Stránka 4 z 5

Napsal: sob úno 12, 2011 12:49 am
od Daiman
OK, vdaka za tip, nativne to chodi na obidvoch PC, ale grafika nic moc (chybaju specialitky pomocou ddfixu) a pod Wine je to zial znacne pomale, seka. Pod WinXP je to OK, az na tie specialitky, ako som uz spomenul.
Takze najlepsie bude asi pockat (alebo to hrat cez ddfix 1.5.6).

Napsal: sob úno 12, 2011 1:20 pm
od ps47
jedine co ddfix pridava,je forced 32bit rendering,vdaka comu sice textury vyzeraju trocha lepsie,ale velky rozdiel to nieje..ostatne graficke vylepsenia robia mody,nie ddfix.

Napsal: pon úno 14, 2011 3:34 am
od Daiman
Takze som sa k tomu dostal az teraz a davam tu vysledky z mojho maleho testovania. :)

Skusal som dva packy:

1. SShock2_fullfix a ss2fix. Tu to chodi iba nativne, ako som uz pisal, na obidvoch PC, ale je vidiet v texturach akesi moire (najlepsie na vacsej jednoliatej ploche, napriklad na stene, zemi a podobne). Ani objekty typu telefonnej budky na uplnom zaciatku hry nie su tak dobre vyrenderovane ako s ddfixom. Je mozne, ako si pisal, ze to sposobuje 16-bitovy rendering (mozno, ze som az privelmi narocny :) )

2. Standarna hra z CD + rebirth v.02 + shtup + modely z tacticool + kolyatool 3.5. Hra ide dobre aj nativne, aj cez ddfix (max. ver. 1.5.6). Moire je pritomne v nativnom rezime rovnako ako v predchadzajucom packu.

3. Akonahle do tohto packu pridam adaob, hra sa stane nestabilna. Je to o to zradnejsie, ze napriklad ide nejaky cas OK, ale mi odmietne naloudovat niektory level a spadne. Je zaujimave, ze sa to prejavi zvacsa pri tych istych leveloch, co sa vlastne neda obist.

Takze vdaka za doterajsie rady a ak na nieco este pridem, napisem o tom.

Napsal: pon úno 14, 2011 11:52 am
od ps47
Daiman píše:3. Akonahle do tohto packu pridam adaob, hra sa stane nestabilna. Je to o to zradnejsie, ze napriklad ide nejaky cas OK, ale mi odmietne naloudovat niektory level a spadne. Je zaujimave, ze sa to prejavi zvacsa pri tych istych leveloch, co sa vlastne neda obist.
adaob 0.3.0 vyzaduje lg.ini v C:\windows (ss2tool to vie spravit automaticky),plus updatnuty nvscript.to by malo pady vyliecit.ak nie,daj si tam adaob0.2.9,prozatim (pozor,nutne zacat novu hru).

Napsal: úte úno 15, 2011 6:41 pm
od Daiman
Vdaka, vyskusam. :)

Re: System Shock2 (support, fixy, updaty)

Napsal: pon črc 09, 2012 10:35 pm
od ps47

Re: System Shock2 (support, fixy, updaty)

Napsal: stř srp 22, 2012 8:37 pm
od PavelU
Mám hru nainstalovánu tímhle postupem a při jejím hraní pozoruji dva bugy, respektive věci, které mi vadí. Nešlo by s tím něco udělat?

Prvním bugem je mizení sejmutých zombíků po cca půl minutě až minutě od zneškodnění.

Druhým bugem je pak mnohem závažnější věc, kdy špatně funguje myš v inventáři, což sice řeší jedno kliknutí v mod manageru, který má na fixnutí toho bugu spešl funkci. Ale šlo by to udělat tak, že by nebylo vždy nutné při spuštění hry v Mod Manageru klikat na tools - fix use-mode keybing file?

Jinak mi System Shock 2 funguje bez problému, viz můj link. Co se kvalitnějších cutscén týče, link na fóru je už smazán, ale můžu je klidně někam uploadnout. Našel jsem je zde, pro stažení je nutno se tam registrovat.

Jako užitečný tip pro hraní můžu doporučit následující:

Pokud vám hra jde jen 40 FPS, nebo kolísá i na nižší plynulost (zejména ve vyšších widescreen rozlišeních, ale pamatuji si to i z mého starého kompu s WinXP a 1024x768 rozlišením), tak jí vytvořte profil v ovládačích graf karty (u mě Nvidia Control Panel) a zapněte si AA přímo pro SS2 (u mě tyto hodnoty Vyhlazování hran - Režim Potlačit jakékoliv nastavení aplikace, Vyhlazování hran - Gamma korekce zapnuto, Vyhlazování hran - Nastavení 32xCSAA a Vyhlazování hran - Průhlednost 8x Supersample). Docílíte tak větší a stabilní plynulosti hry, kdy i ve 1920x1080 půjde nyní o dvacet snímků plynuleji. Bude tedy už trvale na obvyklých 50-60 FPS.

Re: System Shock2 (support, fixy, updaty)

Napsal: čtv srp 23, 2012 10:04 pm
od ps47
miznutie mrtvolek je feature, nie bug. ad pokazene controls, staci si ich nastavit ako chces, a manualne opravit bnd subor, viz viewtopic.php?f=15&t=1499 (staci to urobit raz, a je pokoj).

Re: System Shock2 (support, fixy, updaty)

Napsal: stř zář 26, 2012 12:56 pm
od ps47
takze pani, raz, dva, tri, NewDark!

http://diit.cz/clanek/newdark-je-konecne-venku

Re: System Shock2 (support, fixy, updaty)

Napsal: stř zář 26, 2012 10:02 pm
od ps47

Re: System Shock2 (support, fixy, updaty)

Napsal: stř zář 26, 2012 10:59 pm
od Bob van Sikorski
moc pěkný!

Re: System Shock2 (support, fixy, updaty)

Napsal: stř zář 26, 2012 11:26 pm
od ps47
zacinam si mysliet ze ten napad spravit kickstarter "oslobodte zdrojaky dark enginu" nieje az taky nerealny.

Re: System Shock2 (support, fixy, updaty)

Napsal: stř zář 26, 2012 11:28 pm
od Bob van Sikorski
jsem si naprosto jistý, že open-sourcování by tomu hodně prospělo...

Re: System Shock2 (support, fixy, updaty)

Napsal: čtv zář 27, 2012 8:38 am
od ps47
..jeden z prvych zverejnenych obrazkov (z ttlg) ma viac ako 26 000 views. :D

Re: System Shock2 (support, fixy, updaty)

Napsal: čtv zář 27, 2012 3:45 pm
od ps47
som pomerne prekvapeny ze napr na pct (kde su pomerne bezne aj "novinky" stylu neznama firma zacne predavat pestrofarebne flash disky) ani zmienka. nj, kazdemu sa holt asi paci nieco ine..

Re: System Shock2 (support, fixy, updaty)

Napsal: čtv zář 27, 2012 4:36 pm
od Bob van Sikorski
to víš, to je nad jejich intelektuální úroveň :twisted:

Re: System Shock2 (support, fixy, updaty)

Napsal: pát zář 28, 2012 10:37 am
od ps47
ale ze ani ehw.. tssk tssk.

mimochodom, ttlg ten napor nezvladlo, momentalne je mimo provoz.

Re: System Shock2 (support, fixy, updaty)

Napsal: pát zář 28, 2012 2:24 pm
od ps47
..a cistou nahodou je tento vikend na GOGu zlava na vsetkych thiefov (a deus exov, a hitmanov, ked uz sme pri tom).

Obrázek

Re: System Shock2 (support, fixy, updaty)

Napsal: pát zář 28, 2012 10:13 pm
od ps47

Re: System Shock2 (support, fixy, updaty)

Napsal: pát zář 28, 2012 11:05 pm
od ps47
prva nadielka exkluzivnych modov pre novy engine:

Obrázek

Obrázek

Obrázek