Stránka 4 z 18
Napsal: ned kvě 20, 2007 5:36 pm
od Ren
jj, ja uz se tesim..Americani sice nemaji paru, jak udelat horror, presto to snad bude dobra hra. Kdo nevidel trailer z '06 s hudbou Oliviera Deriviere (ta podobnost s Kenjim Kawai je jiste zcela nahodna

), muzu doporucit.
http://www.gametrailers.com/player.php? ... mv&pl=game
Napsal: stř čer 13, 2007 1:31 pm
od Ren
Napsal: stř čer 13, 2007 5:36 pm
od ps47
..yeeeeeez indeed

Napsal: sob srp 04, 2007 5:07 am
od Ren
http://shop.gameplay.co.uk/webstore/adv ... ock-_-link
Skutecne uz jen 20 dni? A nekdo se divil, proc mam GTXo?

)
Napsal: sob srp 04, 2007 9:33 am
od Bob van Sikorski
bomba to patrne bude, ale ... na sshock 1 v roce 1994 to mit nebude ani omylem

Napsal: sob srp 04, 2007 3:01 pm
od Ren
Bob> njn, to je jasny..

Ale na druhou stranu, musis sam uznat, ze problem je v nas. Uz jsme zkratka videli a hrali moc her..A uz jsme taky trochu starsi. Ja myslim, ze ve skutecnosti ma BioShock solidni sanci byt ve vsem lepsi, nez SS1. Ale na nas to uz neplati, my mame v hlave vzpominku. Neumim to presne vyjadrit, zrovna jsem vstaval, ale vy to chapete..
Napsal: ned srp 05, 2007 9:49 pm
od wizzy
Jo, říká se tomu nostalgie

Napsal: pon srp 06, 2007 3:36 pm
od Ren
Timto se omlouvam americanum za to, ze jsem o nich
v kvetnu rekl, ze nemaji paru jak udelat horror. Vcera jsem dohral F.E.A.R. a to je dilo, ktere by ode me nedostalo 10/10 snad jen pro maly vyber prostredi. Sice si vetsinu temat pujcili z Asie, ale vysledek se povedl a to se pocita.
Napsal: ned srp 19, 2007 2:09 pm
od Ren
Napsal: ned srp 19, 2007 2:23 pm
od Bob van Sikorski
Ren píše:Skutecne uz jen 20 dni? A nekdo se divil, proc mam GTXo?

)
zatim stale mam 2900XT doma

EDIT: a prave dorazily 2GB DDR2-750 ... takze na BioShock jsem plne ready

Napsal: ned srp 19, 2007 2:45 pm
od no-X
[OT] Ren: kouzelný avatar

[/OT]
Napsal: ned srp 19, 2007 3:11 pm
od Ren
Diky..

Napsal: ned srp 19, 2007 3:27 pm
od ps47
jj,ja som si uz mrkol asi 20min video prvej casti hry,vyzera to dost dooobre..a tiez to nema ziadne katastrofalne minsysreq,myslim ze moja x1950xtx rachotina to este ako-tak rozchodi

(a co sa tyka dx10,mno,aj keby som mal dx10 kartu tak by sa mi asi nechcelo stale zastavovat hru a lupou hladat tie extra efekty

)
akurat sa mi nepaci ta steamovska obrazovka,pevne dufam ze sa jedna len o downloadable verziu pre sado-maso-steamerov..

Napsal: ned srp 19, 2007 4:33 pm
od no-X
ps47 píše:(a co sa tyka dx10,mno,aj keby som mal dx10 kartu tak by sa mi asi nechcelo stale zastavovat hru a lupou hladat tie extra efekty
Na to není nutná lupa, třeba takový CoH je v DX10 hnusnější už na první pohled

Napsal: ned srp 19, 2007 8:33 pm
od Ren
ps47 píše:jj,ja som si uz mrkol asi 20min video prvej casti hry,vyzera to dost dooobre..
Mas na mysli to developer walkthrough X06, co jsme linkovali i tady, nebo jsi nesel jeste neco?
ps47 píše:(a co sa tyka dx10,mno,aj keby som mal dx10 kartu tak by sa mi asi nechcelo stale zastavovat hru a lupou hladat tie extra efekty

)
Do budoucna bude DX10 prinos. Nektere prvni hry na PS3 vypadaji take hur, nez nektere z poslednich na PS2. Je to tak vzdycky, a pokrok nezastavis. Muzes se mu jenom dobrovolne vyhnout.
ps47 píše:akurat sa mi nepaci ta steamovska obrazovka,pevne dufam ze sa jedna len o downloadable verziu pre sado-maso-steamerov..
I pres Tvoji spatnou zkusenost je Steam jediny opravdu funkcni online obchod, a dnes uz s opravdu solidni nabidkou. Ja tam mam uz docela partu her. Ale BS ne, to nejspis sahnu po te collectors edici.
Napsal: ned srp 19, 2007 8:49 pm
od scot666
V Bioshocku o grafiku tolik nejde, jde hlavne o atmosferu a ta je tam sakra husta.
Napsal: ned srp 19, 2007 8:56 pm
od Ren
scot666 píše:V Bioshocku o grafiku tolik nejde, jde hlavne o atmosferu...
Z toho co jsem zatim videl, ma BS obojiho na rozdavani..Kdyz tak nad tim premyslim, EA by z toho dokazalo navarit aspon 5 prumernych her a prodat je jako Bioshock 2007-2017 (ne, opravdu jsem se neprepocital

)
Napsal: ned srp 19, 2007 9:02 pm
od scot666
Grafika uplne uzasna neni, je pekna, ale sem tam jde videt prilis nizke rozliseni textur (aspon na xboxu), ale hratelnost a atmosfera je paradni. Souboje jsou tuhe, zpocatku se to jevi jako tuneloid, ale cim vic urovne odkryjete , tim vetsi mate volnost. Pri souboj s BD muzete ustupovat postupne pres celou uroven. Casto je i nutne se vracet , prohledavat kazdickou bednu a kazdicky kout, jestli tam neni nejaky naboj nebo neco podobneho. Hra je sice hodne nascriptovana, ale hratelnosti to neubira.
Napsal: ned srp 19, 2007 9:24 pm
od Bob van Sikorski
na analýzu eye-candy faktoru serme, přesně tohle se vyčítalo sshocku2 (blbej modlej 16bit thief engine, shit oproti Q3 apod) a kde jsme ted po osmi letech? sshock2 je stale stejna bomba, ze ktere atmosfera tece jak z jeptisky pri prvnim orgasmu (not_my_TM), zatimco Q3 je sice stale oblibena sitovka, ale jinak nic moc, z prehledem prevalcovana cimkoli novejsim
Napsal: pon srp 20, 2007 7:39 am
od ps47
Ren píše:Mas na mysli to developer walkthrough X06, co jsme linkovali i tady, nebo jsi nesel jeste neco?
http://www.veoh.com/videos/v963803WxAnJQ7z
Ren píše:Je to tak vzdycky, a pokrok nezastavis. Muzes se mu jenom dobrovolne vyhnout.
presne tak
