Stránka 4 z 4

Napsal: ned kvě 04, 2008 4:03 am
od -HoNY-
ps47 píše:heh,tak zda sa este nieje vsetkemu koniec: http://www.3dfxzone.it/news/puntatore.php?uid=7461
To je snad dobře ne? Fixnuli (aspoň doufám) bugy relativně dobré 59 a nazvali ji 1.0.

Napsal: pon čer 02, 2008 1:41 pm
od ps47

Napsal: úte črc 08, 2008 8:15 pm
od ps47

Napsal: čtv črc 24, 2008 11:05 am
od Taskr
Nevíte, jak je na tom poslední verze 1.2? Nějaký šmejd se mi zabydlel v PC tak budu muset v nejblyžší době reinstalovat winXP, tak přemýšlím, jaký nej driver hodit na Voodoo5. Díky za info.

Napsal: čtv črc 24, 2008 1:59 pm
od ps47
konecne mam jednu masinku na ktorej mozem testit,zajtra mam volno tak sa do toho asi dam.

Napsal: čtv črc 24, 2008 6:12 pm
od DOC_ZENITH/XAN
Co vim a zkoušel jsem, tak v těch novejch SFFT nejde Lineage2, používám předposeldní ze starý SFFT řady, ten se mi zdá nejlepší, ten druhej poté co opravili 2D akceleraci.

Napsal: čtv črc 24, 2008 6:18 pm
od ps47
mne osobne sa na bezne veci najviac pozdava A41 (najlepsie custom edition,viz FAQ),s nou som nikdy nemal problemy..

Napsal: čtv črc 24, 2008 8:15 pm
od DOC_ZENITH/XAN
S tim custom edition jsem měl jeden dost blbej problém. OGL a glide mělo pořád 60hz..... :evil: ale tenhle problém mam asi jen já. Navíc kdo ví čim to bylo, používám win2k, XP nesnesou můj zvyk častých změn mainboardů.

Napsal: čtv črc 24, 2008 8:25 pm
od ps47
to sa moze vyskytnut,na 100% to riesi voodoo frequency selector alebo pridanie prislusnych vstupov do registra.

Napsal: čtv črc 24, 2008 8:44 pm
od chosen
tak tak můžu podtvrdit i v 98se jsem musel voodoo2 sli dát natvrdo 85Hz (já to neřešil registrem ale tím programem)

Napsal: čtv črc 24, 2008 10:51 pm
od DOC_ZENITH/XAN
ps47 píše:to sa moze vyskytnut,na 100% to riesi voodoo frequency selector alebo pridanie prislusnych vstupov do registra.
Vstupy do registru právě nefungovaly, což mi vůbec nejde do hlavy, nefungoval ani refresh selection v ut.ini, kterej mi to zatim pro glide vždy měnil. No to je jedno, voodoo comp momentálně neni provozuschopnej.

Napsal: ned lis 30, 2008 12:34 pm
od ps47
uz som to tu hodnu chvilku neupdatoval (hanba mi) takze linkujem rovno najnovsi SFFT 1.5 :)

zbezny pohlad na ovladac-updaty na d3d jadro a glide,unifikacia opengl (cisto mesafx,uz ziadne icd alebo opengl interceptor,tzn vsetky karty od velo100 az po v5 6k uz pouzivaju rovnake subory)..

Napsal: pát bře 27, 2009 12:46 pm
od Bezmozek
Tak SFFT 1.5 mě nějak neoslovilo, musel jsem se vrátit k A41Custom, protože ve Flatoutu mi padly FPS z nijak oslnivých cca 22 na 4-9, takže nehratelný. Pro zvědavce 3DM01SE noAA 2536b, 2xAA 1545b a 4xAA 651b :roll:

Napsal: pát kvě 14, 2010 10:19 am
od ps47
http://www.falconfly.de/cgi-bin/yabb2/Y ... 1268949568

posledny sfft ovladac plus novy opengl ovladac TitaniumDFX (opengl1.3 kompatibilny).zaujimave je,ze ovladac nevyuziva glide (doterajsie opengl ovladace boli de fakto vsetko iba wrappery na glide2x/3x).ovladac je (podobne ako mesafx) optimalizovany pre novsie opengl hry,pre stare je icd/wickedgl stale najlepsia volba.ovladac je zdarma,ale autor velmi odpruca aby uzivatelia zvazili dobrovolne prispevky,obzvlast ak maju zaujem o nejaky dalsi seriozny vyvoj (je nutny dalsi hardware,a ten je malokedy zadarmo).


autor nieje v 3dfx ovladacoch novacik,ma na ucte legendgrafix v2 driver (pomerne funkcny v2 ovladac podporujuci d3d pod winxp) a thundergl (nedokonceny 3dfx opengl ovladac,v podstate pre-alpha verzia titaniumdfx).a ano,evidentne si libuje v honosnych nazvoch :)

Napsal: úte bře 22, 2011 4:02 pm
od ps47
..blast from the past,mame tu SFFT1.6 :D..a tradicne bez changelogu.

Napsal: pon lis 07, 2011 8:50 am
od ps47
SFFT 1.8,na moje prekvapenie som 1.7 ani nezaregistroval..

Napsal: ned pro 11, 2011 11:47 pm
od ps47
1.9 som sihol zacerstva..zasa bez changelogu.