Herní konzole (novinky,hardware,emulace atp)

Obecně o problematice zobrazování 3D ;-)

Moderátoři: ps47, swarm

Odpovědět
Uživatelský avatar
Ren
VIP
Příspěvky: 2824
Registrován: pát srp 13, 2004 10:54 am

Příspěvek od Ren »

Ses skvelej, presne to jsem (tusim, ze nejen ja ;-) potreboval..
Uživatelský avatar
ps47
Moderátor
Příspěvky: 8170
Registrován: čtv dub 29, 2004 7:48 pm
Bydliště: SK,BA
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od ps47 »

no skvelej by som bol,keby som okrem FAQ vedel spravit aj nejake tie skusky :roll: .este som pridal par drobnosti :wink:
3Dfx Help Page / 3Dfx Game Guide
ObrázekObrázek
Pain is temporary...Support is forever.
Uživatelský avatar
k.eight.a
Příspěvky: 20
Registrován: sob dub 02, 2005 1:37 pm
Bydliště: Nymburk
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od k.eight.a »

ps47 píše:
Ren píše: Tak v tom pripade, proc vlastne neinstaluju posledni orig...?
spravna otazka.evolution je dobre instalovat len v pripade,ze budes hrat tych par D3D hier kt to naozaj potrebuju (HL2,NFSU,enter the matrix,kill switch a par dalsich).pokial mas masinku s voodoo5 na starsie hry (opengl/glide a D3D tak do roku 2002),nieje ziaden duvod pouzivat nieco ine ako posledny original 3dfx driver (1.04.01).dam sa do toho FAQ :wink:
OK, takže já mám taky dotázek, jestliže mám ATi Radeon 9600 Pro a 3Dfx Voodoo 3 kvůli glide a starším hrám, nepotřebuji vůbec 3rd party ovladače? :shock:
Není taky problém v tom, že mám Windows XP Professional? Fungují na nich poslední oficiální 3Dfx ovladače? :roll:
The greatest trick the Devil ever pulled, was convincing the world he didn't exist.
Uživatelský avatar
no-X
Administrátor
Příspěvky: 6912
Registrován: stř dub 28, 2004 9:02 am
Bydliště: Č. Budějovice
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od no-X »

Prvně se nemluvilo o Voodoo 3 a za druhý nešlo o WinXP :-) Takže se tě tahle diskuze moc netýká. Možná ti ps47 doporučí něco lepšího, ale já bych ti doporučil buď AmigaSport 3.0 XP nebo poslední SFFT.
If you're doing rotated grid SSAA (call it sparse grid if you wish but most often your samples will be in the "rotated" position) : then this AA is better than sex. ---Blazkowicz
Uživatelský avatar
ps47
Moderátor
Příspěvky: 8170
Registrován: čtv dub 29, 2004 7:48 pm
Bydliště: SK,BA
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od ps47 »

no,mozno si to nikto nevsimol,ale uz som na tuto temu nieco napisal..mrkni na posledny odstavec :wink:
3Dfx Help Page / 3Dfx Game Guide
ObrázekObrázek
Pain is temporary...Support is forever.
Uživatelský avatar
Ren
VIP
Příspěvky: 2824
Registrován: pát srp 13, 2004 10:54 am

Příspěvek od Ren »

http://www.xbox360.com/
Xbox 360 System Performance Specifications:
http://www.xbox.com/en-US/xbox360/factsheet.htm

No tak, Sony, nenapinej nas.....
Uživatelský avatar
ps47
Moderátor
Příspěvky: 8170
Registrován: čtv dub 29, 2004 7:48 pm
Bydliště: SK,BA
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od ps47 »

..aha,vsak toto ma byt o konzolach skoro som zabudol.novy xbox ma moc nezaujal,uvidime ako na tom bude ps3..
3Dfx Help Page / 3Dfx Game Guide
ObrázekObrázek
Pain is temporary...Support is forever.
scot666
Senior member
Příspěvky: 638
Registrován: úte črc 13, 2004 8:42 pm
Bydliště: Bohumín
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od scot666 »

Videli jste to video k Nintendo Revolution? Pokud to neni fake tak se mame na co tesit.
edit: http://www.doupe.cz/Download/details.asp?NFIID=1954
Naposledy upravil(a) scot666 dne úte kvě 17, 2005 9:05 am, celkem upraveno 1 x.
ObrázekCompaq V3 3500 TV-out, V3 3500TV, V3 3500 TVFM NTSC, Powercolor Evilking 3 (V3 3000 AGP),Powercolor Evilking 3 TVOUT(V3 3000 AGP), 3 x V3 3000 AGP, V3 3000 AGP retail,V3 3000 PCI SGRAM, V3 3000 PCI SDRAM, V3 2000 AGP (MADE IN CHINA), V3 2000 AGP, V3 2000 PCI SGRAM, V3 2000 PCI SDRAM, Compaq V3 1000, Gateway V3 1000 Bonestel, STB Velocity 100, JoyTech - Apollo (Banshee16MB AGP), Skywell Voodoo 1
Uživatelský avatar
ps47
Moderátor
Příspěvky: 8170
Registrován: čtv dub 29, 2004 7:48 pm
Bydliště: SK,BA
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od ps47 »

ani ne.link?
3Dfx Help Page / 3Dfx Game Guide
ObrázekObrázek
Pain is temporary...Support is forever.
Uživatelský avatar
Ren
VIP
Příspěvky: 2824
Registrován: pát srp 13, 2004 10:54 am

Příspěvek od Ren »

Mno, co se Nintenda tyce. Nechci urazit nejakeho jeho priznivce, mluvim jen za sebe. Konzoli vybiram podle her, ne podle designu nebo vykonu nebo funkci. A hry na Nintendo, ktere jsem videl (nebylo jich zas tak moc) mi vsechny pripadaly dost jednoduche, grafika spise detska. Dobre, reknu to, Nintendo na me vzdycky pusobilo dost infantilnim dojmem. A co se videa tyce..Moc nam toho neukazali a mas pravdu, ze na fake je dost propracovane, ale...Jeste jsem veril tomu VR, dobre vim, ze je v technologickych moznostech takovyhle herni system komercne vyrabet :-), ale byl tam nejaky naznak, ze system hlida pohyb hrace a snad podle toho ovlada postavu..? To je nesmysl. Snad jsem to jen spatne pochopil a budeme velmi prekvapeni..:-)
scot666
Senior member
Příspěvky: 638
Registrován: úte črc 13, 2004 8:42 pm
Bydliště: Bohumín
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od scot666 »

Ja teda nejsem zadny velky priznivec konzoli, sam si ji poridim az tam Bude IL2 Sturmovik, Silent Hunter III a Rome Total war. Mam sice rad i 3d akce, ale maximalne tak 2 do roka.Ale jestli je to video pravdive, pripadne mi to jako velky skok, ktery se v pripade uspechu promitne do celeho herniho prumyslu. Ja osobne bych teda masove rozsirenou virtualni realitu privital.
ObrázekCompaq V3 3500 TV-out, V3 3500TV, V3 3500 TVFM NTSC, Powercolor Evilking 3 (V3 3000 AGP),Powercolor Evilking 3 TVOUT(V3 3000 AGP), 3 x V3 3000 AGP, V3 3000 AGP retail,V3 3000 PCI SGRAM, V3 3000 PCI SDRAM, V3 2000 AGP (MADE IN CHINA), V3 2000 AGP, V3 2000 PCI SGRAM, V3 2000 PCI SDRAM, Compaq V3 1000, Gateway V3 1000 Bonestel, STB Velocity 100, JoyTech - Apollo (Banshee16MB AGP), Skywell Voodoo 1
Uživatelský avatar
no-X
Administrátor
Příspěvky: 6912
Registrován: stř dub 28, 2004 9:02 am
Bydliště: Č. Budějovice
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od no-X »

Na to video se rád podívám :-)

Jinak tohle se týká PlayStation3: :cry:
Virtually all of the games/demos on the PS3 had some degree of aliasing, some were unacceptably bad for a console with this sort of power.
Anand Lal Shimpi, May 16, 2005
If you're doing rotated grid SSAA (call it sparse grid if you wish but most often your samples will be in the "rotated" position) : then this AA is better than sex. ---Blazkowicz
Uživatelský avatar
Ren
VIP
Příspěvky: 2824
Registrován: pát srp 13, 2004 10:54 am

Příspěvek od Ren »

No, nedokazu si to predstavit, navic do komercniho uvolneni PS3 zbyva 18 mesicu, tudiz je predcasne delat zavery..Uvidime.
Uživatelský avatar
no-X
Administrátor
Příspěvky: 6912
Registrován: stř dub 28, 2004 9:02 am
Bydliště: Č. Budějovice
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od no-X »

Takže Xbox360 bude na trhu o rok dřív... hmm.
If you're doing rotated grid SSAA (call it sparse grid if you wish but most often your samples will be in the "rotated" position) : then this AA is better than sex. ---Blazkowicz
Uživatelský avatar
Ren
VIP
Příspěvky: 2824
Registrován: pát srp 13, 2004 10:54 am

Příspěvek od Ren »

To ukazuje na to, ze Xbox 360 ukousne mnohem vetsi kus trhu, nez posledne, ale zas ze PS3 bude technologicky podstatne pokrocilejsi..Bude to zajimavy..Osobne si tuhle politiku Sony vysvetlit nedokazu, jestli je to umysl nebo pochybeni..Nebo se stane zazrak a Sony vyda PS3 rychleji..Toho bych se docela bal...Muzeme jenom spekulovat.
Uživatelský avatar
no-X
Administrátor
Příspěvky: 6912
Registrován: stř dub 28, 2004 9:02 am
Bydliště: Č. Budějovice
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od no-X »

S tou technologickou pokročilostí bych brzdil. CPU a paměti bude mít zřejmě PS3 modernější, ale o grafickým čipu (od nV) zatím nevíme prakticky nic. Xboxu tentokrát nahrává, že vývoj aplikací pro něj bude mnohem jednodušší (zřejmě je složitější optimalizovat kód pro cell?).
If you're doing rotated grid SSAA (call it sparse grid if you wish but most often your samples will be in the "rotated" position) : then this AA is better than sex. ---Blazkowicz
Uživatelský avatar
Ren
VIP
Příspěvky: 2824
Registrován: pát srp 13, 2004 10:54 am

Příspěvek od Ren »

Ja bych zase brzdil Tebe..:-) Ze je graf chip od nV a ze o nem nic nevime znamena jen tolik, ze o nem nic nevime, ne ze bude horsi..;-)

Co Te vede k tomu, ze vyvoj pro Cell bude narocnejsi? Na to jsem jeste nenarazil, to by nemuselo byt moc dobre...:-(
Uživatelský avatar
Ren
VIP
Příspěvky: 2824
Registrován: pát srp 13, 2004 10:54 am

Příspěvek od Ren »

Koukam, ze jsem trochu zaspal..:-( Timto se omlouvam za spekulace na temata, ktera jsou uz dva dny znama.
Specifikace PS3 je uz dva dny venku, k videni je treba tady:
http://www.gamespot.com/news/2005/05/16 ... 24681.html
nebo tady:
http://www.anandtech.com/tradeshows/showdoc.aspx?i=2417
Druhy uvedeny odkaz jsou obrazky z prezentace a minimum textu, dobre k prohlednuti.
Tady: http://cdr.cz/a/14162 a tady: http://www.gamespot.com/news/2005/05/16 ... tml?page=1 jsou pekne fotky, takze kazdy muze porovnat design PS3 a Xbox 360. Na GameSpotu jsou k mani i videa, dve nejlepsi jsem stahnul pro Ty, kdo nemaji na GS account a jsou zde: http://ren.wz.cz/3Dfx/finalfantasyVII_mpg.zip (19MB) a http://ren.wz.cz/3Dfx/killzone2_mpg.zip (24MB).
Jeste nez fandove FFVII zacnou nadsenim skakat do stropu zastavim je, to video NENI z remake FFVII pro PS3, jen si zvolili zname tema a vytvorili podle nej technologicke demo, to je vse. A co se Killzone tyce, je to skvela podivana.
Koukam, ze nakonec je k PS3 znamo vice informaci, nez k Xbox 360. Ale to nejdulezitejsi: PS3 se ma zacit v Japonsku prodavat uz v breznu pristiho roku, to znamena, ze mezi releasy obou nextgen konzoli jsou tri mesice, ne rok. A k PS3 je znama i priblizna cena: US$300-400 za slabsi verzi (mensi disk a jen BD-ROM mechanika) a US$400-600 za nadupanejsi (400GB disk a BD-RW). To je dle meho nazoru prekvapive nizka cena.
At na to koukam z kterekoli strany, je skoro jedno, jestli PS3 nebo Xbox 360, hlavne at uz je to tady..:-)
Uživatelský avatar
Ren
VIP
Příspěvky: 2824
Registrován: pát srp 13, 2004 10:54 am

Příspěvek od Ren »

Kdo jeste nevidel prcka PS2Two, tady jsou obrazky.
Obrázek
Obrázek
Uživatelský avatar
Ladis
Příspěvky: 138
Registrován: sob bře 12, 2005 6:48 pm
Bydliště: u Prahy
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Ladis »

Ren píše:Co Te vede k tomu, ze vyvoj pro Cell bude narocnejsi? Na to jsem jeste nenarazil, to by nemuselo byt moc dobre...:-(
Cell bude myslim jakoby vicejadrovy procesor, k cemuz se vaze mnoho problemu. Muzete si precist clanek "Dual-core: proč nemůže uspět" na SHW a pripadne rozhovor (Page 3 - Unreal 3) s lidmi (zahrnujici problematiku vice jader), co pracuji na novem Unreal3 enginu (v anglictine). Hlavnim problemem je, ze u sloziteho multithreadoveho kodu budete mit spoustu "deadlocku" (2 thready na sebe donekonecna cekaji na uvolneni sdilenych prostredku). Takze vysledkem bude, ze vetsina her nebude schopna vyuzivat cely vykon Cellu, a tomu bude odpovidat grafika apod. - takze zadna prehnana ocekavani :wink:
Barebone PC Asus Pundit-R350, Celeron D 2.26 GHz, 512 MB RAM, ATI Radeon 9100 IGP, 160 GB HDD, ctecka karet, PCMCIA, Acer AL1716 DVI+VGA 17" 1280x1024 LCD, 3DMark2001SE (1024x768x32): 2329 b
Odpovědět