Stránka 3 z 3
Napsal: stř bře 30, 2005 3:03 pm
od Ren
Kdyz tak koukam na ty screeny z Q3, nezda se mi ten druhy o moc lepsi nez prvni..

Spis bych rekl, ze je jen jinak nepovedeny..:-/
Napsal: stř bře 30, 2005 3:04 pm
od ps47
no-X píše:ps47: dík za vyzkoušení - mám dojem, že právě
set FX_GLIDE_NO_DITHER_SUB
tohle přepíná, alespoň výsledky ve WOT by tomu odpovídaly - pokud to aktivuju, vypadá dým a výbuchy hnusně, ale obloha je lepší (4x4?). Když to deaktivuju, vidím sice sice ty linky způsobený uspořádáním 2x2, ale dým a výbuchy jsou lepší - přesně jako na těch screenshotech z q3a.
Ještě je otázka, jestli nemají vliv i jiný čísla než =1 / =0
aha,dat to na nulu ma nenapadlo (
edit: prave som si uvedomil ze si mi to uz raz odporucil,ale ja som to omylom otestoval NO_DITHER_SUB na 1 a nie na 0,preto to na q3 nemalo vplyv
.boucham hlavou o stenu).skusim akonahle sa dostanem domov.ale sedelo by to,deus ex pouziva 2x2 defaultne,a ked som dal NO_DITHER_SUB na 1 (co zrejme vnuti 4x4) tak som dostal tu osklivu mriezku ala q3.a ak hodnota 1 vnuti 4x4,tak hodnota 0 my mala forcnut 2x2. skvely postreh,no-X 8)
Napsal: stř bře 30, 2005 3:07 pm
od ps47
@Ren:
mrkni sa
sem (zascrolluj dole), vsimni si co spravi 2x2 filter s tou obrazovkou

Napsal: stř bře 30, 2005 3:13 pm
od Ren
Videl jsem, to samozrejme ano..

Ted jsem ale narazel na ten kour..
Napsal: stř bře 30, 2005 3:18 pm
od ps47
no myslim si ze aj kour JE lepsi.velka slava to samozrejme nieje,ale musime si uvedomit ze q3 nieje prave optimalizovany na voodoo2

.a ked som prepol na r9800p a dal som 16-bit,tiez t o nebolo moc slavne,q3 ma proste rad 32-bit

Napsal: stř bře 30, 2005 5:30 pm
od ps47
..tak po par testoch som zistil zaujimavu vec: pri FX_GLIDE_NO_DITHER_SUB je uplne jedno aku date hodnotu (napr 1,2,0,n,r atd.) vysledok je vzdy aktivacia 4x4 ditheru,to znamena ze napr deus ex kt default bezi na 2x2 po pridani tohoto varu vzdy isiel na 4x4.budem sa musiet blizsie pozriet na FX_GLIDE_LOD_DITHER
edit: nada,nichts,nothing.zatial jediny spusob ako tam dat 2x2 je pouzit koolsmoky glide..
Napsal: stř bře 30, 2005 9:17 pm
od no-X
Mě běží WoT vždy s 2x2 s těmito 4 verzemi glide (koolsmoky, 3Dfx last, Q3D a Win2k beta). Pokud zadám
set FX_GLIDE_NO_DITHER_SUB
nestane se nic... pokud:
set FX_GLIDE_NO_DITHER_SUB=0
opět nic... až když:
set FX_GLIDE_NO_DITHER_SUB=1
tak to běží 4x4
Zítra dám do kompu SLI (budu dělat nějaký testy, který maj spojistos s SLI, na web

) - tak to zkusím ještě jednou, abych nekecal...
Napsal: stř bře 30, 2005 10:51 pm
od ps47
mne akakolvek hodnota zapla 4x4 pre deus ex.divne.este to raz overim.v kazdom pripade 2x2 pre q3 sa tym zapnut neda..
Napsal: stř bře 30, 2005 11:07 pm
od no-X
zkusil jsi v Q3 24bit video?
Napsal: úte dub 12, 2005 9:17 pm
od ps47
..tak som zasa trocha testoval (tentokrat pod win98se),24-bit video v q3 samozrejme pomaha,a kedze pouzivam 800*600 tak je to vcelku dobre riesenie.a co sa tyka tych filtrov,vyzera to tak ze prislusna aplikacia (glide/opengl/D3D) si proste zvoli kt filter sa pouzije,resp. niektore hry si sami zapnu 2x2 filter (ut engine,thief1/2).pokial si hra sama nezapne 2x2,pouzije sa 4x4 ako default.ak hra pouziva 2x2,tak sa da zapnut 4x4 cez set FX_GLIDE_NO_DITHER_SUB=1,opacne to ale nefunguje (tj 2x2 filter pre hru kt pouziva 4x4 nezapnes).2x2 filter vecsinou vyzera lepsie,niekedy o dost (q3),nemusi to ale platit vzdy..