12:20 pm
od no-X
Pro samotný zobrazení aktuálního framerate stačí v menu "Tools" zaškrtnout "TimeDemo Statistics"
Pro benchmarkování je asi nejlepší tenhle postup:
1) stahni, rozbal a zkopíruj
UTbench.dem (900kb) do
UnrealTournament\System
2) ve hře nastav "min desired framerate" na "0" (je to v menu "options/preferences")
3) napiš následující (to v hranatých závorkách jsou klávesy):
[esc][~]timedemo 1
[enter]demoplay utbench
[enter][esc]
4) až demo doběhne, přečti výsledek v konzoli (pokud se sama neobjeví, zmáčkni [~])
Napsal: úte lis 01, 2005 12:43 pm
od BOSS
UNREAL TOURNAMENT
V2 SINGLE 12MB 99MHZ
800X600 26-30 FPS
V2 SLI
800X600 35-60 FPS
1024X768 24-32 FPS

Napsal: úte lis 01, 2005 12:51 pm
od no-X
To jsou výsledky z UTbench.dem?
Napsal: úte lis 01, 2005 1:15 pm
od BOSS
no-X píše:To jsou výsledky z UTbench.dem?
ee..sa mi nexcelo s tym babrat

.., ale za xvilu to spravim

Napsal: úte lis 01, 2005 1:31 pm
od ps47
skus quake3 arena+wickedgl (link je v V2 FAQ),tam by sa to malo prejavit velmi vyrazne,pokial sa dobre pametam (pred casom som to skusal)..
plus presunute.niekto by mal trocha citat tie popisy ruznych sekcii

Napsal: úte lis 01, 2005 1:36 pm
od no-X
To je pěkný, takže teď si to můžu moderovat sám

Btw. tak mě napadá - ten návod na UT píšu už po několikátý; asi udělám FAQ jak testovat

Napsal: úte lis 01, 2005 1:48 pm
od Opty
ps47 píše:skus quake3 arena+wickedgl (link je v V2 FAQ),tam by sa to malo prejavit velmi vyrazne,pokial sa dobre pametam (pred casom som to skusal)..
plus presunute.niekto by mal trocha citat tie popisy ruznych sekcii

njn... napadne me v2 sli a uz to mastim do sekce v2

Napsal: úte lis 01, 2005 1:52 pm
od Opty
no-X píše:To je pěkný, takže teď si to můžu moderovat sám

Btw. tak mě napadá - ten návod na UT píšu už po několikátý; asi udělám FAQ jak testovat

nic proti a nevim jak boss... ale ja sem si to zjistoval sam na netu

(jak testovat s ut) abych zas nebyl za totalni lamku
ale kdyz uz budes delat faq tak tam pridej i dalsi gamesky ne jen ut

Napsal: úte lis 01, 2005 2:04 pm
od no-X
Jasně, ale je to dost obsáhlý téma, takže postupně
asi začnu s UT, U, Q3, CBU, DS a Sin a pokud bude někdo ochotnej přidělat návody na jiný hry, rád je zařadím

Napsal: úte lis 01, 2005 2:25 pm
od BOSS
V2 SLI 800x600, full details
2936 frames rendered in 119,06 seconds.
Min 11,66 Max 41,38 Avg 24,65 fps.
..na single voodoo sa mi to seklo

Napsal: úte lis 01, 2005 9:33 pm
od Taskr
Quake 3 Arena
Intel Celeron 900 Mhz (9x100)
512 MB SDRAM 133 Mhz
Asus P2B (Intel BX)
Apolo Voodoo2 Single
16 bit
640x480 45,9
800x600 33,5
1024x768 N/a
Voodoo2 SLI (Apolo + PowerColor)
16 bit
640x480 61,5
800x600 56,3
1024x768 39,3
Napsal: úte lis 01, 2005 9:44 pm
od ps47
..a ked chces vidiet 100% navysenie vykonu,skus doom3 aj s voodoo2 patchom.tam v jednom teste single v2 dala 15FPS a SLI 30
v2 SLI nieje ani tak o zvyseni vykonu (vo vecsine aplikaci tak 60-80%),ako o moznosti hrat v rozliseni 1024*768..
Napsal: úte lis 01, 2005 9:45 pm
od no-X
Napsal: úte lis 01, 2005 9:48 pm
od ps47
ok,make it 80-90.v kazdom pripade neprestrelim ked poviem ze 3dfx malo to najefektivnejsie SLI ake bolo kedy provozovane.moderne SLI/CF je vecsinou nieje efektivne,ale iba
efektne 
Napsal: úte lis 01, 2005 9:56 pm
od no-X
No, AFR běhá fajn, ale pokud se kvůli enginu hry nedá použít, jde to do kytek
