Stránka 1 z 1

SwiftShader - rychlý DX8+ SW renderer

Napsal: stř říj 19, 2005 7:08 pm
od no-X
Obrázek

Co k tomu říct - kompletní SW renderer, v současné verzi podporuje SM1.x, podpora SM2.0 je zatím spíš experimentální. Instalace je jednoduchá, zkopírujete soubory d3d9.dll a d3d8.dll do adresáře s aplikací. SwiftShader má být až 50x rychlejší než MS refrence rasterizer - zkusil jsem 3D Mark 2001 (Barton 2600+ s hromadou rezidentního softu):

Obrázek

Obrázek

Funguje celkem dobře, pouze v prvních dvou testech jsou textury filtrovány poněkud prapodivně, v testech hi-polygon count se draci nelesknou a test adv. pixel shaderu skončí havárií. Zbytek funguje na 100% :-)

Doporučuju zkusit a nezapomeňte se pochlubit dosaženými výsledky ;-)

Re: SwiftShader - rychlý DX8+ SW renderer

Napsal: stř říj 19, 2005 7:25 pm
od ghost
:shock: nature vypadá nádherne, ale muselo to ísť ako slimák Obrázek

Napsal: stř říj 19, 2005 7:37 pm
od ps47
zaujimave.ale (rovnako ako napr emulator PS2) zatial len zaujimave.nic viac.cas ukaze..

Napsal: úte led 31, 2006 1:14 am
od ps47

Napsal: úte led 31, 2006 1:09 pm
od Taskr
hmmm, to vypadá dost zajímavě, pokud to dobře chápu, půjde hrát např FarCry na Voodoo5 (pokud se obejde ta kontrola hardwaru)? Nebo zlepší se framerate a kvalita obrazu v Half - Life 2?

Napsal: úte led 31, 2006 2:42 pm
od Oblak
hmmm umí to emulovat pixel shader a vertex shader 2.0????
to bych na parhelii rozjel možná COD2.....

Napsal: úte led 31, 2006 4:16 pm
od swarm
Pozor tohle je emulace cele 3d karty. To vam pobezi stejne rychle na S3Trio i novem Radeonu. Moc rychle to byt teda nemuze. I kdyz testy si jeste budu muset, uz jsem si to stahl, ale tedka na to nemam moc cas a ani tu nemam zadnou hru.

Napsal: úte led 31, 2006 4:57 pm
od ps47
ano,umozni to 3d bez 3d karty,skusal som max payne a islo to (640*480 32bit),ale na voodoo3 to nema :wink:

Napsal: stř úno 01, 2006 4:52 pm
od sentry
No ako ukazka moznosti je to celkom zaujimave, ale prakticke vyuzitie rozporuplne... Rozchodit na tom nieco (resp. na niecom :D ) v rozumnom
fps je zhola nemozne. SW bol, je a vzdy bude len SW... :?

Napsal: stř úno 01, 2006 8:04 pm
od ps47
max payne bol na p4 2.4 v 640*480 32bit celkom hratelny.ale na celera600 s voodoo3 sa to samozrejme nehrabalo.

Napsal: čtv úno 02, 2006 8:17 am
od sentry
Nemam odskusane, takze co znamena celkom hratelne? :) Len tak
pre zaujimavost...

Napsal: čtv úno 02, 2006 12:24 pm
od ps47
slast to nebola,ale dalo sa to hrat.tak 10-25 FPS odhadom.chcelo by to windowed mode a nizsie rozlisenie,potom by to behalo lepsie..

Napsal: čtv úno 02, 2006 1:07 pm
od sentry
Tak to nevyzera az tak zle... Ak sa bude dat, testnem. Neskusal si
taktnut CPU? To by malo (resp. mohlo) zopar fps pridat...

Napsal: čtv úno 02, 2006 1:21 pm
od ps47
no komp v robote radsej privelmi tyrat nebudem :mrgreen:

hoci od strany sefa by mi toho asi privela nehrozilo (minule sa privalil,ze do p*ci chlopi,j*bat na robotu,pome dat contera1.6 :lol: )

Napsal: čtv úno 02, 2006 5:16 pm
od sentry
No kazdy si "pracu" predstavuje inak... :D Ja by som to na Tvojom mieste riskol -
ked to zadymi, aspon zistis, ake dobre vztahy mas so sefom... Resp. ak
dobre nie su, chces zmenit pracu, ale nieco este chyba k dokonalosti -
odpalenie kompu ho zarucene presvedci 8-)