Herní konzole (novinky,hardware,emulace atp)
- k.eight.a
- Příspěvky: 20
- Registrován: sob dub 02, 2005 1:37 pm
- Bydliště: Nymburk
- Kontaktovat uživatele:
OK, takže já mám taky dotázek, jestliže mám ATi Radeon 9600 Pro a 3Dfx Voodoo 3 kvůli glide a starším hrám, nepotřebuji vůbec 3rd party ovladače?ps47 píše:spravna otazka.evolution je dobre instalovat len v pripade,ze budes hrat tych par D3D hier kt to naozaj potrebuju (HL2,NFSU,enter the matrix,kill switch a par dalsich).pokial mas masinku s voodoo5 na starsie hry (opengl/glide a D3D tak do roku 2002),nieje ziaden duvod pouzivat nieco ine ako posledny original 3dfx driver (1.04.01).dam sa do toho FAQRen píše: Tak v tom pripade, proc vlastne neinstaluju posledni orig...?
Není taky problém v tom, že mám Windows XP Professional? Fungují na nich poslední oficiální 3Dfx ovladače?
The greatest trick the Devil ever pulled, was convincing the world he didn't exist.
- no-X
- Administrátor
- Příspěvky: 6912
- Registrován: stř dub 28, 2004 9:02 am
- Bydliště: Č. Budějovice
- Kontaktovat uživatele:
Prvně se nemluvilo o Voodoo 3 a za druhý nešlo o WinXP Takže se tě tahle diskuze moc netýká. Možná ti ps47 doporučí něco lepšího, ale já bych ti doporučil buď AmigaSport 3.0 XP nebo poslední SFFT.
If you're doing rotated grid SSAA (call it sparse grid if you wish but most often your samples will be in the "rotated" position) : then this AA is better than sex. ---Blazkowicz
- ps47
- Moderátor
- Příspěvky: 8170
- Registrován: čtv dub 29, 2004 7:48 pm
- Bydliště: SK,BA
- Kontaktovat uživatele:
no,mozno si to nikto nevsimol,ale uz som na tuto temu nieco napisal..mrkni na posledny odstavec
http://www.xbox360.com/
Xbox 360 System Performance Specifications:
http://www.xbox.com/en-US/xbox360/factsheet.htm
No tak, Sony, nenapinej nas.....
Xbox 360 System Performance Specifications:
http://www.xbox.com/en-US/xbox360/factsheet.htm
No tak, Sony, nenapinej nas.....
-
- Senior member
- Příspěvky: 638
- Registrován: úte črc 13, 2004 8:42 pm
- Bydliště: Bohumín
- Kontaktovat uživatele:
Videli jste to video k Nintendo Revolution? Pokud to neni fake tak se mame na co tesit.
edit: http://www.doupe.cz/Download/details.asp?NFIID=1954
edit: http://www.doupe.cz/Download/details.asp?NFIID=1954
Naposledy upravil(a) scot666 dne úte kvě 17, 2005 9:05 am, celkem upraveno 1 x.
Compaq V3 3500 TV-out, V3 3500TV, V3 3500 TVFM NTSC, Powercolor Evilking 3 (V3 3000 AGP),Powercolor Evilking 3 TVOUT(V3 3000 AGP), 3 x V3 3000 AGP, V3 3000 AGP retail,V3 3000 PCI SGRAM, V3 3000 PCI SDRAM, V3 2000 AGP (MADE IN CHINA), V3 2000 AGP, V3 2000 PCI SGRAM, V3 2000 PCI SDRAM, Compaq V3 1000, Gateway V3 1000 Bonestel, STB Velocity 100, JoyTech - Apollo (Banshee16MB AGP), Skywell Voodoo 1
Mno, co se Nintenda tyce. Nechci urazit nejakeho jeho priznivce, mluvim jen za sebe. Konzoli vybiram podle her, ne podle designu nebo vykonu nebo funkci. A hry na Nintendo, ktere jsem videl (nebylo jich zas tak moc) mi vsechny pripadaly dost jednoduche, grafika spise detska. Dobre, reknu to, Nintendo na me vzdycky pusobilo dost infantilnim dojmem. A co se videa tyce..Moc nam toho neukazali a mas pravdu, ze na fake je dost propracovane, ale...Jeste jsem veril tomu VR, dobre vim, ze je v technologickych moznostech takovyhle herni system komercne vyrabet , ale byl tam nejaky naznak, ze system hlida pohyb hrace a snad podle toho ovlada postavu..? To je nesmysl. Snad jsem to jen spatne pochopil a budeme velmi prekvapeni..
-
- Senior member
- Příspěvky: 638
- Registrován: úte črc 13, 2004 8:42 pm
- Bydliště: Bohumín
- Kontaktovat uživatele:
Ja teda nejsem zadny velky priznivec konzoli, sam si ji poridim az tam Bude IL2 Sturmovik, Silent Hunter III a Rome Total war. Mam sice rad i 3d akce, ale maximalne tak 2 do roka.Ale jestli je to video pravdive, pripadne mi to jako velky skok, ktery se v pripade uspechu promitne do celeho herniho prumyslu. Ja osobne bych teda masove rozsirenou virtualni realitu privital.
Compaq V3 3500 TV-out, V3 3500TV, V3 3500 TVFM NTSC, Powercolor Evilking 3 (V3 3000 AGP),Powercolor Evilking 3 TVOUT(V3 3000 AGP), 3 x V3 3000 AGP, V3 3000 AGP retail,V3 3000 PCI SGRAM, V3 3000 PCI SDRAM, V3 2000 AGP (MADE IN CHINA), V3 2000 AGP, V3 2000 PCI SGRAM, V3 2000 PCI SDRAM, Compaq V3 1000, Gateway V3 1000 Bonestel, STB Velocity 100, JoyTech - Apollo (Banshee16MB AGP), Skywell Voodoo 1
- no-X
- Administrátor
- Příspěvky: 6912
- Registrován: stř dub 28, 2004 9:02 am
- Bydliště: Č. Budějovice
- Kontaktovat uživatele:
Na to video se rád podívám
Jinak tohle se týká PlayStation3:
Jinak tohle se týká PlayStation3:
Virtually all of the games/demos on the PS3 had some degree of aliasing, some were unacceptably bad for a console with this sort of power.
Anand Lal Shimpi, May 16, 2005
If you're doing rotated grid SSAA (call it sparse grid if you wish but most often your samples will be in the "rotated" position) : then this AA is better than sex. ---Blazkowicz
To ukazuje na to, ze Xbox 360 ukousne mnohem vetsi kus trhu, nez posledne, ale zas ze PS3 bude technologicky podstatne pokrocilejsi..Bude to zajimavy..Osobne si tuhle politiku Sony vysvetlit nedokazu, jestli je to umysl nebo pochybeni..Nebo se stane zazrak a Sony vyda PS3 rychleji..Toho bych se docela bal...Muzeme jenom spekulovat.
- no-X
- Administrátor
- Příspěvky: 6912
- Registrován: stř dub 28, 2004 9:02 am
- Bydliště: Č. Budějovice
- Kontaktovat uživatele:
S tou technologickou pokročilostí bych brzdil. CPU a paměti bude mít zřejmě PS3 modernější, ale o grafickým čipu (od nV) zatím nevíme prakticky nic. Xboxu tentokrát nahrává, že vývoj aplikací pro něj bude mnohem jednodušší (zřejmě je složitější optimalizovat kód pro cell?).
If you're doing rotated grid SSAA (call it sparse grid if you wish but most often your samples will be in the "rotated" position) : then this AA is better than sex. ---Blazkowicz
Koukam, ze jsem trochu zaspal.. Timto se omlouvam za spekulace na temata, ktera jsou uz dva dny znama.
Specifikace PS3 je uz dva dny venku, k videni je treba tady:
http://www.gamespot.com/news/2005/05/16 ... 24681.html
nebo tady:
http://www.anandtech.com/tradeshows/showdoc.aspx?i=2417
Druhy uvedeny odkaz jsou obrazky z prezentace a minimum textu, dobre k prohlednuti.
Tady: http://cdr.cz/a/14162 a tady: http://www.gamespot.com/news/2005/05/16 ... tml?page=1 jsou pekne fotky, takze kazdy muze porovnat design PS3 a Xbox 360. Na GameSpotu jsou k mani i videa, dve nejlepsi jsem stahnul pro Ty, kdo nemaji na GS account a jsou zde: http://ren.wz.cz/3Dfx/finalfantasyVII_mpg.zip (19MB) a http://ren.wz.cz/3Dfx/killzone2_mpg.zip (24MB).
Jeste nez fandove FFVII zacnou nadsenim skakat do stropu zastavim je, to video NENI z remake FFVII pro PS3, jen si zvolili zname tema a vytvorili podle nej technologicke demo, to je vse. A co se Killzone tyce, je to skvela podivana.
Koukam, ze nakonec je k PS3 znamo vice informaci, nez k Xbox 360. Ale to nejdulezitejsi: PS3 se ma zacit v Japonsku prodavat uz v breznu pristiho roku, to znamena, ze mezi releasy obou nextgen konzoli jsou tri mesice, ne rok. A k PS3 je znama i priblizna cena: US$300-400 za slabsi verzi (mensi disk a jen BD-ROM mechanika) a US$400-600 za nadupanejsi (400GB disk a BD-RW). To je dle meho nazoru prekvapive nizka cena.
At na to koukam z kterekoli strany, je skoro jedno, jestli PS3 nebo Xbox 360, hlavne at uz je to tady..
Specifikace PS3 je uz dva dny venku, k videni je treba tady:
http://www.gamespot.com/news/2005/05/16 ... 24681.html
nebo tady:
http://www.anandtech.com/tradeshows/showdoc.aspx?i=2417
Druhy uvedeny odkaz jsou obrazky z prezentace a minimum textu, dobre k prohlednuti.
Tady: http://cdr.cz/a/14162 a tady: http://www.gamespot.com/news/2005/05/16 ... tml?page=1 jsou pekne fotky, takze kazdy muze porovnat design PS3 a Xbox 360. Na GameSpotu jsou k mani i videa, dve nejlepsi jsem stahnul pro Ty, kdo nemaji na GS account a jsou zde: http://ren.wz.cz/3Dfx/finalfantasyVII_mpg.zip (19MB) a http://ren.wz.cz/3Dfx/killzone2_mpg.zip (24MB).
Jeste nez fandove FFVII zacnou nadsenim skakat do stropu zastavim je, to video NENI z remake FFVII pro PS3, jen si zvolili zname tema a vytvorili podle nej technologicke demo, to je vse. A co se Killzone tyce, je to skvela podivana.
Koukam, ze nakonec je k PS3 znamo vice informaci, nez k Xbox 360. Ale to nejdulezitejsi: PS3 se ma zacit v Japonsku prodavat uz v breznu pristiho roku, to znamena, ze mezi releasy obou nextgen konzoli jsou tri mesice, ne rok. A k PS3 je znama i priblizna cena: US$300-400 za slabsi verzi (mensi disk a jen BD-ROM mechanika) a US$400-600 za nadupanejsi (400GB disk a BD-RW). To je dle meho nazoru prekvapive nizka cena.
At na to koukam z kterekoli strany, je skoro jedno, jestli PS3 nebo Xbox 360, hlavne at uz je to tady..
Cell bude myslim jakoby vicejadrovy procesor, k cemuz se vaze mnoho problemu. Muzete si precist clanek "Dual-core: proč nemůže uspět" na SHW a pripadne rozhovor (Page 3 - Unreal 3) s lidmi (zahrnujici problematiku vice jader), co pracuji na novem Unreal3 enginu (v anglictine). Hlavnim problemem je, ze u sloziteho multithreadoveho kodu budete mit spoustu "deadlocku" (2 thready na sebe donekonecna cekaji na uvolneni sdilenych prostredku). Takze vysledkem bude, ze vetsina her nebude schopna vyuzivat cely vykon Cellu, a tomu bude odpovidat grafika apod. - takze zadna prehnana ocekavaniRen píše:Co Te vede k tomu, ze vyvoj pro Cell bude narocnejsi? Na to jsem jeste nenarazil, to by nemuselo byt moc dobre...
Barebone PC Asus Pundit-R350, Celeron D 2.26 GHz, 512 MB RAM, ATI Radeon 9100 IGP, 160 GB HDD, ctecka karet, PCMCIA, Acer AL1716 DVI+VGA 17" 1280x1024 LCD, 3DMark2001SE (1024x768x32): 2329 b